Tärkeä: Tämä sivu käyttää evästeitä (cookies). Käyttämällä tämän sivuston sammuttamatta evästeet selaimella, tarkoittaa, että olet samaa mieltä käyttää sitä.
Osta nyt! Ominaisuudet Downloads

Ansaitse kanssamme!

Jos haluat ansaita rahaa vBET liittymään Affiliate-ohjelma.
Tulokset 1 että 9 ja 9

Thread: Muistiongelmia

Senior Member

Default Muistiongelmia

Saan seuraavan virheitä klikkaamalla vBSEO "Likes saanut" ja "Pitää Koska" painikkeita käyttäjäprofiilisivu:

PHP Code:
    Fatal errorAllowed memory size of 33554432 bytes exhausted (tried to allocate 200593 bytesin /home/xxxx/public_html/forum/includes/functions.php on line 6862

Fatal error
    Allowed memory size of 33554432 bytes exhausted (tried to allocate 491520 bytesin /home/xxxx/public_html/forum/includes/class_core.php(4430) : eval()'d code on line 458 
    Kuten sanoin, tämä alkoi tapahtua asentamisen jälkeen vBET mutta mielestäni olen menossa on joitakin valmennuksessa täällä, koska luvut eivät sovi oireita.

Muisti info:

Vuodesta phpinfo: memory_limit Paikalliset - 128M Master - 128M

Vuodesta php.ini:
    PHP Code:
    Suhosin Settings.

suhosin.post.max_vars 2048

suhosin
    .request.max_vars 2048

suhosin
    .cookie.encrypt Off

suhosin
    .memory_limit 32M

suhosin
    .session.encrypt Off 
    VBulletin: PHP muistin raja 32M

Server muisti tällä hetkellä: 25,00% (262136 ja 1048576)

Virheilmoitukset viittaa siihen, että minun pitää lisätä muistia, mutta en näe mitään muita oireita riittämätön muisti kuitenkin käyttäen foorumi ja olen ollut raportteja minun jäsentä. Oletan kuitenkin, että ne ovat myös nähdä "Tykkää" kohtalokas virhe.

Oletteko törmännyt mitään ongelmia näin samalla käyttäen vBET? Olisin kiitollinen mitään vinkkejä siitä mitä kannattaa kokeilla.

vBulletin Enterprise Kääntäjä (vBET) Staff

hello,
    Ok aion kokeilla sitä minun testifoorumi. Voit yksinkertaisesti kokeilla, että vBET että tilannetta - vain poistaa vBET ja yritän tehdä sen uudestaan - Jos ongelma Stil olemassa ja vBET on poistettu käytöstä - tämä ei ole vBET kysymys. Jos ongelma häviää - tämä on vBET kysymys ja me korjaamme sen.

Toiseksi - voit lisätä raja memory_limit php.ini 64 Mt ja käynnistä palvelin. (Kiitos vain lukea asiaa google).
    kanssa vBET sinulla on 52 enemmän sisältöä ja 52 käyttäjämäärän foorumi (jos sinulla on kaikki kielet käytössä) - kustannukset palvelimen muistia. Olemme edelleen töissä tehdä vBET tehokkaampi (uusi Lyö vapauttamalla hyvin pian).
    Täällä on lista hinst:http://www.vbenterprisetranslator.co...rformance.html

Kiitos
    Viimeksi muokannut kamilkurczak; 15-03-11 at 18:41.

Senior Member

Odotan kuulla mitä löytää teidän testipaikan ennen I ylös muistin asetusta php.ini.

Senior Member

Muokkasin minun php.ini ja nousi muisti rajaa 64M ja käynnistetään uudelleen Apache mutta vBulletin näyttää unohdetaan, että asetus ja vielä valittaa että muisti ei riitä olemassa (samat virheet kuin minä Lähetetty jälkeisessä 1).
    Viimeksi muokannut norku; 16-03-11 at 00:22.

Senior Member

Hei,

Pystyitkö toistamaan virheen? En ymmärrä miksi vBulletin AdminCP näyttää 32M muistin raja, kun php.ini on 64M.

Ei, en voi toistaa sitä omassa testifoorumi (I napsautti tykkää painikkeita käyttäjäsivu).
    Oletko käynnistä palvelin muutoksen jälkeen php.ini?
    Ole hyvä kysyä, että isäntä tarjoaja

Senior Member

Kyllä, olen uudelleen Apache jälkeen annetun php.ini mutta sillä ei ollut vaikutusta. Hyvin outoa. Olen tarkistanut minun yleisiä muistin käyttöä ja se oli selvästi alle 32M muutenkin niin kovin outoa, että saan nämä muistinloppumisvirheitä. Olen pyytänyt minun isäntä tutkimaan tätä.

Senior Member

Ratkaistu. Minulla oli epätäydellinen php.ini vuonna juureen. Kaikki toimii oikein nyt.

ok tähän vahvistusta ratkaistu

Netistä poimittua

Postitusoikeudet

• Sinä voi ei uusia viestiketjuja
  • Sinä voi ei vastata viesteihin
  • Sinä voi ei lähettää liitetiedostoja
  • Sinä voi ei muokata viestejäsi
  •