Tärkeä: Tämä sivu käyttää evästeitä (cookies). Käyttämällä tämän sivuston sammuttamatta evästeet selaimella, tarkoittaa, että olet samaa mieltä käyttää sitä.
Osta nyt! Ominaisuudet Downloads

Ansaitse kanssamme!

Jos haluat ansaita rahaa vBET liittymään Affiliate-ohjelma.
Sivu 2 ja 3 FirstEnsimmäinen 123 ViimeinenLast
Tulokset 11 että 20 ja 30

Thread: Google Email Varoitus: Googlebot löysi erittäin suuren määrän URL sivustosi

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

1. Ota päälle Italian lipun your forum (en löytänyt sitä) - juuri nyt käyttäjille, jotka muuttivat kieltä ei voi kääntyä takaisin alkuperäiseen kieleen. Kuten kirjoitin sisällöstä langat, jotka olen voinut nähdä ennen kuin huomasin, että minun rekisteröidyttävä oli vain yksi lause kaikissa tapauksissa. Näin se ei mitä henkilökohtaisesti oletan kuin keskimääräinen pituus sisältöä. Jälleen kerran tämä tekee sivut näyttää hyvin samalta, sillä ero lyhyt viestiketjut on vain yksi lause - loppu on kokoonpano, jossa on sama. En tiedä miten olet niin varma että se ei ole mitään tekemistä tämän tapauksen kanssa. Jos tiedät jotain mitä me emme ota juuri jaa niin voimme auttaa sinua nopeammin. Tiedätkö miksi tämä sähköposti on lähetetty?

2. En solmu mitä koulun ohjelmaa lapsille maassasi, mutta toivon, että se on erittäin hyödyllinen heidän tietävän, että ilmoittaudu mod jälkeen 3 käyntiä ei ole mitään tekemistä sen kanssa botteja, koska ne menevät läpi.
    Ole hyvä keskittyä asiaan. Ja antaa tarvittavat vastaus - En tiennyt mikä mod käytät ja en edes kysy, koska se ei ole minulle tärkeä - tärkeää on se boot turvallinen. Jos olet 100% varma että se on turvallista niin suuri. Vain jos teillä ollut epäilyksiä näet, miten Google näkee foorumissa Verkkovastaavan työkaluissa.

Huomaa, että Google saappaat eivät hyökkää minkään sivuston - Google ei haittaa sivustoja. Me neuvoja käyttää välimuistin enää sallittua kaudella, koska se on parempi suorituskyky. Myös jos sinusta tuntuu, että se varmasti ainoa syy on määrä käännös sivultasi - vapaasti poistaa joitakin niistä ja ota se uudelleen yksi kerrallaan ajoittain. Vielä ota huomioon, että lupa on aktiivinen 6 kuukautta ja sait tämän sähköpostin nyt. On vaikea uskoa, että 6 kuukautta Google ei nähnyt näitä yhteyksiä - itse asiassa monet niistä olet jo indeksoitu. Joten en ole varma, että tämä on syy sähköpostin jonka sait. Vaikka se ota huomioon kaikki tiedot, jotka annettiin sinulle jälkeen analysoida kyseisiä siteitä.

En tiedä mitä tarkoitat tehokkaalla kierteet.

Pyydämme myös huomaamaan, että työskentelemme tämän asian - sait tulokset myös analysoida. Ja hyvä pitää kanssa kertoa, mitä Google katsoo - koska se on sinulle, joka katsoo, että Google löytää se ole oikein. Meillä on paljon foorumeita joissa ei ole mitään asiaa Googlen ja ovat kaikille kielille päällä. Ja se ei ole totta, että sisältö ei ole fyysisesti olemassa, älä kerro, mitä voidaan argumentoida, koska jotain ... Sisältö on olemassa kaikille, jotka käyntiä se ja se fyysisesti olemassa tietokantaan alkuperäisessä ja välimuisti käännettyä lomaketta. Tämä ei ole maailman arpajaiset - Tämä on käännös se ei voinut tapahtua, jos sisältö ei ole. Eikä mikään huijaa täällä - lue Googlen TOS - Tämä on Google, joka väittää, että käännös voi olla välimuistissa enintään 15 päivää. Se on kaikkea OK Google jos automaattisen sivun käännöksiä - se on Google, joka teki tämän käännöksen

Myöskään asiakas voi kertoa, että mitään sisältöä, joka virtautetaan hänelle on staattinen tiedosto tai ei. Itse tässä päivää melkein mikään ei ole staattinen nyt. Vuonna vBulletin mitään mieltä kuokat staattisista HTML rakenne - kaiken perusta tiedot ovat tietokannasta (kielet, mallipohjat, tyylit). Minulla ei ole aavistustakaan, mitä tietosi asiakas-palvelin arkkitehtuuria thin client, mutta huomaa, että sisältö on olemassa, jos linkittää vastauksia. Kertominen, että Google tuntee sen huijaaminen, koska se ei ole ole mitään tekemistä todellisuuden kanssa.

Pyydämme myös huomaamaan, että voi joka hetki käytössä vBET SEO linkit ja on / fi / sijaan kieli = - Tässä kokoonpanossa on vain sinusta ja vBET tukee sitä ilman vBSEO.

Tietoja Huomaa jonka annoit - kuten olen kirjoittanut, jos sinusta tuntuu löytänyt todellisen syyn oman ongelman niin sinulla on ratkaisu. Vielä ota huomioon että tämä on joitain vastata edes tarkistaa mitä tapahtuu. En luottaa siihen:
    1 - olet saman määrän linkkejä puoli vuotta.
    2 - Google Mail itse kertoo:
    "Googlebot voi tarpeettomasti olla indeksoinnin suuri määrä erillisiä, että hakusanan on samoja tai samankaltaisia sisältöäTai indeksointia osia sivustosta joita ei ole tarkoitettu indeksoida Googlebot. "

Joten jälleen kerran pyydetään harkitsemaan neuvoja ja analysoida tuloksen. Jos sinusta tuntuu, se on vain kysymys numero käännöksiä otit - sitten tiedät ratkaisun.

Onko sinulla vielä apuamme / neuvoa tähän asiaan?

Senior Member

Ainoa asia, joka oli sammutettu oli Italian kieli (käännyin sitä), koska se on foorumit äidinkieli en ajatellut sitä mattered muutenkin Olin hyvä, sillä vuosi sitten niin whats up nyt?

Tässä esimerkki (sivuston), mitä tarkoitan kun sanon tehokas indeksoitu viestiä.

Ennen vBET (tehokas foorumi indeksoitu tilastot):

Kun vBET (ei tehokkaana foorumina indeksoitu tilastot):

Mitä yritän sanoa on, että 52x kieli käännetty viestit pitävät nykyään kahtena viestit, Google. Sähköposti ei kaipaa perusteluja

Omin sanoin kun sanon Bot hyökkäys Siis kun olet 300 Google botit raskaasti indeksoida sivustosi samalla syövät ja repivät pois teidän kaistanleveys, pässi ja cpu ja aiheuttaa foorumi kojuista. Ja he kirjoittivat sen kirjeessään jäljempänä enemmän ammattimaisesti mutta merkitys on sama.

Virallinen Google Sähköposti:
    Googlebot havaitsi ongelmia sivustoasi indeksoitaessa http://mysite.com/.
    Googlebot havaitsi erittäin suuren määrän sivustosi linkit. Tämä voi olla merkki ongelmasta sivustosi URL-rakennetta. Googlebot voi tarpeettomasti olla indeksoinnin useita erillisiä, että hakusanan on samoja tai samankaltaisia sisältöä, tai indeksointia osia sivustosta, joita ei ole tarkoitettu indeksoida Googlebot. Tämän seurauksena Googlebot voi kuluttaa paljon enemmän kaistanleveyttä kuin on tarpeen, tai ehkä pysty indeksoimaan kaikkia sivustosi sisältöön.

Luitko mitä Google tukitiimiin kirjoitti minulle? -> Yleensä tämä viesti näkyy, kun huomaamme suhteellisen paljon url osoitteita.

Kirjoitit kaikkea ja ei mitään, koska en ymmärrä teidän Englanti, anna minulle korjata sujuu helposti kuten;
    1. Tee näin
    2. Tee se
    3. Ja tämä
    jne.

Terveisin
    Viimeksi muokannut mario06; 17-01-11 at 22:44.

Senior Member

Odottaa vielä korjata.

Terveisin

Quote Alkuperäinen kirjoittaja mario06 View Post
    Ainoa asia, joka oli sammutettu oli Italian kieli (käännyin sitä), koska se on foorumit äidinkieli en ajatellut sitä mattered muutenkin Olin hyvä, sillä vuosi sitten niin whats up nyt?
    Se on vain neuvoja tiimimme että ilman lippua käyttäjät eivät voi kääntyä takaisin alkuperäiseen kieleen, kun he napsauttavat noin lippua. Joten se on viisasta pitää lippua oletuskieli

Tässä esimerkki (sivuston), mitä tarkoitan kun sanon tehokas indeksoitu viestiä.

Ennen vBET (tehokas foorumi indeksoitu tilastot):

Kun vBET (ei tehokkaana foorumina indeksoitu tilastot):

Mitä yritän sanoa on, että 52x kieli käännetty viestit pitävät nykyään kahtena viestit, Google. Sähköposti ei kaipaa perusteluja
    Tämä on EI tosi. Sinulla on kysymyksiä keskustelualueellasi. Arkisto - on katkaistu ja sait Google sähköposti useimmat linkit ovat arkiston tietoja. Voit ohittaa kokonaan tukeemme - ei vastannut kysymyksiin versio ja säilyttää kertoo, mitä mieltä olet ja mitä ei ole tosi. Jos haluat ratkaista ongelmasi Ota poistamista viljelykäytöstä meidän tuki-vihjeitä. Pyysimme sinua tietoja vB-versiosta koska arkisto on katkaistu. On se tukee 3.8 tai osa ei tue versiota? Me tiedämme, että arkisto on rikki 3.6 vBulletin vian vuoksi. Tämä antaa sinun ei toimivia linkkejä - tuhansia ja sait Google sähköposti tietoja väärä linkkejä. Sen sijaan, että tukeen kuunnella ja yhteistyötä joitakin naurettavaa ajatus pitää kertoo ja mielestäsi on tärkeää asettaa punaisella.
    Mikä on tarkoitus täällä? Haluat tukemme ratkaista ongelman tai olet vain yrittää pelotella muita? Koska jos haluat ratkaista tämän ongelman ota yhteistyössä tukeamme.

Myös siitä kuva joka annoit - tämä on virheellinen tulkinta. Google ei välitä virkojen määrä näkyy foorumilla. Ja se ei välitä. Se johtuu Google indeksoi kaikki sivut, jotka eivät ole tukossa! On Forum olet jäsensivuille, ryhmät, suot ehkä, albumeja ja niin edelleen ... ja niin edelleen ... Myös foorumi voi olla paljon muita plugins joka luo lisää sivuja (kuten Arcade).
    Joten ymmärtää: olet väärässä. Google eivät pidä käännetty sisältöä päällekkäisyyttä. Sinulla on ongelma oma foorumi ja huomasimme alueilla mahdollinen syy. Joten - kesannolla meidän ohjeet / kysymyksiä. Muuten tämä voi merkitä ratkaista koska näytätte olla kiinnostunut kanssa tukeamme aivan kuten toistaa mitä väärin ajatella - meillä on luettu - ei ole mitään tarvetta toistaa sitä uudelleen. Tämä ei ole totta. Ole hyvä keskittyä ratkaisemaan ongelmaa, jos haluat sen olevan ratkaistu. Vastatkaa kysymykseen ja pitää huomion sinun arkisto.

Virallinen Google Sähköposti:
    Googlebot havaitsi ongelmia sivustoasi indeksoitaessa http://mysite.com/.
    Googlebot havaitsi erittäin suuren määrän sivustosi linkit. Tämä voi olla merkki ongelmasta sivustosi URL-rakennetta. Googlebot voi tarpeettomasti olla indeksoinnin useita erillisiä, että hakusanan on samoja tai samankaltaisia sisältöä, tai indeksointia osia sivustosta, joita ei ole tarkoitettu indeksoida Googlebot. Tämän seurauksena Googlebot voi kuluttaa paljon enemmän kaistanleveyttä kuin on tarpeen, tai ehkä pysty indeksoimaan kaikkia sivustosi sisältöön.
    Aivan! OLET VÄÄRÄSSÄ rakenne! OLET VÄÄRÄSSÄ sisältöä! ja kirjoitimme sen sinulle heti alussa (http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post6846) - Sinulla on kaatunut arkiston, missä on tuhansia ei toimi linkit! Joten alkaa käyttää tukeamme jotka pyysit sen sijaan yrittää pelästyttää käyttäjiä. Mitä odotatte meiltä kun pyytää tukea ja sivuuttaa se?

Kirjoitit kaikkea ja ei mitään, koska en ymmärrä teidän Englanti, anna minulle korjata sujuu helposti kuten;
    1. Tee näin
    2. Tee se
    3. Ja tämä
    jne.

Terveisin
    Täältä sai tarkat tiedot, jotka sinun pitäisi estää jäsensivuille ja miten tämä:
    http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post6845

Täältä sai tiedon, että arkisto on kaatunut, kysymys versiosi vBulletin ja mitä tehdä, jos sitä ei tueta versio:
    http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post6846
    Tämä on erittäin tarkka ohje - kerro mikä versio vBulletin käytät.

Ja täällä sinulla tietoa, että sinun jut ei pitäisi tehdä mitään virkaa, jotka ovat hyvin lyhyitä (vain 1 lause), koska tämä on kysymys sisältöä ei vBET. Kun sisältö saa enää (käyttäjät saavat vastausta) näiden sivujen sisältö ei vastaavia enää:
    http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post6847

Joten:
    1. Pidä jäsensivuille estetty tavalla kuin sinä tehnyt viime aikoina (vain rekisteröityneille käyttäjille) tai robots.txt kuin se on kuvattu täällä: http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post1178
    2. Tarkista Verkkovastaavan työkalut ei sinun "3 käyntiä Guest" mod on Google säästää - Tarkista, miten Google näkee foorumi antamalla URL-lankaa. Tarkista useita kertoja (ei voi sanoa ei Google käyttää samaa IP Jokaisesta tarkastuksesta). Tällä tavoin voit olla aivan varma, että mod on säästää robotteja.
    3. Olet rikkonut Arkisto - kerro mikä versio vBulletin käytät?
    4. Lyhyillä viestiketjut voit vain antaa joitakin enää vastauksia siellä (eri tietenkin) tai vain pitää sitä, koska se toivoo, että ihmiset vastata näihin kierteet.

PS.
    Ota pyydän anteeksi myöhäistä vastausta. Olin valtuuskunnan ja Kamil käskettiin jättää tämä kysymys minulle. Joten jälleen kerran anteeksi
    Viimeksi muokannut vBET; 20-01-11 at 19:47.

Jäsen

Hello,
    Minun on sanottava, että Michal on oikeassa, minulla oli sama varoitus Googlen ja se on helppo ratkaista, jos katsotte, mitä URL aiheuttavat ongelman. Minun Esimerkiksi minulla oli paljon päällekkäistä sisältöä, koska vBET keskiösyvyys: & language = fi, ranskalaisessa URL. Jos menet parametrit ylläpidon työkalujen Tämä voidaan ratkaista ilman tämän parametrin. Ja myös tutustumaan robotteja tiedosto. Minulla on myös estää ja robotit arkistotiedostot, eivät tarvitse sitä. On paljon tehtävää kanssa robots.txt jos käytät vBET.
    Enkä ehdotetaan käytettäväksi yli 20 kielelle, et tarvitse sitä
    Viimeksi muokannut pepito69; 20-01-11 at 22:53.

Senior Member

Double Post, Sorry!
    Viimeksi muokannut mario06; 21-01-11 at 08:38.

Senior Member

Quote Alkuperäinen kirjoittaja vBET View Post
    Se on vain neuvoja tiimimme että ilman lippua käyttäjät eivät voi kääntyä takaisin alkuperäiseen kieleen, kun he napsauttavat noin lippua. Joten se on viisasta pitää lippua oletuskieli

Tämä on EI tosi. Sinulla on kysymyksiä keskustelualueellasi. Arkisto - on katkaistu ja sait Google sähköposti useimmat linkit ovat arkiston tietoja. Voit ohittaa kokonaan tukeemme - ei vastannut kysymyksiin versio ja säilyttää kertoo, mitä mieltä olet ja mitä ei ole tosi. Jos haluat ratkaista ongelmasi Ota poistamista viljelykäytöstä meidän tuki-vihjeitä. Pyysimme sinua tietoja vB-versiosta koska arkisto on katkaistu. On se tukee 3.8 tai osa ei tue versiota? Me tiedämme, että arkisto on rikki 3.6 vBulletin vian vuoksi. Tämä antaa sinun ei toimivia linkkejä - tuhansia ja sait Google sähköposti tietoja väärä linkkejä. Sen sijaan, että tukeen kuunnella ja yhteistyötä joitakin naurettavaa ajatus pitää kertoo ja mielestäsi on tärkeää asettaa punaisella.
    Mikä on tarkoitus täällä? Haluat tukemme ratkaista ongelman tai olet vain yrittää pelotella muita? Koska jos haluat ratkaista tämän ongelman ota yhteistyössä tukeamme.

Myös siitä kuva joka annoit - tämä on virheellinen tulkinta. Google ei välitä virkojen määrä näkyy foorumilla. Ja se ei välitä. Se johtuu Google indeksoi kaikki sivut, jotka eivät ole tukossa! On Forum olet jäsensivuille, ryhmät, suot ehkä, albumeja ja niin edelleen ... ja niin edelleen ... Myös foorumi voi olla paljon muita plugins joka luo lisää sivuja (kuten Arcade).
    Joten ymmärtää: olet väärässä. Google eivät pidä käännetty sisältöä päällekkäisyyttä. Sinulla on ongelma oma foorumi ja huomasimme alueilla mahdollinen syy. Joten - kesannolla meidän ohjeet / kysymyksiä. Muuten tämä voi merkitä ratkaista koska näytätte olla kiinnostunut kanssa tukeamme aivan kuten toistaa mitä väärin ajatella - meillä on luettu - ei ole mitään tarvetta toistaa sitä uudelleen. Tämä ei ole totta. Ole hyvä keskittyä ratkaisemaan ongelmaa, jos haluat sen olevan ratkaistu. Vastatkaa kysymykseen ja pitää huomion sinun arkisto.

Aivan! OLET VÄÄRÄSSÄ rakenne! OLET VÄÄRÄSSÄ sisältöä! ja kirjoitimme sen sinulle heti alussa (http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post6846) - Sinulla on kaatunut arkiston, missä on tuhansia ei toimi linkit! Joten alkaa käyttää tukeamme jotka pyysit sen sijaan yrittää pelästyttää käyttäjiä. Mitä odotatte meiltä kun pyytää tukea ja sivuuttaa se?

Täältä sai tarkat tiedot, jotka sinun pitäisi estää jäsensivuille ja miten tämä:
    http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post6845

Täältä sai tiedon, että arkisto on kaatunut, kysymys versiosi vBulletin ja mitä tehdä, jos sitä ei tueta versio:
    http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post6846
    Tämä on erittäin tarkka ohje - kerro mikä versio vBulletin käytät.

Ja täällä sinulla tietoa, että sinun jut ei pitäisi tehdä mitään virkaa, jotka ovat hyvin lyhyitä (vain 1 lause), koska tämä on kysymys sisältöä ei vBET. Kun sisältö saa enää (käyttäjät saavat vastausta) näiden sivujen sisältö ei vastaavia enää:
    http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post6847

Joten:
    1. Pidä jäsensivuille estetty tavalla kuin sinä tehnyt viime aikoina (vain rekisteröityneille käyttäjille) tai robots.txt kuin se on kuvattu täällä: http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post1178
    2. Tarkista Verkkovastaavan työkalut ei sinun "3 käyntiä Guest" mod on Google säästää - Tarkista, miten Google näkee foorumi antamalla URL-lankaa. Tarkista useita kertoja (ei voi sanoa ei Google käyttää samaa IP Jokaisesta tarkastuksesta). Tällä tavoin voit olla aivan varma, että mod on säästää robotteja.
    3. Olet rikkonut Arkisto - kerro mikä versio vBulletin käytät?
    4. Lyhyillä viestiketjut voit vain antaa joitakin enää vastauksia siellä (eri tietenkin) tai vain pitää sitä, koska se toivoo, että ihmiset vastata näihin kierteet.

PS.
    Ota pyydän anteeksi myöhäistä vastausta. Olin valtuuskunnan ja Kamil käskettiin jättää tämä kysymys minulle. Joten jälleen kerran anteeksi
    1. Robots.txt on sama, en muuta mitään ja se tuntuu hyvin:
    User-agent: *
    Disallow: / admincp /
    Disallow: / clientscript /
    Disallow: / cpstyles /
    Disallow: / jäsenet /
    Disallow: / customavatars /
    Disallow: / customprofilepics /
    Disallow: / images /
    Disallow: / modcp /
    Disallow: / ajax.php
    Disallow: / attachment.php
    Disallow: / calendar.php
    Disallow: / cron.php
    Disallow: / editpost.php
    Disallow: / global.php
    Disallow: / image.php
    Disallow: / inlinemod.php
    Disallow: / joinrequests.php
    Disallow: / login.php
    Disallow: / member.php
    Disallow: / memberlist.php
    Disallow: / misc.php
    Disallow: / moderator.php
    Disallow: / newattachment.php
    Disallow: / newreply.php
    Disallow: / newthread.php
    Disallow: / online.php
    Disallow: / poll.php
    Disallow: / postings.php
    Disallow: / printthread.php
    Disallow: / private.php
    Disallow: / profile.php
    Disallow: / register.php
    Disallow: / report.php
    Disallow: / reputation.php
    Disallow: / search.php
    Disallow: / sendmessage.php
    Disallow: / showgroups.php
    Disallow: / subscription.php
    Disallow: / threadrate.php
    Disallow: / usercp.php
    Disallow: / usernote.php

2. Ei se ei tallenna
    3. Omat arkisto toimii hyvin, kaikki linkit testattu ja toimii, missä näit sen rikki?
    4. Vain pieni virat jossa uudet jäsenet esittäytyvät ja sanoa "Hei, nimeni on Tom" En voi tehdä mitään, 90% virat oppaat merkitys keskisuuria.

pepito69 sanoi jotain mielenkiintoista, johon kuuluu parametri URL kuten sanoin edellä
    Minun Esimerkiksi minulla oli paljon päällekkäistä sisältöä, koska vBET keskiösyvyys: & language = fi, ranskalaisessa URL. Jos menet parametrit ylläpidon työkalujen Tämä voidaan ratkaista ilman tämän parametrin.
    mutta hän sai vain sen yhden kielen Saan sen kaikille kielille, jotta tämä syy ja mitä minun pitää tehdä tarkalleen?

PS. Minulla ei ole vBSEO asennettu mutta käytä vBSEO Sivukartta mikä jo sulkee pois arkistosta, en kai jättää se robots.txt? En ole koskaan nähnyt kenenkään täällä tai missään muualla sulkea sen heidän robots.txt

Haluan yksinkertaisen yksityiskohtainen ohjeet,
    ESIMERKKI:

1. Tee näin
    2. Tee se
    3. Ja että

pepito69,
    En ole koskaan nähnyt näin suurta robots.txt kuin sinulla on, on kaikki todella tarpeen?
    Vuonna Realty on vain 3 botit, joita pidetään Bad Hakurobotteja* ja se Eikö olisi helpompaa laita ne. htaccess-tiedoston, ei?
    PS. Omat liput eivät näy

*Baiduspider
    *Mozilla / 5 (.*) Twiceler
    *Lumimies
    Viimeksi muokannut mario06; 21-01-11 at 10:11.

Jäsen

Thanks Mario,

Kyllä, robotit tiedosto ehkä on iso, ei ole optimoitu, mutta se toimii minulle ja älä satuta minua.
    Aion sisällyttää tämän botit minun htaccess, kiitos.

mutta hän sai vain sen yhden kielen Saan sen kaikille kieltä
    Ei ystäväni, minulla on myös se kaikilla kielillä, se oli vain esimerkki. Mutta koska käytin parametrit ylläpidon työkalujen olen kasvanut minun Google indeksoi uudelleen. En vieläkään osaa ratkaista muita ongelmia vBET, tärkeämpää minulle, kuten Obe olen kanssa koodikieltä ja rikki sanoja, jotka käyttävät jotkut aksentit (O, ñ, jne.).
    No, suljen arkisto robots.txt, ja minulla ei ole mitään arkisto verkkosivun Googlen hakemistossa.
    Ajattelin monta kertaa käyttää vBSEO sitemap mutta sivustoni on hyvin indeksoidaan ostaa Google. Olen aina soveltaa tätä sääntöä: jos jokin toimii, älä koske siihen.

Valitettavasti en voi kertoa sinulle, mitä sinun pitää tehdä, olen vain jakaa kokemukseni.

Thanks. Omat liput eivät näy / index.php mutta näkyvät foorumit sivustolla, aion ratkaista sen nyt.
    Viimeksi muokannut pepito69; 21-01-11 at 18:32.

1. Robots.txt on sama, en muuta mitään ja se tuntuu hyvin:
    User-agent: *
    Disallow: / admincp /
    Disallow: / clientscript /
    Disallow: / cpstyles /
    Disallow: / jäsenet /
    Disallow: / customavatars /
    Disallow: / customprofilepics /
    Disallow: / images /
    Disallow: / modcp /
    Disallow: / ajax.php
    Disallow: / attachment.php
    Disallow: / calendar.php
    Disallow: / cron.php
    Disallow: / editpost.php
    Disallow: / global.php
    Disallow: / image.php
    Disallow: / inlinemod.php
    Disallow: / joinrequests.php
    Disallow: / login.php
    Disallow: / member.php
    Disallow: / memberlist.php
    Disallow: / misc.php
    Disallow: / moderator.php
    Disallow: / newattachment.php
    Disallow: / newreply.php
    Disallow: / newthread.php
    Disallow: / online.php
    Disallow: / poll.php
    Disallow: / postings.php
    Disallow: / printthread.php
    Disallow: / private.php
    Disallow: / profile.php
    Disallow: / register.php
    Disallow: / report.php
    Disallow: / reputation.php
    Disallow: / search.php
    Disallow: / sendmessage.php
    Disallow: / showgroups.php
    Disallow: / subscription.php
    Disallow: / threadrate.php
    Disallow: / usercp.php
    Disallow: / usernote.php

2. Ei se ei tallenna
    3. Omat arkisto toimii hyvin, kaikki linkit testattu ja toimii, missä näit sen rikki?
    4. Vain pieni virat jossa uudet jäsenet esittäytyvät ja sanoa "Hei, nimeni on Tom" En voi tehdä mitään, 90% virat oppaat merkitys keskisuuria.

pepito69 sanoi jotain mielenkiintoista, johon kuuluu parametri URL kuten sanoin edellä
    mutta hän sai vain sen yhden kielen Saan sen kaikille kielille, jotta tämä syy ja mitä minun pitää tehdä tarkalleen?

PS. Minulla ei ole vBSEO asennettu mutta käytä vBSEO Sivukartta mikä jo sulkee pois arkistosta, en kai jättää se robots.txt? En ole koskaan nähnyt kenenkään täällä tai missään muualla sulkea sen heidän robots.txt

Haluan yksinkertaisen yksityiskohtainen ohjeet,
    ESIMERKKI:

1. Tee näin
    2. Tee se
    3. Ja että

pepito69,
    En ole koskaan nähnyt näin suurta robots.txt kuin sinulla on, on kaikki todella tarpeen?
    Vuonna Realty on vain 3 botit, joita pidetään Bad Hakurobotteja* ja se Eikö olisi helpompaa laita ne. htaccess-tiedoston, ei?
    PS. Omat liput eivät näy

*Baiduspider
    *Mozilla / 5 (.*) Twiceler
    *Lumimies
    1. Se ei ollut sama - muuten Google ei näet linkin jäsen sivun, koska Google ei käyntejä estettyjen sivujen robots.php ja sait vuonna varoituksen sähköpostilla linkki:
    Code:
    http://YOUR_PAGE/member.php?u=63920&language=ro
    Nyt se on OK. Se ei ollut jonkin aikaa sitten ja Google oli siellä. Olkaa huoleti nyt tästä osasta
    2. Jos se ei ole turvallista robotteja ja näyttelyitä robottien esto kommunikoida sinun pitäisi vakavasti harkita poistamalla tämä mod. Muuten Google aloittaa indeksointi sivuja jossa hän nähdä - niin sivua estää kommunikoida. Tässäkin tapauksessa se on tärkein syy ongelmaasi - kaikki sivut etsii Google sama - vain estää kommunikoida.
    Ymmärtääkseni olet tarkistanut ylläpidon työkalujen miten Google näkee foorumi ja näit, että Google nähdä viestiä, että hänen pitäisi rekisteröidä - kyllä?
    3. Kuten kirjoitin aloitat linkkejä sub-forums arkistossa eivät toimi ollenkaan. Vain tärkein foorumi ja kierteet. Tämä tekee tuhansia vääriä linkkejä sinun arkisto sivuilla. Esimerkiksi:
    Code:
    http://YOUR_FORUM/archive/index.php/t-25194.html?language=pl
    Tämä on linkki kulutuspinnan arkistoida ja se toimii, mutta se sisältö on linkkejä sivun alkuun Saharan foorumeita, joissa kierre on mukana. Esimerkki:
    Code:
    http://YOUR_FORUM/archive/index.php/f-182.html
    Ja kaikki nämä yhteydet eivät toimi - vain tärkein foorumi. Kaikki arkisto sub-forums linkit eivät toimi. Tämä tekee sinulle tuhansia ei toimi linkkejä tuhansia arkisto viestiketjut sivuja.
    SINÄ ei edelleenkään ole kertonut Yhdysvalloissa, joka vBulletin VERSION KÄYTÄTKÖ ...
    Tällä hetkellä voin veikata, että se ei tue vBulletin 3.6 - älä huoli emme lopeta tukevat sinua. Meidän on tiedettävä se auttaa sinua paremmin, koska 3,6 tiedetään vBulletin bugi. Jos se on muu versio on mahdollista, että se on vBET bugi. On tärkeää selvittää, mikä on syytä auttaa.
    4. En ole kirjallisesti noin 90% viestejäsi. Olin kirjoittanut viestiä näy Google Mail. Toiset ovat poissa kuulu tämän keskustelun. Google lueteltu sinä vain kierteet yhden lauseen kuten kirjoitin teille (ainakin ne, jotka onnistuin tekemään nähdä ennen mod kertoi rekisteröityä). Ymmärrätkö nyt? Se ei ole ongelma koko your forum. Kuten olen jo kirjoittikin - En välitä näistä - ihmiset kirjoittaa vastauksia olemassa ja ne eivät ole samanlaisia enää - aivan kuten 90% viestejäsi joka näyttää täysin erilaiselta.

Huomaa, että pepito69 voi olla eri kokoonpanon, joka käytössäsi. Sinun tapauksessasi unohdetaan kieli parametri ei ole suositeltavaa, koska et käytä SEO linkkejä ja tämä on ainoa tapa tunnustaa, että URL-osoitteet ovat erilaiset. Jos kerrot Google jättää tämän attribuutti Google kaikille URL noita eroaa vain arvon kielen parametrin pidetään sama sisältö - Tämä luo kaaoksesta indeksoidut sivut, jotka muuttuvat satunnaisesti kieliä Googlen hakemistoon, tai Google vain index pääkieli sivuja. Luulen niin - uudempi tarkastettu eivätkä neuvoja teidän tapauksessa. Älä tee sitä niin kauan kuin et käytä SEO linkkejä.

Yksinkertaiset ohjeet tällä hetkellä:
    1. Jos "3 kertaa mod" ei ole Google turvallinen - Poista se ja ota mod kirjailija siitä.
    2. KERRO Yhdysvaltain olevan version vBulletin KÄYTÄTKÖ.

Tämä on kolmas kerta pyydämme tästä ... Miten olet odottaa meitä auttamaan sinua jos et yhteistyötä. Meillä ei ole taikasauvaa, joka luo ratkaisuja. Meidän on tiedettävä, mitä tapahtuu palvelimella.

Noin iso. Htaccess - En tiedä mitä olet kirjoittamassa noin tarkalleen, mutta luulen että sinun ei tarvitse niin suurta - Oletan, että on olemassa sääntöjä estää vBSEO linkkejä jäsensivuille ja niin edelleen. Et käytä vBSEO ja et käytä SEO linkit - oma pieni robots.txt on hieno.
    Viimeksi muokannut vBET; 21-01-11 at 21:00.

Senior Member

Code:
    TELL US WHICH VERSION OF VBULLETIN ARE YOU USING.
    Käytän versiota 3.6.12, sinun pitäisi tietää tämä, koska olen maksanut lisämaksua saada se toimimaan (yhteensopivaksi), koska arkiston ongelma joten jos se on arkiston thats aiheuttaa tämän niin se on (ei millään pahalla) sinun vikasi, sillä teit sen. : http://www.vbenterprisetranslator.co...tin-3-6-a.html

Jos "3 kertaa mod" ei ole Google turvallinen - Poista se ja ota mod kirjailija siitä.
    Kirjoittaja sanoi, että se ei vahingoita google.

1. Se ei ollut sama - muuten Google ei näet linkin jäsen sivun, koska Google ei käyntejä estettyjen sivujen robots.php ja sait vuonna varoituksen sähköpostilla linkki:
    1. Ainoa asia, että lisäsin oli / jäsenet / .. kaikki muu lukien memberslist.php oli jo siellä, minun vikani, joten tehdään lähellä tätä väitettä.

2. Jos se ei ole turvallista robotteja ja näyttelyitä robottien esto kommunikoida sinun pitäisi vakavasti harkita poistamalla tämä mod. Muuten Google aloittaa indeksointi sivuja jossa hän nähdä - niin sivua estää kommunikoida. Tässäkin tapauksessa se on tärkein syy ongelmaasi - kaikki sivut etsii Google sama - vain estää kommunikoida.
    2. Ei ole mitään tarvetta olla töykeä, en ymmärrä miten käyttää robots.txt, mutta optimointiraporteissasi oppaat (minun mielestäni) sinun siirtyneen enemmän vBSEO asetelmia, vain pitää mielessä, että vähintään 80% vBulletin käyttäjien Don ' T käyttää vBSEO joten kannattaa pitää 2 erillistä viestiketjut puhuttaessa vinkkejä, hienosäädön ja optimoinnin, esimerkki; "vBSEO optimointi" ja "Non vBSEO optimointi" tekemään siitä käyttäjäystävällistä.

3. Kaikki arkisto linkkeihin Lähetetty rikkinäisenä näyttävät toimivan hyvin minulle, tässä tilannevedoksen rikki arkisto linkki esimerkiksi:

Code:
    http://YOUR_FORUM/archive/index.php/t-25194.html?language=pl

4. htaccess kommentti ei ollut sinulle vaan jäsen pepito69

Kuuntele Michael En halua väittää, jokainen kirjain, joka on kirjoitettu teidän kanssanne, haluan vain helppo 1. 2. 3. korjata eikä mitään muuta.

Ystävällisin terveisin

[Ylityö]
    Mistä Google edustaja kertoi minulle, URL rakenne Alla on indeksoitu 4 kertaa mutta Realty heille se pidetään 1 ja että ne tulee indeksoida sellaisenaan ja se on luultavasti siksi sain sähköpostia. Alla viesti on vain esimerkki;

http://www.mysite.com/showthread.php?t = 64661 Alkuperäinen
    http://www.mysite.com/showthread.php?t = 64661 & language = pl Käännetty
    http://www.mysite.com/showthread.php?t = 64661 & language = fi Käännetty
    http://www.mysite.com/showthread.php?t = 64661 & language = es Käännetty
    [Ylityö]
    Viimeksi muokannut mario06; 22-01-11 at 09:05.

Netistä poimittua

Postitusoikeudet

• Sinä voi ei uusia viestiketjuja
  • Sinä voi ei vastata viesteihin
  • Sinä voi ei lähettää liitetiedostoja
  • Sinä voi ei muokata viestejäsi
  •