Hola
He instal lat VBET avui i tot sembla anar bé, excepte jo faig servir vBSEO 3.2 i no sé quins arxius per editar, he fet el htaccess. Però no he canviat tots els arxius i Matías No he canviat la configuració vBSEO pot ajudar?
Gràcies
Alfàbrega
Hola
He instal lat VBET avui i tot sembla anar bé, excepte jo faig servir vBSEO 3.2 i no sé quins arxius per editar, he fet el htaccess. Però no he canviat tots els arxius i Matías No he canviat la configuració vBSEO pot ajudar?
Gràcies
Alfàbrega
Hello!
Tot sobre els arxius es descriu en el seu paquet amb vbet a fer-no-carregar - > arxiu de readme.htm en l'apartat "Integració amb altres mods" i. htaccess - http://www.vbenterprisetranslator.co...tegration.html
aquests $ vbseo_gcache_thread ['seotitle'] = vbseo_filter_replace_text ($ ttl); no existeix a vbseo3.2 functions_vbseo_createurl.php així que no sé el que he d'afegir que, em poden ajudar?
Hola,
aquest és el htaccess del meu fòrum
¿És això correcte?RewriteRule ^ ((urllist | sitemap_) .* \\ (XML | ..? Txt) (\\ gz))? $ Vbseo_sitemap / vbseo_getsitemap.php mapa = $ 1 [L]
RewriteRule vbenterprisetranslator_seo.php? vbet_lang = $ 1 i redirigir = / [L, QSA]
RewriteRule vbenterprisetranslator_seo.php? vbet_lang = $ 1 i redirigir = / $ 2 [L, QSA]
RewriteCond% {REQUEST_URI}! (Admincp / | modcp / | cron | vbseo_sitemap)
RewriteRule ^ ((arxiu /)?(.* \\. Php (/.*)?))$ vbenterprisetranslator_seo.php [L, QSA]
Gràcies
Alfàbrega
en adition ...
tenim l'última vBSEO ara
Τεστ ποστ - ForexForum.GR
El problema que estem enfrontant és que les traduccions no són automaticallytranslations fet no es produeixen de forma automàtica
Gràcies
Alfàbrega
cap notícia sobre això?
hola,
Jo era al fòrum, per exemple, per aquesta url:ForexForum.GR を - ヨーロッパ の 災禍 は USD 強化 し て 続行
i aquest vincle SEO es veu bé. Llavors, on és el problema? Si us plau, descrigui el millor.
si us plau expliqui millor.Code:The problem we are facing is that translations are not done automaticallytranslations are not taking place automatically
Durar editat per kamilkurczak; 25-11-10 A 19:50.
Kamil, he passat pel mateix, tenen l'última vBSEO instal lat i traduccions sembla estar succeint de forma automàtica, així que suposo que ara que estan demanant és la seva. Correcta htaccess com es mostra a dalt?
Salutacions,
Simon
Tot es veu bé. Hi ha una finestra preguntant per un llenguatge de fòrum (d'acord amb la configuració del seu navegador), el fòrum es tradueix així, enllaços SEO es veuen bé .. ¿Hi ha alguna altra qüestió?