Tärkeä: Tämä sivu käyttää evästeitä (cookies). Käyttämällä tämän sivuston sammuttamatta evästeet selaimella, tarkoittaa, että olet samaa mieltä käyttää sitä.
Osta nyt! Ominaisuudet Downloads

Ansaitse kanssamme!

Jos haluat ansaita rahaa vBET liittymään Affiliate-ohjelma.
Tulokset 1 että 4 ja 4

Thread: Editor kysymys.

Senior Member

Question Editor kysymys.

Koen editori antaa minun vbcms sivulla. Nyt tämä tapahtuu pelkästään ylläpitäjät. Aina katsella artikkeli editori puuttuu. Kun katsot tämän artikkelin tavallisena jäsenenä editori näkyy hyvin. Olen päättänyt, että tämä on todella vBSEO kysymys, mutta valitettavasti johtuu vBSEO politiikkaa noin vBET en saa mitään tukea. Joten toivon voit auttaa minua. Thanks.

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

Jos tämä on vBSEO kysymys siirry vBSEO tiimin tukea. Tarkista ei heidän näin nimetty "politiikka" OK mukaan lupansa jos haluat. Jos se on ja heillä on oikeus kieltäytyä tuen foorumit olevan muita modeja (todella typerä) sitten tee mitä tarvitaan, jotta heidän tukensa. Voit tilapäisesti käytöstä modit, varmuuskopioida muokata vBSEO tiedostoja ja ladata alkuperäisen. Silloin he ole mitään tekosyytä kieltäytyä sinulle tukea. Emme voi olla vastuussa muiden tuotteiden tai muiden tuotteiden tukiryhmiin ... Varsinkin kun nämä joukkueet käyttää valheita omaa tuote-ja menettelytavat, jotka toivon todella eivät ole laillisia.

Emme pysty tukemaan vBSEO koodi - emme vain tiedä sitä - se ei ole meidän tuote.

Tarvitsetko apua liittyviä vBET täällä?

Senior Member

Voit poistaa tämän Michal. Anteeksi. Pääsin mukaan kiinteisiin itsekseni. Se ei ollut mitään tekemistä vBET.

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

Suuri Kiitos info!

Netistä poimittua

Postitusoikeudet

• Sinä voi ei uusia viestiketjuja
  • Sinä voi ei vastata viesteihin
  • Sinä voi ei lähettää liitetiedostoja
  • Sinä voi ei muokata viestejäsi
  •