View Full Version: Ratkaistu Koodi toivottuja vastauksena viestiin tittles
Hei,
Kun joku vastauksia käännetty trheat saa tätä koodia Vastaa tittelin:
What's that...??
kamilkurczak
14-07-10, 13:22
Hei,
this is not translated area code,
This is an issue of course but I can't reproduce it on my test forum.
Firstly I would like to ask you about conflict with other mods. You know, just disable all another mods and try to find this issue again.
Thanks.
Tiedän, että on tapahtuu enemmän ihmisiä, vain laittaa Google-haun: you will see....
I will try what you said.
kamilkurczak
15-07-10, 13:39
Odotan vastausta;)
Aion poistaa mahdollisuus näyttää tittles vastauksena viesti nyt, kunnes löydän ongelman.
kamilkurczak
16-07-10, 17:27
Onko se vBulletin vaihtoehto? oikea? Sen työskentely nyt?
Mistä löydän tämän vaihtoehdon
Tietenkin on VB vaihtoehto ja tietää työskentelee (on)
vb Valinnat> Asetukset luoda ja muokata post>
Luulin asiantuntija VB.
kamilkurczak
16-07-10, 17:44
Tiedän vB mutta en löytänyt tätä vaihtoehtoa. Thanks,
niin, kun tämä vaihtoehto on pois käytöstä, kaikki toimii hyvin.
Kun on mahdollistaa ei toimi hyvä, eikö?
Kun tämä vaihtoehto on poistaa älä näytä tittles vastata viestiin, ja sitten, et näe ongelmaa noin tittles (koodi vBET).
Mutta kaikki muut ongelmat puhun muissa treaths edelleen olemassa: älä gzip, ongelmia käännökset jne.
Olenko riittävän selkeä nyt?
kamilkurczak
17-07-10, 19:11
ongelma käännös - vastasi,
tätä asiaa - olen työskennellyt sen.
kamilkurczak
18-07-10, 10:03
niin pepitio 69,
En voi toistaa tätä kysymystä minun testin foorumi ..
Kirjoitit, että vaihtoehto ei ole se ei näy, mutta sinun pitäisi tarkistaa sitä (löytää ristiriidassa muiden modien) Kun tämä vaihtoehto on enalbed.
Joten, jos voit - ottaa tämän vaihtoehdon ja etsiä ristiriidassa muiden modeja (vain poistaa kaikki modit yksi kerrallaan ja yrittää löytää tästä asiasta)
Kiitos, sillä en voi toistaa tätä asiaa minun testifoorumi ja i cant korjata
kamilkurczak
19-07-10, 08:35
Jos voi tarkistaa (konflikti) Pystyn kyllä auttaa sinua, koska en voi jäljentää se minun testifoorumi.
Hi pepito69:)
Tiedän, että sinulla on ongelmia, mutta huomaa, että ilman possiblity toistamaan kysymys emme pysty käsittelemään tätä. Joten jos tarvitset apuamme täällä sitten tarvitsemme lisätietoja. Kamil pyytänyt sinua pahus konflikteille. Voin myös kysyä teiltä vBET version joka käytät - jos se ei ole viimeinen julkaisu sitten Päivitä.
Ja olisi hienoa, jos voimme tarkistaa sen palvelimelle, jos emme voi sellaisenaan se meidän - alussa vain antaa meille mitään testejä huomioon ja lanka, jossa voimme testata sitä (Kytke toiminto uudelleen) - maye vain tarkistaa lähtö antaa meille Joissakin vihje. Jos ei sitten kysyy käyttöoikeustiedot. Myös - ehkä me teemme jotain väärin yrittää toistaa ongelma. Kamil päällä vaihtoehto, mutta kerro kuinka jäljentää se. Voitteko toistaa sen itse viime julkaisu? Miten tarkalleen?
Tarkistin asian henkilökohtaisesti meidän koeversio ja se toimii hienosti. Ole hyvä ja yhteistyötä, jos haluat olla tässä asiassa ratkaistu - olemme täällä sinua varten, mutta tässä tapauksessa emme voi auttaa sinua ilman sinua:)
Thanks Yritän tehdä yhteistyötä, mutta tietää minulla on isompi ongelma sitten tämä.
Joten voimme nähdä sen ja ratkaista se teidän foorumia? :)
kamilkurczak
09-08-10, 11:38
Olen edelleen odottaa vastausta. Ei vastausta - Oletan, että on ok.
Jos ei ok, kirjoita tähän ja avaan tätä säiettä jälleen
Hei,
Kun joku vastauksia käännetty trheat saa tätä koodia Vastaa tittelin:
What's that...??
I have always had this issue. Even on the latest update it is still there.
Great - emme saanut mitään vastausta tähän kysymykseen niin ei voinut mennä sen kanssa. Kuvailkaa miten täsmälleen tämä ongelma? Voitko jäljentää foorumissa?
Camon Michal hyvä, ponnistella teidän puvuista, tietenkään emme voi toistaa kaikkia ongelmia teidän foorumi, mutta tämä ongelma on monilla foorumeilla Internetin että käytä tuotetta. Olen suhteessa muita tukipalveluja ja he yrittävät löytää ratkaisua etsivät syy.
Älä suutu minuun Please, tuote on Greta ja nyt rakastan sitä:) mutta te shoudissa tehdä enemmän teidän puvuista, ei ainoastaan tässä asiassa, tarkoitan yleensä en näe enought osallistaminen ja tämä on jotain, joka tekee minut surulliseksi.
Kiitos
En tiedä voitko toistaa sen täällä tai ei. Tämä on mitä tapahtuu. Vieras kieli kierre on alkanut. Otsikko on hänen kielellään ja käännetään.
Kuitenkin asiaan vastausta erityistä keskustelua on otsikon kanssa näitä outoja koodeja kääritty sen ympärille
And on another note. You are aware of this, for you were already trying to fix it on my forum, but was never able to.
kamilkurczak
17-08-10, 10:20
Olemme edelleen työtä ratkaisu, mutta tämä ei ole helppoa, koska emme voi jäljitellä sitä meidän testifoorumi.
Härkä oletko varma että tämä ei ole mitään ristiriitoja modeja?
kamilkurczak
19-08-10, 09:23
Löysin tämän asian your forum. Nyt olen työskennellyt ratkaisu
Olen teidän foorumi eikä voi toistaa ongelma. Luo kierre, jossa voin nähdä ja jäljitellä sitä:) PM minulle tietoja.
kamilkurczak
23-08-10, 13:54
ok Löysimme tästä aiheesta:
Näytä BSOD (sininen ruutu) kaatumisvedoksen tallennetut tiedot fi - CreativX
Voitko kuvailla miten lähettää tätä asiaa uudelleen?
Olen vain yrittänyt vastausta että lanka, ja se teki valtava sotku. Voisitteko katsoa, että Kamil!
kamilkurczak
23-08-10, 14:57
Olin siellä, tein viesti ja tämä toimii hyvänä. mitä tapahtui?
Mies, vain mennä, että kierre, ja katso Uusin viesti siellä.
kamilkurczak
23-08-10, 15:12
nyt olen palvelimella ja olen tarkistaa viime muokattu tiedosto.
Kyllä näen sen.
En tiedä miksi sinun täytyy kysyä "Liitä" BBCode .. sinulla on se täällä your forum liian ... Se on standardi kaikille vBulletin Boards - http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/images/editor/attach.gif
Huomaa, että vBuletin on valtava. Olen omistaja 2 foorumeilla. Yksi näistä juosten vuosia ja olen edelleen koskaan käyttänyt 90% sen vaihtoehdoista. Ja katsovat, että olen myös tukee kymmeniä foorumeita eri kokoonpanoissa. Huomaa, että jos henkilökunta kysyy kysymyksiä, teemme sen ratkaisemaan ongelmat nopeammin ja varmemmin:)
Pyydämme myös huomaamaan, että arvaukset voivat johtaa väärään suuntaan, niin henkilökuntamme voivat myös pyytää kysymyksen vain saadakseen vahvistuksen jotain. Itse en sitä kovin usein.
Myös your forum on todella paljon plugins niin pidän ajatusta vahvistaa tekee jotain on oletuksena käyttäytymistä your forum erittäin hyödyllinen.
Ja kysymykseesi, "miksi meidän pitää kysyä jotain", useammalla yleisellä tavalla: koska Wee tarvitsee tätä tietoa teiltä;)
kamilkurczak
24-08-10, 13:05
Hello Härkä,
Ensinnäkin, huomasitko ongelma or [langtitle] in your reply post again or not? because I can't reproduce it on your forum now and i made many posts in the test thread.
You worked on the old files. (Probably cache files). This could be a reason for this ussue. This is confirmed by the logs that you sent to Michał. If you cant reproduce it and now this issue does not exist - I will close this threas
Secondly. Now I am working on the issue with the attachment and image. Can you make a new thread on our forum in Troubleshooting? This will facilitate the work.
pepito69 can you write something about this issue here. is this still on your forum?
Thanks.
kamilkurczak
24-08-10, 17:13
Hello Härkä,
Teemme töitä your forum ja nyt tiedämme enemmän kuva kysymyksen your forum.
Käytimme print_log tehdä log ja vBET kääntää tätä viestiä normaali. Se toimii kääntämisen jälkeen.
Tämä on URL tähän kuvan jälkeen vBET käännös:
http://creativx.net/forums/attachment.php?attachmentid=13403&thumb=1&d=1282517797
Joten tämä ei ole vBET ongelma, koska kuten näet, kun käännös ei ole rikki. vBET luo tämän url oikein, mutta mitään mod lisää tätä tilaa url.
http://creativx.net/forums/attachments/customization/13403d128251 7797t-alienware-wmp-skin-ultimate-123-jpg
Tämä integraatio kysymys - luultavasti kanssa vBSEO. Jotain jälkeen vBET käännös rikkoi tätä linkkiä.
Tietenkin meillä on vielä työtä tältä osin. se olen työskennellyt tällä pitkään ja silti yrittää löytää ratkaisu, mutta jos en onnistu, sinun täytyy kirjoittaa vBSEO
Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®,
Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):