Tärkeä: Tämä sivu käyttää evästeitä (cookies). Käyttämällä tämän sivuston sammuttamatta evästeet selaimella, tarkoittaa, että olet samaa mieltä käyttää sitä.
Osta nyt! Ominaisuudet Downloads

Ansaitse kanssamme!

Jos haluat ansaita rahaa vBET liittymään Affiliate-ohjelma.
Tulokset 1 että 9 ja 9

Thread: vBSEO 3,2 integrointi auttaa vBulletin 3.8

Junior Member

Default vBSEO 3,2 integrointi auttaa vBulletin 3.8

Haloo

Olen asentanut vBET tänään ja kaikki näyttää hyvin, paitsi käytän vBSEO 3,2 ja tiedä mitä tiedostoja muokata, olen tehnyt. htaccess, mutta en ole muuttanut mitään vBSEO tiedostot ja olen havent muuttanut vBSEO asetuksia voit auttaa?

Kiitos

Basilika

Junior Member

tämän $ vbseo_gcache_thread ['seotitle'] = vbseo_filter_replace_text ($ TTL); ei ole olemassa vbseo3.2 functions_vbseo_createurl.php niin en tiedä mitä minun pitäisi lisätä, jos voit auttaa?

Junior Member

Hello,

Tämä on htaccess ja foorumini

RewriteRule ^ ((URL-osoiteluettelon | sitemap_) .* \\. (Xml | txt) (\\. Gz)?) $ Vbseo_sitemap / vbseo_getsitemap.php? Sitemap = $ 1 [L]

RewriteRule vbenterprisetranslator_seo.php? vbet_lang = $ 1 & ohjataan = / [L, QSA]
    RewriteRule vbenterprisetranslator_seo.php? vbet_lang = $ 1 & ohjataan = / $ 2 [L, QSA]

RewriteCond% {REQUEST_URI}! (Admincp / | modcp / | cron | vbseo_sitemap)
    RewriteRule ^ ((arkisto /)?(.* \\. PHP (/.*)?))$ vbenterprisetranslator_seo.php [L, QSA]
    Onko tämä oikein?

Kiitos

Basilika

Junior Member

vuonna adition ...

Olemme uusin vBSEO nyt
    Τεστ ποστ - ForexForum.GR
    Meidän ongelmamme on, että käännökset eivät ole tehneet automaticallytranslations eivät tapahtuu automaattisesti

Kiitos

Basilika

Junior Member

mitään uutisia tästä?

vBulletin Enterprise Kääntäjä (vBET) Staff

hello,
    Olin your forum esimerkiksi tämän url:ForexForum.GR を - ヨーロッパ の 災禍 は USD 強化 し て 続行

ja tämä SEO linkki näyttää hyvältä. Joten missä on ongelma? kuvailkaa sitä parempi.
    Code:
    The problem we are facing is that translations are not done automaticallytranslations are not taking place automatically
    Selittäkää se parempi.
    Viimeksi muokannut kamilkurczak; 25-11-10 at 19:50.

Senior Member

Kamil, olen ollut siellä myös ne ovat uusin vBSEO asennettu ja käännökset näyttävät tapahtuu automaattisesti, joten oletan, että nyt he pyytävät on heidän. Htaccess oikein kuten yllä?

Terveisin,
    Simon

Banned

Kaikki näyttää hyvältä. Ei ikkuna, jossa noin kieli foorumi (mukaan selaimen asetuksista), foorumi on käännetty hyvin, SEO linkit näyttävät hieno .. Onko muita asiasta?

Netistä poimittua

Postitusoikeudet

• Sinä voi ei uusia viestiketjuja
  • Sinä voi ei vastata viesteihin
  • Sinä voi ei lähettää liitetiedostoja
  • Sinä voi ei muokata viestejäsi
  •