Tärkeä: Tämä sivu käyttää evästeitä (cookies). Käyttämällä tämän sivuston sammuttamatta evästeet selaimella, tarkoittaa, että olet samaa mieltä käyttää sitä.
Osta nyt! Ominaisuudet Downloads

Ansaitse kanssamme!

Jos haluat ansaita rahaa vBET liittymään Affiliate-ohjelma.
Sivu 2 ja 3 FirstEnsimmäinen 123 ViimeinenLast
Tulokset 11 että 20 ja 21

Thread: ¿Määrittäminen editorin painiketta tuotteesta bbcodes?

Jäsen

Minä yksityiskohta määritelmä koodaus muutos minä tarvitsen ja haluaisin budjetin teille siitä.

Se ei ole ainoastaan välttää käännös joukossa 2 kieltä: Se koostuu uudesta katselu kokoonpanon (älä käännä espanja & katalaani) kuin implisiittinen tila foorumi.

Se olisi täydennettävä tapa merkitä nykyinen Katalonian viestiä jollakin automatisoidusti (google valm kysely ¿?) Ennen automaattista tunnistamista uudelleen.

Jäsen

Myönnän Java-original-versio katselutilassa sopii hyvin meidän kaksikielinen yhteydessä.

En ollut testannut sitä, kunnes nyt, kun vaikka se oli tarkoitettu vain SEO suorituskykyyn.

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

Näen 2 viestiä ennen kuin kysyt apua, mutta viimeisin kirjoitit että todellinen ratkaisu sopii. Joten olettaen - Tarvitsetko lisää apua täällä tai se on jo OK? Id teet - mitä tarvitset?

Jäsen

Liittyvät aiheeseen tätä säiettä, olen edelleen sitä mieltä painiketta editorin automatisoida bbcodes lisäämällä henkilöstön jäsenten olisi hienoa.

Mitä minun konkreettisia foorumi, minä yksityiskohta minun tarpeisiin kuin hankkeen toisessa säiettä.

Joten voimme harkita tämän yhden kiinni, tai vielä vähän apua täällä tarvitaan?

Jäsen

On mahdollista yksinkertaisia ratkaisuja ongelman olette:
    1. Ota automaattinen kielen tunnistus (vBET vaihtoehtoja Admin CP) - käyttäjät vain kirjoittaa viestejä ja vBET tulee läpinäkymätön sen Lang BBCode automaattisesti
    2. Force käyttäjien asettaa heidän oletuskieli (myös vaihtoehto vBET) - kun käyttäjä on asettanut hänen oletuskieli muista että foorumi kieli sitten vBET automaattisesti lisätä editoriin BBCode vaihtoehto (pidä painike, mutta kuten valintanappi - kääri kieleen tai ei) - näet miten se toimii jopa meidän foorumi - vain asettaa oletuskielen muu kuin Englanti (käytä User CP).
    Molemmat vaihtoehdot eivät ole ihanteellisia minun tarvitse.
    Olin tarvitsevat toimihenkilölle on tapa muuttaa viestin kielen kääre on vain yhden klikkauksen.

Ehkä tämä ei ole vianetsintä, myönnän. Voit siirtyä ominaisuuksia ehdotuksia, jos hyväksyt.

OK, mutta mitä varten tarvitset tätä? Minun täytyy selvittää, mitä todella tarvitaan. Olet jo avattu muun ominaisuudesta luoda yksinkertainen työkalu, joka kääri kaikki jo luotu viestit tarkoituksenmukaisesti Lang BBCode. Joten jos sinulla on tämä sitten kaikki vanhat viestit on kääritty. Myös jos automaattinen kielen tunnistus on käytössä, kaikki uudet saapuvat viestit tullaan kääritty asianmukaisesti (poikkeuksia kun Google ei tunnista kieltä). Joten tällöin mitä varten tätä painiketta? Antakaa meille täydellinen skenaario miten luulet sen toimivan. Ymmärrän haluat olla painike, mutta en todellakaan ymmärrä tarvetta ja en ole varma onko se jo teidän muiden ominaisuudesta. Varsinkin, että kirjoitit nyt, että tällä painikkeella henkilöstön jäsen niin ymmärrän nyt se korjaamiseen viestejä, joita ei ole kääritty Lang BBCode asianmukaisesti. Korjaa minua, jos olen ymmärtänyt väärin.

Jäsen

Vaikka tunnistuksessa käytössä, haluaisin tarjota käyttäjille yksinkertainen tapa osoittaa ne writting katalaaniksi kuin he kirjoittavat sekä Espanjan ja Katalonian foorumilla.

Jos tunnistuksessa toimii 100% ei saa, mutta mielestäni on erittäin yksinkertainen pyyntö ja on monipuolisempi ja kaksikielisiä kuin valintanappi valitsin: BBCode / ei BBCode

OK niin. Olin menettänyt, sillä edellisen viestin huomasin että se on toimihenkilölle ei kaikille jäsenille. Joten en ollut varma mitä sille pitäisi oikeasti olemassa.

Nyt ymmärrän (anteeksi jos kirjoitin sen aiemmin ja toistaa sitä).

Pyyntösi liian ainutlaatuinen juuri sinun foorumi on sisällytettävä virallinen julkaisu. Joten emme aio sisällyttää sen vBET. Varsinkin että automaattinen tunnistus käytössä se ei todellakaan ole tarpeen, ja niin sanoi Albert Einstein "asioita olisi mahdollisimman yksinkertaista, mutta ei yksinkertaisempi". Mielestämme antavat tällaiset painiketta vain hämmentää käyttäjiä, jotka ajattelevat, että heidän on klikata sitä jos kirjallisena katalaaniksi. Ja tämä alentaa käytettävyyttä foorumi. Yksinkertaisempi ratkaisut - kuten vain kirjoittaa mitä haluat ja anna järjestelmän välitä muusta - ovat paremmin käyttäjille mielestämme.

Mutta me voimme auttaa sinua lisätä tällainen painike.
    Kuten kirjoitin jo se on helppoa, jos käytät jo olemassa olevia toimintoja ja vain muuttaa ulkonäköä se. Joten vBET osaa jo kääri Lang BBCode mukaan lisäpanostusta toimittajalta. Kaikki mitä tarvitset on ulkoasua voi muuttaa sitä (olemme valintanappi, jonka haluat vain painikkeella) ja sisällyttää sen aina (meillä ovat erityisesti kunnossa).
    Joten - osaat jo lisätä painike näkyy kuva kuuluu ensimmäiseen viestiin. Mitä sinun on myös on:
    1. kätkettyjä kenttä:
    Code:
    <input id="vbet_addbbcodes" type="hidden" name="vbet_postInLanguage" value="0">
    2. Sisällytä yksinkertainen Java Script jossa vahvistetaan siellä katalaani koodi (ei testattu):
    Code:
     <script language="javascript">
    function vbet_setCatalan(){
    document.getElementById("vbet_addbbcodes").setAttribute("value", "ca");
    return false;
    }
    </script>
    Huomaa, että voit tehdä sen monimutkaisempaa sallia / tyhjennä-painiketta
    3. Suorita Java Script-toimintoa, kun nappia painetaan. Joten teidän painiketta Lisää:
    Code:
     onClick="vbet_setCatalan()"
    Jos et halua tehdä monimutkaisempia funktion (joka voi myös unset arvo), voit vain asettaa toiminnon elin onClick ominaisuus eivätkä sisällä java script kuten toimi ollenkaan.
    Pyydämme myös huomaamaan, että jos haluat sen olevan käyttäjäystävällinen luulette lisätä tämän painikkeen kuin vaihtaa nappia niin käyttäjä tietää onko se jo päällä tai ei. Tämä olisi paljon yksinkertaisempaa, jos haluat lisätä siellä valintaruutu sijaan painikkeen, mutta painike on myös mahdollista tehdä vain monimutkaisempia, jos haluat tehdä sen oikein (niin asetus ja unsetting)

Huomaa, että muutos näkyy kun käyttäjä sitoutuu viesti - niin se käyttää palvelimen puolella.

Jos haluat sen toimimaan selaimen puolella, niin et tarvitse ensimmäinen askel - vain Java Script-toiminto (kiinnitetty painike), joka vie id (tai rakenne, jos ei pysty ennustamaan editori id) editori tekstialueelle ja lisätä sisällön avaaminen ja sulkeminen Lang BBCode. Tällöin Sinun ei myöskään tarvitse murehtia mitään toggle-painike (käyttäjä vain nähdä, että se on jo lisätty editori). Juuri sinun pitäisi tarkistaa se on jo kääritty (ei tekstiä aloittaa Lang BBCode) ja sivuuttaa painike tällöin (välttää kääriminen useita kertoja).

Kerro Tarvitsetko lisää apua täällä. Jos kyllä - kerro missä erityisesti.

Jäsen

Kiitos!

Erittäin yksityiskohtainen ja hyvin selitetty, kiitos.

Netistä poimittua

Postitusoikeudet

• Sinä voi ei uusia viestiketjuja
  • Sinä voi ei vastata viesteihin
  • Sinä voi ei lähettää liitetiedostoja
  • Sinä voi ei muokata viestejäsi
  •