Tärkeä: Tämä sivu käyttää evästeitä (cookies). Käyttämällä tämän sivuston sammuttamatta evästeet selaimella, tarkoittaa, että olet samaa mieltä käyttää sitä.
Osta nyt! Ominaisuudet Downloads

Ansaitse kanssamme!

Jos haluat ansaita rahaa vBET liittymään Affiliate-ohjelma.
Sivu 3 ja 3 FirstEnsimmäinen 123
Tulokset 21 että 30 ja 30

Thread: Google Email Varoitus: Googlebot löysi erittäin suuren määrän URL sivustosi

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

Quote Alkuperäinen kirjoittaja mario06 View Post
    Code:
    TELL US WHICH VERSION OF VBULLETIN ARE YOU USING.
    Käytän versiota 3.6.12, sinun pitäisi tietää tämä, koska olen maksanut lisämaksua saada se toimimaan (yhteensopivaksi), koska arkiston ongelma joten jos se on arkiston thats aiheuttaa tämän niin se on (ei millään pahalla) sinun vikasi, sillä teit sen. : http://www.vbenterprisetranslator.co...tin-3-6-a.html
    Meillä on paljon käyttäjiä. Tiedämme, mitä olemme sisällyttäneet itse säiettä. Kiitos annat vBulletin versio

Tietoja kysymys. Sinä kerrottiin, että yhdentyminen voi olla mahdollista, koska sinun versio ei ole tuettu ja olet päättänyt mennä kuitenkin. Bug in arkisto, joka olet on vBulletin puolella. Sinulla oli myös ilmoitettu PM siitä.
    Joten sinulla oli tietoinen siitä, ettei toimi arkisto sub-forums sinun ei tue vanhaa vBulletin versio, alusta alkaen. Voit kerrottiin myös, että koska tämä on vBulletin bug ota yhteys vBulletin joukkue ratkaista se.
    Myös näen hyvin kierre olet osoittavat sinusta kieltäytyi tulevaisuuden tukea. Mutta tietysti sinulla on täysi oikeus syyttää ketään mistään

Mitä tehdä nyt arkisto? Sinulla on nyt useita vaihtoehtoja:
    1. Yhteystiedot vBulletin joukkue ratkaista niiden bug. Kuten tiedätte (vanhoista tarinoista) vBulletin 3.6 on bugi, ja kun lisäät muita parametri URL arkistoida ala-foorumi sivulle niin se kaatuu. Se on poissa vBET Soveltamisala Koska vanha vBulletin käyttäytyä tällä tavalla, vaikka vBET ei ole asennettu - niin lyhyitä sanoja: se on vBulletin bugi. Se on myös pois meidän soveltamisala, koska se ei tue versiota. Joten voit kysyä vBuletin ne ovat edelleen vastuussa niiden koodia ja ne korjata sen. He voivat kieltäytyä, jos ne katsovat myös vB3.6 tuen puuttumisesta.
    2. Voit estää koko arkiston robots.txt - ei hyvä idea emme neuvomaan.
    3. Voit poistaa käännös arkiston sivuilla. Tulee vähemmän sivuja Googlen hakemistoon, mutta ei tule olemaan enemmän rikkinäisiä linkkejä.
    4. Voit muokata asettelua lanka arkiston sivu niin linkkejä arkisto sub-forums ei sisällytetä. Voit tehdä sen mukana ei käännetty sivu, ja poistettu käytöstä käännetty yksi. Tärkeimpiin teidän foorumi arkiston sivulta löytyy rikkinäisiä linkkejä ala-foorumi on edelleen, mutta tämä on vain useita linkkejä ei tuhansia tuhansia arkisto kierre sivuja. Voit jopa tehdä 301 uudelleenohjaus tärkein foorumi arkistosivulle niin se vain alkukielellä.

Kerro meille, mikä versio Haluatko ja Opastamme sinua enemmän Chosen One.

Kirjoittaja sanoi, että se ei vahingoita google.
    Olen menettänyt täällä. Ensin kirjoitit se on turvallista. Sitten kirjoitit ei ole turvallista. Nyt se on turvallista uudelleen. Mitä olen kiinnostunut on mitä minä kirjoitin teille Verkkovastaavan työkaluihin. Meitä ei kiinnosta mitä mod kirjoittaja kertoo teille - tämä on sinun ja hänen. Olemme kiinnostuneita siitä, miten Google näkee foorumi. Jos Google nähdä foorumi estettynä kommunikoida sitten mod Harms Google, koska Google nähdä kaikkialla sama sisältö (joten jokainen viesti katsotaan kahdennettu sisältöä). Tässä tapauksessa emme neuvoja käytä mod enää kunnes se on turvallista Google - niin ennen kuin voit nähdä Webmaster Tools että Google nähdä kaikki sivut normaalisti eikä se ole tukossa. Näin se on ja meillä ei ole mitään sanottavaa tässä asiassa. Se on sinun valintasi sinä kesannolla neuvoja vai ei. Joten tarkista se ensin ja jos se ei ole turvallista sitten tehdä omat päätöksensä, jotka haluat kuunnella.

2. Ei ole mitään tarvetta olla töykeä, en ymmärrä miten käyttää robots.txt, mutta optimointiraporteissasi oppaat (minun mielestäni) sinun siirtyneen enemmän vBSEO asetelmia, vain pitää mielessä, että vähintään 80% vBulletin käyttäjien Don ' T käyttää vBSEO joten kannattaa pitää 2 erillistä viestiketjut puhuttaessa vinkkejä, hienosäädön ja optimoinnin, esimerkki; "vBSEO optimointi" ja "Non vBSEO optimointi" tekemään siitä käyttäjäystävällistä.
    Olen pahoillani, jos pidät vastauksemme epäkohteliaana. Olen juuri lisätty TODO lista tehdä erillinen robot.txt-tiedosto ei SEO linkkejä. Kiitos huomata.

3. Kaikki arkisto linkkeihin Lähetetty rikkinäisenä näyttävät toimivan hyvin minulle, tässä tilannevedoksen rikki arkisto linkki esimerkiksi:

Code:
    http://YOUR_FORUM/archive/index.php/t-25194.html?language=pl
    Lue huolellisesti ja jälleen kerran, mitä minä kirjoitin teille viime vastausta. En koskaan kirjoitti, että linkki:
    Code:
    on rikki. Kirjoitin, että se toimii - rikki linkkejä sisältyvät tällä sivulla. Lue uudelleen mitä oli kuvattu ennen. Tiedän, että tämä sivu toimii. Siksi kirjoitin teille:
    Quote Alkuperäinen kirjoittaja vBET View Post
    Esimerkiksi:
    Code:
    Tämä on linkki kulutuspinnan arkisto ja se toimii mutta siinä sisältöä on linkkejä sivun alkuun Saharan foorumeita jossa lanka on mukana. Esimerkki:
    Code:
    http://YOUR_FORUM/archive/index.php/f-182.html
    Ja kaikki nämä yhteydet eivät toimi - Vain tärkein foorumi. Kaikki arkisto sub-forums linkit eivät toimi.
    Kirjoitin teille, että tämä linkki toimii - sinun ei tarvitse antaa minulle kuvankaappauksia ja todistaa minulle, että se toimii Vain lue huolella, mitä kirjoitan sinulle. Ja nyt näyttävät kuvan ja kiinnittää huomiota päällä linkit (linkkejä arkisto sub-forums) - ne ovat rikki (Paitsi linkki arkistoon tärkein foorumi)

Kuuntele Michael En halua väittää, jokainen kirjain, joka on kirjoitettu teidän kanssanne, haluan vain helppo 1. 2. 3. korjata eikä mitään muuta.
    Suuri Toivottavasti ymmärrät alue ongelma nyt ja tietää, mitkä ovat vaihtoehdot. Kerro meille, kumpi haluat ja me opastaa tähän suuntaan.

Mistä Google edustaja kertoi minulle, URL rakenne Alla on indeksoitu 4 kertaa mutta Realty heille se pidetään 1 ja että ne tulee indeksoida sellaisenaan ja se on luultavasti siksi sain sähköpostia. Alla viesti on vain esimerkki;

http://www.mysite.com/showthread.php?t = 64661 Alkuperäinen
    http://www.mysite.com/showthread.php?t = 64661 & language = pl Käännetty
    http://www.mysite.com/showthread.php?t = 64661 & language = fi Käännetty
    http://www.mysite.com/showthread.php?t = 64661 & language = es Käännetty
    Kaikki nämä sivut ovat täysin erilaiset sisältöön sekä niihin boot voinut kertoa että se on sama kun teksti on täysin erilainen. Ne ovat eri sivuille joka palvelee eri sisältö suunnattu eri-vastaanotin, ja vastaus on ei ole mitään järkeä meitä lainkaan. Ole hyvä ja PM minulle koko viestin sait, joiden yhteyttä lähde tämän viestin. Haluamme selittää sitä. Todennäköisesti henkilö, joka tarkistaa sen näki ei todellista sisältöä, vaan ainoastaan estää viestin (kuten tein juuri nyt) - niin ins Tällöin palaute on lainkaan arvoa. Jälleen kerran - ota PM details Varmistamme sen.
    Viimeksi muokannut vBET; 22-01-11 at 19:21.

Senior Member

Täällä selvästi, että linkki ei toimi (väärä tarkoittaa samaa) merkitty punaisella ja nyt sanot että et ole koskaan sanonut sitä?!?

Olen menettänyt täällä. Ensin kirjoitit se on turvallista. Sitten kirjoitit ei ole turvallista. Nyt se on turvallista uudelleen. Mitä olen kiinnostunut on mitä minä kirjoitin teille Verkkovastaavan työkaluihin. Meitä ei kiinnosta mitä mod kirjoittaja kertoo teille - tämä on sinun ja hänen. Olemme kiinnostuneita siitä, miten Google näkee foorumi. Jos Google nähdä foorumi estettynä kommunikoida sitten mod Harms Google, koska Google nähdä kaikkialla sama sisältö (joten jokainen viesti katsotaan kahdennettu sisältöä). Tässä tapauksessa emme neuvoja käytä mod enää kunnes se on turvallista Google - niin ennen kuin voit nähdä Webmaster Tools että Google nähdä kaikki sivut normaalisti eikä se ole tukossa. Näin se on ja meillä ei ole mitään sanottavaa tässä asiassa. Se on sinun valintasi sinä kesannolla neuvoja vai ei. Joten tarkista se ensin ja jos se ei ole turvallista sitten tehdä omat päätöksensä, jotka haluat kuunnella.
    Koska olen Englanti ja tietää kielen erittäin hyvin, olen aina sanonut, että tämä rajallinen vieras mod ei loukkaantunut, haittaa, vaivata, ylin, tukahduttaa google bot.

Tietoja kysymys. Sinä kerrottiin, että yhdentyminen voi olla mahdollista, koska sinun versio ei ole tuettu ja olet päättänyt mennä kuitenkin. Bug in arkisto, joka olet on vBulletin puolella. Sinulla oli myös ilmoitettu PM siitä.
    Joten sinulla oli tietoinen siitä, ettei toimi arkisto sub-forums sinun ei tue vanhaa vBulletin versio, alusta alkaen. Voit kerrottiin myös, että koska tämä on vBulletin bug ota yhteys vBulletin joukkue ratkaista se.
    Myös näen hyvin kierre olet osoittavat sinusta kieltäytyi tulevaisuuden tukea. Mutta tietysti sinulla on täysi oikeus syyttää ketään mistään
    Sanoit, että lisämaksusta, olisit minun versio yhteensopiva sitten kun työ sanoit että heidän oli ongelma arkisto joita en löytänyt, koska kaikki linkit toimi minulle. Otin yhteyttä vBulletin (kun kerroitte minulle, että) ja he sanoivat että kaikki oli ok.

Otin yhteyttä vBulletin Support jälleen tänään ja sain samanlaisen vastauksen vuosi niin sitten; yksinkertaisin sanoin minun arkisto toimii niin kuin pitääkin! Lue vBulletins kommentit alla, Piilotin nimi pivacy syistä, mutta voin vakuuttaa teille, että hän on vanhin jäsen siellä Entä nyt?

PS. Jos edelleen tyytymätön niiden vaste ja haluavat minun kysyä enemmän tekninen kysymys post täällä ja aion kopioi / liitä se vBulletin Support Team suoraan ok?

Koska vBulletin sanoi, ettei ole bugi, ja kaikki toimii hyvin ongelma on teidän loppuun joten olen odottanut korjata.

Ystävällisin terveisin
    Viimeksi muokannut mario06; 24-01-11 at 09:36.

Täällä selvästi, että linkki ei toimi (väärä tarkoittaa samaa) merkitty punaisella ja nyt sanot että et ole koskaan sanonut sitä?!?
    Olet todella tuhlaa aikaa. Ja jälleen kerran Et lukenut huolellisesti. Ole hyvä - Lue koko kohta. Jos minä kirjoitan teille: "Minä olen vähän sekaisin" - et aio todistaa minulle, että minä kirjoitin teille, että olen vähän??? Mikä se on oikein on? ...

Tämä on mitä minä kirjoitin:
    3. Kuten kirjoitin alussa sinun linkkejä sub-forums arkistossa eivät toimi lainkaan. Vain tärkein foorumi ja kierteet. Tämä tekee tuhansia vääriä linkkejä sinun arkisto sivuilla. Esimerkiksi:
    Code:
    Tämä on linkki kulutuspinnan arkisto ja se toimii mutta se sisältö on linkkejä päällä sivun rinnakkaislisenssejä foorumit jossa lanka on mukana. Esimerkki:
    Code:
    Ja kaikki nämä yhteydet eivät toimi - Vain tärkein foorumi. Kaikki arkisto sub-forums linkit eivät toimi. Tämä tekee sinulle tuhansia ei toimi linkkejä tuhansia arkisto viestiketjut sivuja.
    Annoin teille esimerkin paikkaan, josta löydät linkit ja seuraava esimerkki toimimattomasta linkistä itse (rikki kääntämisen jälkeen). Sorry - mutta mikä on ongelma? Ettekö vieläkään tiedä mistä on kyse tai yrität todistaa jotain täällä?
    Pyydämme myös huomaamaan, että voit käyttää lainausmerkkejä - kuten kuvia ei tarvitse

Sanoit, että lisämaksusta, olisit minun versio yhteensopiva sitten kun työ sanoit että heidän oli ongelma arkisto joita en löytänyt, koska kaikki linkit toimi minulle. Otin yhteyttä vBulletin (kun kerroitte minulle, että) ja he sanoivat että kaikki oli ok.
    Ei pidä paikkaansa - mitä kirjoitin teille sinulla on PMS ja minä myös. EOT. Lue uudelleen, jos tarvitse muistuttaa tätä. Olemme jo alkaneet lainata meidän yksityisviesteistä muissa lanka (tulit sen täältä) joten ei tarvitse käynnistää uudelleen. Muunlainen sisällön PM sisälly julkisesti täällä pidetään roskapostina, koska se on jo muissa aiheeseen. Päällekkäisyyden tekemä sama käyttäjä pidetään SPAM tällä foorumilla ja muista foorumia tiedän. Joten - älä aloita roskapostiin.

Otin yhteyttä vBulletin Support jälleen tänään ja sain samanlaisen vastauksen vuosi niin sitten; yksinkertaisin sanoin minun arkisto toimii niin kuin pitääkin! Lue vBulletins kommentit alla, Piilotin nimi pivacy syistä, mutta voin vakuuttaa teille, että hän on vanhin jäsen siellä Entä nyt?

Arkisto sub-forum sivut vBulletin 3.6 kaatuu jos mainoksen muita parametri URL. Voit tarkistaa sen jopa puhdistaa esimerkiksi - ilman vBET eikä muita mod. Tarkistin sen omalla foorumilla vBET käytöstä. Joten se on vBulletin bugi, koska vBulletin on plugin arkkitehtuuri ja tukee sen plugin lisätoimintoja. Arkisto on oma laajennus pistettä mitä tarkoittaa, että arkiston myös ennustettiin laajennettu. Jos lisäämättä parametri URL taukoja koko sivun se tarkoittaa, että vian vBulletin koodin ja se on vBulletin tiimityö sen ratkaisemiseksi.

PS. Jos edelleen tyytymätön niiden vaste ja haluavat minun kysyä enemmän tekninen kysymys post täällä ja aion kopioi / liitä se vBulletin Support Team suoraan ok?
    En ymmärrä, mitä ne tarkoittavat kirjallisesti, ettei se ole tarkoitettu alialuetta näkyvän arkisto - se on ja sitä syntyy vBulletin ... Ehkä et ymmärrä toisiaan. Juuri antaa heille URL:
    Code:
    Ja kerro, että se rikkoi jos lisäät parametrin URL - Tämä on bugi. Voit myös antaa heille edellisessä kappaleessa.

Koska vBulletin sanoi, ettei ole bugi, ja kaikki toimii hyvin ongelma on teidän loppuun joten olen odottanut korjata.
    Ei se tarkoittaa, että he eivät tiedä mitä tarkoitat tai he vain värin sinut pois. Se ei tee heidän bug häviää koodiaan ja hypätä meidän koodi, vain koska he kirjoittivat, että ei ole bugi. Se ei toimi tällä tavalla. Ja minä kirjoitin sinulle, miten voit tarkistaa itse, että se on vBulletin bugi. Kirjoitin sen sinulle sitten, kirjoitin sen nyt. Joten tarkista se ja lopeta kirjoittaminen että se on meidän puolellamme, koska ei se tee se näkyy meidän puolellamme jälkeen toistaa sitä uudestaan ja uudestaan. Oletko edes tarkistanut sitä? Oletko vammaiset vBET ja tarkistaa itse, että yhteys kaatuu minkään parametrin lisätään URL? Oletko?
    Viimeksi muokannut vBET; 24-01-11 at 19:08.

Senior Member

VBulletin jäsen on Senior Member ja en usko ollenkaan, että hän teki virheen tarkistaa arkisto (hän pääsee foorumin admin) tai että hän harjata minua pois. "Ehkä" me väärin toisiamme niin olen pyytänyt lisäapua niin, Katsotaan mitä he sanovat uudelleen.

Pyytää tukea pidetään SPAM sinulle? Jos näin on pyydän anteeksi pyytänyt apua! Sinun täytyy vakavasti tarkastella tätä asiaa omasta näkökulmastani, vBulletin sanoo, että ei ole bugi, sanot että se vBulletin bugi niin itsesi minun kengät ja kysyä, joille on uskon?

PS. En koskaan lainasi mitään PM lähetetty tai sinä, minä vain lainasi sinun lainausmerkkejä.

PS2. Koska en ole koodaaja kertoi minulle haistelemassa ole mitään järkeä joten minun täytyy joko luottaa sinuun tai vBulletin tässä vaiheessa.

PS3. Koska elämme sivistyneessä maailmassa me demokraattisesti keskustella tiettyjä asioita, asioita sanoi ja eri näkökulmia eikä mitään muuta. Ei pahalla omasta puolestani. Haluan vain pacifically ratkaista ongelma

Ystävällisin terveisin
    Viimeksi muokannut mario06; 25-01-11 at 09:41.

VBulletin jäsen on Senior Member ja en usko ollenkaan, että hän teki virheen tarkistaa arkisto (hän pääsee foorumin admin) tai että hän harjattu minut pois tai että me väärin toisiamme, koska Englanti on äitimme kieltä. Tilannevedokset puhuvat selvästi. Et halua tai eivät pysty korjaamaan asiaa ja minä vastaan, että.

Pyytää tukea pidetään SPAM?!? Jos näin on pyydän anteeksi pyytänyt apua! Sanoit, että on bugi, vBulletin sanoi että ei ole! Kuka minun pitää uskoa?

PS. En koskaan lainasi mitään PM lähetetty tai sinä, minä vain lainasi sinun lainausmerkkejä.

PS2. Jos säikeen meni off topic ei ole minun vikani, pyysin teitä lukuisia kertoja antaa minulle yksinkertainen korjata vuonna 1. 2. 3. tavalla mutta hän oli saanut tätä
    1. Se on hänen syynsä
    2. Se on sinun syytäsi
    3. Se on heidän vikansa.

Koska elämme sivistyneessä maailmassa me demokraattisesti keskusteltiin tietyistä asioista, mitä sanoi ja eri näkökulmia eikä mitään muuta. Minulle kysymys on suljettu, joten voit sulkea tätä säiettä. Ei pahalla omasta puolestani.

Ystävällisin terveisin
    Se ei ole sitä mitä uskot noin - se mitä todella tapahtuu, ja voit tarkistaa sen itse - me annoimme teille ohjeita miten se tehdään. Joten trow teidän mielestä pois, koska ne vie sinut väärään suuntaan ja vain tarkistaa sen. Oletko tarkistaa sen?

Huomaa, että emme neuvoja jättää asia niin kuin se on. Suosittelemme sen ratkaisemiseksi. Me annoimme teille muita mahdollisuuksia, jos vBulletin joukkue halua korjata vika. Voit käyttää yksi niistä kuin väliaikainen ratkaisu ja vielä yhteyttä vBulletin joukkue ratkaista niiden bug. Jos haluat ratkaista sen, kerro meille mikä mahdollisuus haluat ja me opastaa enemmän tähän suuntaan. Tällä hetkellä mukaan toiveesi - viesti pitää ratkaistuna.

Senior Member

Annoin heille tietoa niin odotan vastausta, en sulje tätä asiaa vielä.

Terveisin

Annoin heille tietoa niin odotan vastausta, en sulje tätä asiaa vielä.

Terveisin
    Niinpä myös asettaa tässä ole vielä ratkaistu. Me todella haluaisimme auttaa sinua tekemään se työ

Senior Member

Miksi käytätte arkisto uudestaan? Se on valtava määrä turhaa päällekkäistä sisältöä.

Senior Member

Quote Alkuperäinen kirjoittaja tavenger5 View Post
    Miksi käytätte arkisto uudestaan? Se on valtava määrä turhaa päällekkäistä sisältöä.
    Arkisto suositellaan dissabled jos käytät vBSEO jonka vBSEO joukkue, en käytä vBSEO tai Zoints joten ei ole mitään hyötyä poistaa se minulle.
    PS. Google erottaa ja valita paremmin ja 2 normaalista foorumiketjut ja arkiston foorumiketjut joten ne eivät rankaise sinua siitä niin se ei ole syy. Tässä Googlen opas päällekkäistä sisältöä opas YouTubesta, kiinnitä huomiota:

http://www.youtube.com/watch?v=6hSoXutuj0g
    Viimeksi muokannut mario06; 29-01-11 at 09:31.

Senior Member

Niinpä myös asettaa tässä ole vielä ratkaistu. Me todella haluaisimme auttaa sinua tekemään se työ

Tässä vastauksia vBulletin Support Team, minä olen heidät lähettänyt koko listan URL Googlen sähköposti (kuten minä lähetin sinulle) ja rikkoutuneen linkin esimerkkejä.

xxxxxxxxxxx
    25 tammikuu '11 11:14
    Code:
    http://mysite.com/archive/index.php/t-61966.html?language=zh-TW
    Kuten huomaatte, menee jollekin kyseisistä osoitteista ei ole "kaatuu" Joten en ole varma, mitä he puhuvat.

Jos on bugi, anna minulle vikailmoitukseen. Mutta ei ole kaatuu käynnissä.

Kaikkea hyvää,
    xxxxxxxxxxx
    Support Team, vBulletin

Osto vBulletin, tehokkain foorumi ohjelmistot käytettävissä.
    mailto: support@vbulletin.com

xxxxxxxxxxxx
    26 tammikuu '11 01:12

Henkilö jonka kanssa puhuit sanoi, ettei ollut bugi, ja että hän työskenteli kanssamme siitä. En näe asiaa teidän arkisto URL, he eivät kaatuu foorumi. Haluaisin kuulla tästä vikailmoitukseen, koska arkisto-koodi ei ole muuttunut aikojen.

Kaikkea hyvää,
    xxxxxxxxxxxxx
    Support Team, vBulletin

Osto vBulletin, tehokkain foorumi ohjelmistot käytettävissä.
    mailto: support@vbulletin.com
    Joten tässä mennään Michael, he totesivat lukuisia vastauksia, että arkisto ei ole ongelma, nyt mitä seuraavaksi?

Terveisin
    Viimeksi muokannut mario06; 29-01-11 at 09:27.

Sivu 3 ja 3 FirstEnsimmäinen 123

Netistä poimittua

Postitusoikeudet

• Sinä voi ei uusia viestiketjuja
  • Sinä voi ei vastata viesteihin
  • Sinä voi ei lähettää liitetiedostoja
  • Sinä voi ei muokata viestejäsi
  •