Tärkeä: Tämä sivu käyttää evästeitä (cookies). Käyttämällä tämän sivuston sammuttamatta evästeet selaimella, tarkoittaa, että olet samaa mieltä käyttää sitä.
Osta nyt! Ominaisuudet Downloads

Ansaitse kanssamme!

Jos haluat ansaita rahaa vBET liittymään Affiliate-ohjelma.
Sivu 2 ja 2 FirstEnsimmäinen 12
Tulokset 11 että 14 ja 14

Thread: Käyttäjiä lähettämistä eri kielillä

Senior Member

Kiitos vastattaessa ja selittää, tulee sinun julkaisee päivitetyn version lähiaikoina joka huolehtii vBSEO & Sivukartta automaattisesti?

Jos minulla on näyttää liput saada google indeksointi Voinko silti olla automaattinen kieli muuttuu?

Omasta custom BBCode minulla on ollut lisätä php tiedostoja CODE BBCode minun version mukana extra tiedoston koodia muistella sillä on edelleen <pre> Tunnisteet ... jne. Tässä on esimerkki kierre Vaihda VBA-koodia tulostettaessa valitun sivun luuletko, että olisi ongelmia vbet sivustoni?

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

Emme luovuta vBET versio joka kakkuja välitä vBSEO ja sivukartta integrointi automaattisesti. Tämä ei ole mahdollista, koska ne modit eivät sallii että (ei ole mitään koukkua). Siksi integrointi edellyttää yksinkertaista koodimuutoksia - se on kuvattu erittäin hyvin readme-tiedostossa Etsi-korvaa tasolle - niin se on enought osata käyttää tekstieditoria bo tehnyt.

Sinulla ei saa olla lippujen Google Jos integroida sivukartta generaattori. Silti meillä neuvoja on liput mukana (jo selvittänyt, miksi). Vaihtoehdot liput hallintaan sekä suuntaamalla erotetaan. Joten voit olla se missä tahansa sonfiguration haluamasi. Se menas että voit olla liput ja automaattisen uudelleenohjauksen perustuu Browser kieliasetukset

Jos erityinen merkki (kuten kirjoitin, mukaan vBulletin arkkitehtuuri bbcodes rekisteröidään erityinen vBulletin koukku, tai myös Admin CP - enkä ole vieläkään varma se tapahtuu sillä tavalla) käytetään vain sisällä KOODI bbocde sitten näen Ei ongelmaa - sisältöä koodia, PHP-ja HTML bbodes ei ole käännetty

Senior Member

Ok Viimeinen kysymys, jos ostan ja se hajoaa minun custom BBCode (joka on yksi eniten ominaisuuksia sivuistani) voin poistaa ja saada palautusta Sanotaan 10 päivää?

Juuri nyt minulla on Google-kääntäjä (mikä on ydintä mod), joka kääntää kaiken (paitsi facebook) mukaan lukien BBCode CODE, jos mod toimii tarkoitetulla tavalla ilman kääntämistä BBCode mielelläni pitää sen.

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

Joten jos se on kuten te ja teidän erityinen merkki on käytössä vain sisällä KOODI BBCode voit rentoutua ja olla rauhallinen siitä. Voit kirjoittaa joitakin testiviestejä foorumissa joten näet että sisällön CODE BBCode ei käännetä vBET (ja tekstin ympärillä on). Katso täältä:
    Code:
    This is inside code bbcode and will not be translated if you click any flag. Because of that no text inside of [such]brackets will be changed[/such]

Sivu 2 ja 2 FirstEnsimmäinen 12

Netistä poimittua

Postitusoikeudet

• Sinä voi ei uusia viestiketjuja
  • Sinä voi ei vastata viesteihin
  • Sinä voi ei lähettää liitetiedostoja
  • Sinä voi ei muokata viestejäsi
  •