Muistathan, että:
1. Aivan kuten sanoit Google on paljon palvelimia koko maailman ja ne on aika levittää tietoa välillä toistensa. Siksi jotkut sivut voidaan näki jo indeksoinut yhtä mannerta, mutta ei vielä muista.
2. Muista, että Google näyttää APROXIMATE tulosten määrä, mitä tarkoittaa, että:
a) se ei ole reaaliluku
b) tulosten määrä voi muuttua, vaikka todellinen määrä indeksoitu sivuilla ei ollut
c) tulosten määrä voi olla silti sama, vaikka määrä indeksoitu sivut muuttunut
d) Google käyttää heuristiikkaa ei algoritmeja, joten tulokset eivät todellakaan ole deterministinen - luultavasti et näe tätä päällä tuloksia, koska välimuistit ja niin edelleen, mutta jos se voisi näkyä, kun alkaa olla todella alhaisia tuloksia
e) magic voi tapahtua
Vakavasti - lue minun useita viime Viestien yhteismäärä tässä säikeessä - Toivon, että se voi auttaa
Olen vain etsinyt yleismerkkien robots.txt (koska saamieni esitietoja ei pitäisi olla robots.txt) ja löytänyt tämän artikkelin, joka kertoo sen pitäisi toimia:
Silti löysin hyvin mielenkiintoinen Tekijät lause:Code:http://seogadget.co.uk/wildcards-in-robots-txt/
Teen jonkin verran enemmän tämän alan tutkimusta.Jotkut SEO n yhdy jokerimerkkien, tai ainakin ne näkevät sen hieman riskialtista tai kaukana parhaista käytännöistä.
Muokattu.
Täältä löysin lisää Yleismerkki robots.txt:- Tietojen mukaan siellä Google ja Yahoo sallii käyttää yleismerkkejä.Code:http://tools.seobook.com/robots-txt/
Still - varmista, että et ole estää kaikkia käännettyä sisältöä joidenkin wildcard sääntö. Käytä Verkkovastaavan työkalujen määrittämiseen (ensin vBET taas toimimaan). Koska kirjoitti kirjoittaja viime mainittu artikkeli:
Harkitse liittyvät URL jos käytät Robots.txt yleismerkkejä: Olen vahingossa maksaa itseäni yli 10.000 euroa voittoa yhdellä robots.txt virhe!
Viimeksi muokannut vBET; 07-03-11 at 00:08.
En kerro hänelle etukäteen yksinkertaistaa hänen robot.txt - En ole asiantuntija, mutta
Ajattelin oikeus pois bat on tällainen hullu robots.txt ei
tehdä vuodesta. robot.txt on yksinkertainen, ei overkill ....
Taisin myös mainita hänelle, että se ei ollut hyvä idea joko
Poista mod koska tämä ei ratkaise ongelmaa, koska mitä
tapahtuu, jos se alkaa jälleen alusta, eikä hän sitten harkita sen poistamista
mod jälleen, koska hän ei ratkaise tätä ensimmäistä kertaa, se
vain ei tehdä, koska vain un-install mod ratkaisematta kysymys.