PDA

View Full Version: Ratkaistu korruptoitunut välimuisti taulukoita



steve
05-07-10, 20:12
Minulla on korruptoitunut välimuisti taulukoita, minun täytyy pudottaa kaikki välimuistin taulukot ennen kuin asennat tämän? vai voinko yksinkertaisesti pudottaa korruptoitunut taulukoita ja odotamme heidän luoda uudelleen, kun asennat?

kiitos

kamilkurczak
05-07-10, 20:59
Ensinnäkin käyttää työkaluja:
Admin CP -> ylläpito -> Korjaus / Optimoi Taulukot
Tämän työkaluilla voit tallentaa välimuistiin.

Jos tämä ei toimi:
1. pudota tietokannasta kaikki korruptoitunut välimuisti taulukoita.
2. poistaa ja tuoda jälleen product.xml tiedosto vBET do-ei-upload kansioon

vBET aina yrittää lisätä taulukoita. Tarkistin asian ja se toimii. Poistetut taulukot lisättiin ja nykyisiä taulukoita ovat samat kuin aiemmin.

:)

steve
05-07-10, 22:46
Ensinnäkin käyttää työkaluja:
Admin CP -> ylläpito -> Korjaus / Optimoi Taulukot
Tämän työkaluilla voit tallentaa välimuistiin.

Jos tämä ei toimi:
1. pudota tietokannasta kaikki korruptoitunut välimuisti taulukoita.
2. poistaa ja tuoda jälleen product.xml tiedosto vBET do-ei-upload kansioon

vBET aina yrittää lisätä taulukoita. Tarkistin asian ja se toimii. Poistetut taulukot lisättiin ja nykyisiä taulukoita ovat samat kuin aiemmin.

:)


Thanks Ill kokeilla sitä.

mario06
07-07-10, 09:22
Voit mennä myadmin ja yrittää korjata jos olen ei toimi välimuistin taulukot manuaalisesti sitten optimoida, Michael sanoi, että hän oli laittaa automaattinen vBET taulukko huuhtelulaitteelle hänen seuraava versio admincp:)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations supported by vBET Translator 4.10.1