Näin juuri, että kävijä viestit, käyttäjätunnukset on käännetty. Katso oheinen kuvakaappauksia.
Ole hyvä ja neuvoja miten korjata tämä. Thanks.
Oletuskieli:
Muu kieli:
![]()
Näin juuri, että kävijä viestit, käyttäjätunnukset on käännetty. Katso oheinen kuvakaappauksia.
Ole hyvä ja neuvoja miten korjata tämä. Thanks.
Oletuskieli:
Muu kieli:
![]()
Ole hyvä ja PM minulle URL tälle sivulle pääsy yksityiskohdat FTP ja Admin CP, ja minä ratkaisemme sen.
Kaikki tiedot lähetettiin PM.
Ratkaistu ja sisällytetään seuraavaan julkaisuun.
Nopeaan Korjaus:
1. Siirry Admin CP -> Plugins & tuotteet -> Plugin Manager ja napsauta Lisää uusi Plugin
2. Asetusarvot:
- Tuote: Vb Enterprise Kääntäjä
- Koukku Paikkakunta: visitor_messagebit_display_complete
- Osasto: Älä käännä käyttäjätunnuksia vuonna vierailija viestit
- Suoritus järjestys: 5
- Plugin PHP-koodi:
- Plugin on aktiivinen: kylläPHP Code:
global $vbulletin;
if ($_REQUEST['language'] && $vbulletin->options['vbenterprisetranslator_donttranslateusernames']) {
$message['musername'] = '<!--vBET_SNTA-->' . $message['musername'] .'<!--vBET_ENTA-->';
$message['username'] = '<!--vBET_SNTA-->' . $message['username'] .'<!--vBET_ENTA-->';
}
Härkä Olen jo sen your forum - Vahvista ratkaisu toimii.
Jep. Vakuutan, että se toimii CreativX. Thanks Michal. Teen korjaus minun toisella foorumilla.
Vain yksi pieni asia, olen vain huomannut. Alareunassa sivupalkin profiilisivulla on lohko, jossa "Last Kävijöiden profiiliisi. Näen siellä tunnukset ovat vielä käännetty. Pahoittelemme vaivaa!
Tämä saattaa tuntua pieneltä kysymys kenenkään silmiin, mutta haluan kaiken toimimaan 100%. Joten Voisitteko tutkia minun viimeinen viesti pyynnöstä. Thanks.
Anteeksi - Kaipaan sitä. Olet jo vahvistanut se on ratkaistu niin minun täytyi kaipaamaan sitä, koska tilan. Ole hyvä ja avaa uusi viestiketju siihen - uusmerkintä uusi viestiketjuNäin tiedämme, mitä olemme toimitusjohtaja, ant tämä on todella hyödyllinen asia kun pikaratkaisuja sisältyvät, ja virheet tulevat takaisin, tai joku etsii samanlainen ongelma ja niin edelleen.
Niin pahoillani ongelmia - vain kopioi viestisi uusiin kierre ja me huolehdimme siitä![]()