Tärkeä: Tämä sivu käyttää evästeitä (cookies). Käyttämällä tämän sivuston sammuttamatta evästeet selaimella, tarkoittaa, että olet samaa mieltä käyttää sitä.
Osta nyt! Ominaisuudet Downloads

Ansaitse kanssamme!

Jos haluat ansaita rahaa vBET liittymään Affiliate-ohjelma.
Tulokset 1 että 4 ja 4

Thread: Voinko poistaa vBET blogissa?

Junior Member

Default Voinko poistaa vBET blogissa?

Olen tietty kokoonpano minun VB4 jossa foorumi on site.com / foorumi ja blogi on blog.site.com ja jokainen käyttäjäprofiilit on [käyttäjänimi]. Site.com ja heidän bloginsa [tunnus]. Sivusto .com / blog (Kaikki tämä tapahtuu vBSEO).

Olen yrittänyt siitä testipalvelimella ilmainen vBET v2 mutta blogit ja profiilit ei voi kääntää niin haluaisin poistaa näillä sivuilla. Onko mahdollista?

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

Kyllä voit poistaa blogeja täysversio käyttäen Admin CP -> vBET -> Käännös Asetukset -> Ohita URL - Voit asettaa siellä "/ Blog".
    Se ei toimi käyttäjän profiilit, koska ei ole olemassa yhteistä URL-osa (lukuun ottamatta .site.com mutta tämä olisi jättää kaiken). Pieni vBET-koodin muuttaminen olisi ratkaista ongelman (paikka, jossa Ohita URL tarkistetaan voimme tarkistaa myös se profiilisivulla käyttäen THIS_SCRIPT arvo).

Ohita URL vaihtoehto ei ole käytettävissä ilmaisessa versiossa.

Junior Member
    Sijainti
    http://yuforum.net

Admin CP - > vBET - > Käännösasetukset - > Ohita URL-osoitteet

Kerro minulle... ohittaa tietyn forum(s) un vBET 4.4.x... (tämä artikkeli saattaa olla englanninkielinen) examle... Tämä foorumi...

Minulla on noin 140 julkisia foorumeita... ja halutaan kääntää... vain puoli minun aluksella vain joitakin keskustelut foorumit... 70 foorumit tietoja...

Tämä 70 foorumeilla on sijoitettava... Ohita... URL-osoitteita tai mitä?

On hieno Lisää uusi ominaisuus... Sisällytä/pois foorumit... foorumi tunnuksia erotetaan pilkulla... tai valitse (CTRL + napsautus) witch foorumit haluat sisällyttää tai jättää pois...

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

Tällä hetkellä vBET tukee URL-osoitteen osa ohitetaan. Ominaisuus pyyntöihin Avaa ominaisuuden pyyntö-osassa uusi säie.

Netistä poimittua

Postitusoikeudet

• Sinä voi ei uusia viestiketjuja
  • Sinä voi ei vastata viesteihin
  • Sinä voi ei lähettää liitetiedostoja
  • Sinä voi ei muokata viestejäsi
  •