Hei, me todella tarvitsemme 60 (ish) uusi käyttäjäryhmät?, Se tulee olemaan ehdoton kivun läpi jokaista muuttaa käyttöoikeuksia minun mods & hakata.
Voimmeko päästä niistä eroon?
Hei, me todella tarvitsemme 60 (ish) uusi käyttäjäryhmät?, Se tulee olemaan ehdoton kivun läpi jokaista muuttaa käyttöoikeuksia minun mods & hakata.
Voimmeko päästä niistä eroon?
hello,
Voitko selittää sen paremmin? käyttäjäryhmät? Tarkoitatko - vBET kieli käyttäjäryhmät?.
Mitä se liha, että käyttäjät voivat muuttaa vBET asetuksia?
Kiitos
Hei Kamil, kiitos vastauksesta, kun päivität 3.4.0 varten vb3.8.6 huomasin, että jokainen kieli on nyt se oma käyttäjäryhmään vuonna Admincp> Käyttäjäryhmät> käyttäjäryhmään Manager ja useimmat niistä ovat toissijaisia käyttäjät, ongelma on minulla on joitakin muutoksia ja hakata lisäsi jotka vaativat ylläpitäjät määrittää käyttöoikeuksia per käyttäjäryhmän, joten nyt minulla on mennä jokainen sammuttaa kaikki käyttöoikeudet.
Se vain tuntuu liioittelua laittaa jokaisen käyttäjän toissijainen käyttäjäryhmän, mitä järkeä on siinä?
hello,
vBET tekee Käyttäjäryhmät automaattisesti noin ja käyttäjiä lisätään Käyttäjäryhmät jälkeen asettamisen jälkeen pääkielen (käyttäjän kieli usercp).
En ymmärrä sitä, voisitteko selittää sen paremmin?Code:"have some modifications and hacks added which require admins to set the permissions per usergroup"
Olen modeja tai hakata päässä vb.org & joitakin mukautettuja niistä, esimerkiksi minulla on yksi nimeltään Vb post malleja ja sisällä käyttäjäryhmän asetukset jokaiselle käyttäjäryhmän asetat ne voivat käyttää mod ja mitä erityisesti osat mod ovat heidän saatavillaan kaikki uudet Käyttäjäryhmät että vBET lisätty on oikeudet määrittää antamaan käyttöön tämän modin mutta niitä ei pitäisi antaa, on melkein lopussa käydään läpi ne kaikki sammuttamalla kaikki näitä oikeuksia se on todellista tuskaa. Miksi ne on otettava käyttöön Käyttäjäryhmät ensimmäinen paikka?
Täällä on tämä vaihtoehto on kuvattu:
http://www.vbenterprisetranslator.co...each-user.html
Toiseksi - vBET Käyttäjäryhmät eivät liity mitään oikeuksia joten ehkä tämä on teidän mod bug, mutta en voi sanoa varmasti.
Antakaa minulle nimi johonkin teidän mods ja URL tälle mod (pitäisi olla), ja aion tarkistaa se minun testi foorumi (ja tietysti - kirjoittamaan miten jäljitellä sitä askel askeleelta)