Tärkeä: Tämä sivu käyttää evästeitä (cookies). Käyttämällä tämän sivuston sammuttamatta evästeet selaimella, tarkoittaa, että olet samaa mieltä käyttää sitä.
Osta nyt! Ominaisuudet Downloads

Ansaitse kanssamme!

Jos haluat ansaita rahaa vBET liittymään Affiliate-ohjelma.
Sivu 2 ja 4 FirstEnsimmäinen 1234 ViimeinenLast
Tulokset 11 että 20 ja 40

Thread: Major käännös kysymykset

Eläkkeellä;)

Senior Member

Voisin mutta thats beta ja toteatte et anna tukea sille ja että myös ole hyvä minulle

Eläkkeellä;)

Ole hyvä-do tämä testi kaikkien API käytät-http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post1728

Senior Member

Minä kun olen lopettanut optimoimalla minun tietokanta, olen vain API V1 sillä minulla on vain vBET 3.4.1 asennettu.

Senior Member

Quote Alkuperäinen kirjoittaja r.dziadusz View Post
    Ole hyvä-do tämä testi kaikkien API käytät-http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post1728
    Ok Juoksin että testi ja sai tämän
    Alkaen käännöskoe G API V1
    Testitulos: {"responseData": {"translatedText": "powitanie"}, "responseDetails": null, "responseStatus": 200}
    Test virhe:

Senior Member

Minulla on myös kysymyksiä, vbenterprisetranslatot.php käyttää kaikkia minun CPU aikaa, tarkista alla:
    PID ************ Omistaja Priority CPU% Muisti% Command
    12493 (Trace) (Kill) thecodec 0 - 104 - 0,5 / usr / bin / php / home / thecodec / public_html / forumz / vbenterprisetranslator_seo.php
    12496 (Trace) (Kill) thecodec 0-72.0 - 0,5 / usr / bin / php / home / thecodec / public_html / forumz / vbenterprisetranslator_seo.php
    12495 (Trace) (Kill) thecodec 0-67.0 - 0,5 / usr / bin / php / home / thecodec / public_html / forumz / vbenterprisetranslator_seo.php
    12492 (Trace) (Kill) thecodec 0-42.0 - 0,6 / usr / bin / php / home / thecodec / public_html / forumz / vbenterprisetranslator_seo.php
    12490 (Trace) (Kill) thecodec 0-23.5 - 0,6 / usr / bin / php / home / thecodec / public_html / forumz / vbenterprisetranslator_seo.php
    12484 (Trace) (Kill) thecodec 0-11.7 - 0,6 / usr / bin / php / home / thecodec / public_html / forumz / vbenterprisetranslator_seo.php
    20732 (Trace) (Kill) mysql 0-1.8 - 6.2 / usr / sbin / mysqld - basedir = / - datadir = / var / lib / mysql - user = mysql - pid-file = / var / lib / mysql / server.thecodecage.com.pid - skip-external-lukitus -

Olen 4 CPU: n ja se on tappamassa sivustoni nyt se cant saada käännöksiä!, Olen käytössä puolet käännöksiä ja vielä kysymys!

Voiko joku auttaa?
    Viimeksi muokannut Simon Lloyd; 01-10-11 at 19:29.

Senior Member

Olen päivittänyt beta yrittää ratkaista minun kysymyksiin, mutta näyttää siltä, että En saa käännöksiä Microsoft?

Tässä micorsoft tulos:
    Alkaen käännöskoe MS
    Testitulos: ï »¿" InvalidOperationException:: ID = 3641.V2_Json.Translate.365033CA "
    Test virhe:
    Connection (ms): 237,756103516
    Olen kaksinkertainen chaecked Olen MS ID oikea!
    Viimeksi muokannut Simon Lloyd; 01-10-11 at 20:56.

Jäsen
    Sijainti
    http://harleyforum.se

Quote Alkuperäinen kirjoittaja Simon Lloyd View Post
    Hei, olen tarvitsevat joitakin kiireellistä apua, huomaan tänään, että jotkut lanka nimet puuttuvat, mutta jos vaihdan kieltä ne näkyvät (joskus), tarkista tästä http: / / www .thecodecage.com/forumz/microsoft- Excel-laskentataulukon-toiminnot /] Microsoft Excelin laskentataulukon funktioita näet lotsof viestiketjut käynnistimet nimiä mutta ei kierre otsikoita (No ehkä yksi tai kaksi), nyt muuttaa kieltä sanoa Kreikan näet lanka otsikoita, vaihtaa toiselle kielelle ja jotkut nimikkeet ovat menneet ja jotkut ovat edelleen?!

Voiko joku auttaa kiitos?
    On täsmälleen sama asia .. alkoi pari päivää sitten. (Ilmainen versio 2.4.4)

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

Quote Alkuperäinen kirjoittaja Simon Lloyd View Post
    Hei, olen tarvitsevat joitakin kiireellistä apua, huomaan tänään, että jotkut lanka nimet puuttuvat, mutta jos vaihdan kieltä ne näkyvät (joskus), tarkista tästä Microsoft Excel-laskentataulukko toiminnot näet lotsof viestiketjut käynnistimet nimiä mutta ei kierre otsikoita (No ehkä yksi tai kaksi), nyt muuttaa kieltä sanoa Kreikan näet lanka otsikoita, vaihtaa toiselle kielelle ja jotkut nimet ovat menneet ja jotkut ovat edelleen?!

Voiko joku auttaa kiitos?

Voit tarkistaa tietoja todellista Google käännös käyttämällä googletest - katso tästä lisätietoja: http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post1728

Netistä poimittua

Postitusoikeudet

• Sinä voi ei uusia viestiketjuja
  • Sinä voi ei vastata viesteihin
  • Sinä voi ei lähettää liitetiedostoja
  • Sinä voi ei muokata viestejäsi
  •