Meillä on paljon käyttäjiä. Tiedämme, mitä olemme sisällyttäneet itse säiettä. Kiitos annat vBulletin versio
Tietoja kysymys. Sinä kerrottiin, että yhdentyminen voi olla mahdollista, koska sinun versio ei ole tuettu ja olet päättänyt mennä kuitenkin. Bug in arkisto, joka olet on vBulletin puolella. Sinulla oli myös ilmoitettu PM siitä.
Joten sinulla oli tietoinen siitä, ettei toimi arkisto sub-forums sinun ei tue vanhaa vBulletin versio, alusta alkaen. Voit kerrottiin myös, että koska tämä on vBulletin bug ota yhteys vBulletin joukkue ratkaista se.
Myös näen hyvin kierre olet osoittavat sinusta kieltäytyi tulevaisuuden tukea. Mutta tietysti sinulla on täysi oikeus syyttää ketään mistään
Mitä tehdä nyt arkisto? Sinulla on nyt useita vaihtoehtoja:
1. Yhteystiedot vBulletin joukkue ratkaista niiden bug. Kuten tiedätte (vanhoista tarinoista) vBulletin 3.6 on bugi, ja kun lisäät muita parametri URL arkistoida ala-foorumi sivulle niin se kaatuu. Se on poissa vBET Soveltamisala Koska vanha vBulletin käyttäytyä tällä tavalla, vaikka vBET ei ole asennettu - niin lyhyitä sanoja: se on vBulletin bugi. Se on myös pois meidän soveltamisala, koska se ei tue versiota. Joten voit kysyä vBuletin ne ovat edelleen vastuussa niiden koodia ja ne korjata sen. He voivat kieltäytyä, jos ne katsovat myös vB3.6 tuen puuttumisesta.
2. Voit estää koko arkiston robots.txt - ei hyvä idea emme neuvomaan.
3. Voit poistaa käännös arkiston sivuilla. Tulee vähemmän sivuja Googlen hakemistoon, mutta ei tule olemaan enemmän rikkinäisiä linkkejä.
4. Voit muokata asettelua lanka arkiston sivu niin linkkejä arkisto sub-forums ei sisällytetä. Voit tehdä sen mukana ei käännetty sivu, ja poistettu käytöstä käännetty yksi. Tärkeimpiin teidän foorumi arkiston sivulta löytyy rikkinäisiä linkkejä ala-foorumi on edelleen, mutta tämä on vain useita linkkejä ei tuhansia tuhansia arkisto kierre sivuja. Voit jopa tehdä 301 uudelleenohjaus tärkein foorumi arkistosivulle niin se vain alkukielellä.
Kerro meille, mikä versio Haluatko ja Opastamme sinua enemmän Chosen One.
Olen menettänyt täällä. Ensin kirjoitit se on turvallista. Sitten kirjoitit ei ole turvallista. Nyt se on turvallista uudelleen. Mitä olen kiinnostunut on mitä minä kirjoitin teille Verkkovastaavan työkaluihin. Meitä ei kiinnosta mitä mod kirjoittaja kertoo teille - tämä on sinun ja hänen. Olemme kiinnostuneita siitä, miten Google näkee foorumi. Jos Google nähdä foorumi estettynä kommunikoida sitten mod Harms Google, koska Google nähdä kaikkialla sama sisältö (joten jokainen viesti katsotaan kahdennettu sisältöä). Tässä tapauksessa emme neuvoja käytä mod enää kunnes se on turvallista Google - niin ennen kuin voit nähdä Webmaster Tools että Google nähdä kaikki sivut normaalisti eikä se ole tukossa. Näin se on ja meillä ei ole mitään sanottavaa tässä asiassa. Se on sinun valintasi sinä kesannolla neuvoja vai ei. Joten tarkista se ensin ja jos se ei ole turvallista sitten tehdä omat päätöksensä, jotka haluat kuunnella.
Olen pahoillani, jos pidät vastauksemme epäkohteliaana. Olen juuri lisätty TODO lista tehdä erillinen robot.txt-tiedosto ei SEO linkkejä. Kiitos huomata.
Lue huolellisesti ja jälleen kerran, mitä minä kirjoitin teille viime vastausta. En koskaan kirjoitti, että linkki:
on rikki. Kirjoitin, että se toimii - rikki linkkejä sisältyvät tällä sivulla. Lue uudelleen mitä oli kuvattu ennen. Tiedän, että tämä sivu toimii. Siksi kirjoitin teille:Code:http://YOUR_FORUM/archive/index.php/t-25194.html?language=pl
Kirjoitin teille, että tämä linkki toimii - sinun ei tarvitse antaa minulle kuvankaappauksia ja todistaa minulle, että se toimii Vain lue huolella, mitä kirjoitan sinulle. Ja nyt näyttävät kuvan ja kiinnittää huomiota päällä linkit (linkkejä arkisto sub-forums) - ne ovat rikki (Paitsi linkki arkistoon tärkein foorumi)
Suuri Toivottavasti ymmärrät alue ongelma nyt ja tietää, mitkä ovat vaihtoehdot. Kerro meille, kumpi haluat ja me opastaa tähän suuntaan.
Kaikki nämä sivut ovat täysin erilaiset sisältöön sekä niihin boot voinut kertoa että se on sama kun teksti on täysin erilainen. Ne ovat eri sivuille joka palvelee eri sisältö suunnattu eri-vastaanotin, ja vastaus on ei ole mitään järkeä meitä lainkaan. Ole hyvä ja PM minulle koko viestin sait, joiden yhteyttä lähde tämän viestin. Haluamme selittää sitä. Todennäköisesti henkilö, joka tarkistaa sen näki ei todellista sisältöä, vaan ainoastaan estää viestin (kuten tein juuri nyt) - niin ins Tällöin palaute on lainkaan arvoa. Jälleen kerran - ota PM details Varmistamme sen.