Juoksen linkkejä Base Jumping. Sport on kansainvälinen urheilulaji, mutta ennen nyt, en voinut tarjota mitään mutta Englanti kenellekään, joka tulee sivuston.

Olen myös omistaa ja käyttää tietokantaa Surmansa varten Base Jumping. Tämä si paitsi sivun kunnioittaa ja muistaa menettäneet ystäviä, tämä on myös arvokas väline, jolla autetaan muita hyppääjiä kuin tiettyjä vaaroja, jotka voivat olla vakavia! Tämä tieto on avain säästää ihmishenkiä ja on pelastanut lukemattomia ihmishenkiä. Kuitenkin uskon että voisin tehdä paremmin sallimalla kaikille, ei vain Englanti ottaen hyppääjiä oppia ja ehkä pelastaa heidän elämänsä sekä

BASE Fatality List - Blinc Magazine:: Base Jumping, laskuvarjohyppy, ja riippuliito

Fatality Tilastot - Blinc Magazine:: Base Jumping, Skydiving, ja riippuliito

Lisäksi päivä olen julkaissut plugin, minun sivustokartan lähettämisestä hyppäsi 36763 viesteistä URL-luvulta 1297111 koko URL: n ja nyt voin lisätä luottaa 500 5000 uuteen URL-päivässä. My Traffic on kaksinkertaistunut vuodesta I vapauttaa tämän lisäosan ja olen niin onnellinen, että tämä.