Hoi, hebben we echt nodig om de 60 (ish) nieuwe gebruikersgroepen hebben?, Gaat het om een absolute pijn te gaan door een ieder het veranderen van de machtigingen voor mijn mods en hacks worden.
Kunnen we ze kwijt te raken?
Hoi, hebben we echt nodig om de 60 (ish) nieuwe gebruikersgroepen hebben?, Gaat het om een absolute pijn te gaan door een ieder het veranderen van de machtigingen voor mijn mods en hacks worden.
Kunnen we ze kwijt te raken?
hello,
Kunt u uitleggen het beter? gebruikersgroepen? je bedoelt - vBET taal gebruikersgroepen?.
Wat houdt het vlees, dat gebruikers kunnen veranderen vBET de instellingen?
Bedankt
Hoi Kamil, bedankt voor het antwoord, bij het upgraden naar 3.4.0 voor vb3.8.6 vond ik dat elke taal nu een eigen gebruikersgroep heeft in Admincp> Gebruikersgroepen> gebruikersgroep Manager en de meeste van hen hebben secundaire gebruikers, het probleem is heb ik enkele wijzigingen en hacks toegevoegd die nodig admins de machtigingen per gebruikersgroep ingesteld, dus nu heb ik naar een ieder uit te schakelen alle machtigingen.
Het lijkt overkill aan elk van de gebruikers in een tweede gebruikersgroep, wat is het punt van het?
hello,
vBET maakt gebruikersgroepen en gebruikers automatisch worden toegevoegd aan gebruikersgroepen na na het instellen van de hoofdtaal (gebruiker taal in usercp).
Ik begrijp het niet, kunt u uitleggen het beter?Code:"have some modifications and hacks added which require admins to set the permissions per usergroup"
Ik heb mods of hacks uit vb.org & een aantal aangepaste degenen, bijvoorbeeld heb ik een naam vb bericht templates en binnen de gebruikersgroep instellingen voor elke gebruikersgroep u instellen of ze kunnen de mod gebruiken en welke specifieke onderdelen van de mod zijn voor hen beschikbaar , ALLE nieuwe gebruikersgroepen die vbet toegevoegd hebben de permissies te zetten om het gebruik van deze mod kan, maar ze mag niet, ik ben bijna klaar gaan door ze allemaal uit te zetten al deze toestemmingen het is een echte pijn. Waarom hebben ze nodig in te voeren gebruikersgroepen in de eerste plaats?
hier heb je beschreef deze optie:
http://www.vbenterprisetranslator.co...each-user.html
ten tweede - vBET gebruikersgroepen zijn niet verbonden met enige rechten, dus misschien is dit je mod bug, maar ik kan niet met zekerheid zeggen.
Geef me een naam aan een van uw mods en url van deze mod (moet vrij zijn) en ik zal het te controleren op mijn test forum (en natuurlijk - schrijven hoe te reproduceren het stap voor stap)