PDA

View Full Version: Ratkaistu vBET 3.3.4 taukoja vBSEO "uudet" viestit linkkiä ..



widotcom
16-07-10, 12:21
Juosten vB 3.8.4, vBSEO 3.5.1 ja vBET 3.3.4 ...

Kun olen asentanut vBET 3.3.4, minun "uusi"-painiketta lakkasi toimimasta ja jäsenet ovat hieman järkyttynyt, koska he eivät löydä uusia virkoja niiden tilannut lankaa. Sen sijaan, alkaen viime lukemattomaan viestiin, se vain tuo ne ensimmäistä sivua säiettä.

Kun estän vBET plugin, toimivuus on palautettu.

Olen käyttämällä mukautettua merkkijono "uudet" viestit: f [forum_id] / [thread_title] - [thread_id]-uusi /

kamilkurczak
16-07-10, 13:30
Voitko katsoa tämä artikkeli: http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/bug-reporting/797-goto-new-post-mark-forums-read.html

Onko se ongelma? (Onko se sama asia kuin sinun?)

Jos kyllä, kokeile tätä ratkaisua:

Tämä on vahvistettu ratkaisu vBET

widotcom
16-07-10, 14:00
Brilliant! TYVM korjattu!

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations made by vB Enterprise Translator 4.10.1