View Full Version: Suunnitelmat muuttuneet vBET 3.3.0 julkaisu
Hello:)
Koska monet asiakkaamme vain voi odottaa, kun uusia, parempia ja jopa nopeampi versio vBET julkaistaan päätimme tehdä muutoksia aikatauluun:) Itse - Asiakkaamme ovat joka antaa suunnan tuotteemme.
Joten vBET 3.3.0 julkaistaan ensi viikolla (luultavasti lopussa). Teimme siellä useita suorituskykyä optimoinnit (parempi DB, vähemmän CPU, vähemmän muistia), lisätään uusia toimintoja ja korjattu joitakin bugeja. Huomaa, että meillä on vielä pitkä lista asioita, joita olimme suunnitelleet tehdä vBET 3.3.0 - ne on siirtynyt 3.4.0, ja sen jälkeen 3.4.0 me tehdään vBET 4.0.0 (varten vBulletin 4.0). Joten lopussa vBET 4.0 tullaan julkaisemaan samanaikaisesti ja saat nopeammin optimoitu versio - vBET 3.3.0
Siksi, että ei kaikki, mikä oli merkitty tehtävää 3.3.0 todella tulevat olemaan. Joten jos jokin piirre pyynnöstä tai virheraportti ei suljeta se tarkoittaa, että meidän shifter tunnus vBET 3.4.0
Koska asiakkaidemme jo tottua yksinkertainen päivitykset mielestämme se on todella hyvä ratkaisu, antaa sinulle parannetun version nopeammin - vaikka meillä on vielä joitakin parannuksia suunnitelmat:)
Olen iloinen kuullessani tästä!
Minulla on kysymys, tulee vBET edelleen tuettava vb3x kun vb4 versio julkaistaan?
Thanks.
Kyllä Booth linjat tuetaan:)
bhanuprasad1981
10-01-10, 16:12
kuinka paljon aikaa se voi kestää vb4 yhteensopiva versio on tarkoitus saada?
Kaunis tarina ja kiittää häntä ja menestystä
Matt Olieman
11-01-10, 18:08
MITÄ ?????? Se ei ole vB4 yhteensopiva?
Menin olettama on vbulletin.org että vBET oli vB4 yhteensopiva. Kaikki on ohi "vBulletin 4.0 lisäosat" mitään viitteitä vBET 3 ei ole yhteensopiva vB4 ja Lähetin juuri teille 90 dollaria.
Nyt tiedän, miksi se ei toimi asennuksen jälkeen se vB4: (: (
Minusta se herra, on väärä mainonta ************
Haluaisin vastauksen nopeasti tai lähetä rahani takaisin. : (
Matt Olieman
mycockpit.org
kuinka paljon aikaa se voi kestää vb4 yhteensopiva versio on tarkoitus saada?
Maaliskuussa. Juuri nyt ilmainen versio on jo yhteensopiva:)
MITÄ ?????? Se ei ole vB4 yhteensopiva?
Menin olettama on vbulletin.org että vBET oli vB4 yhteensopiva. Kaikki on ohi "vBulletin 4.0 lisäosat" mitään viitteitä vBET 3 ei ole yhteensopiva vB4 ja Lähetin juuri teille 90 dollaria.
Nyt tiedän, miksi se ei toimi asennuksen jälkeen se vB4: (: (
Minusta se herra, on väärä mainonta ************
Haluaisin vastauksen nopeasti tai lähetä rahani takaisin. : (
Matt Olieman
mycockpit.org
Ei ole paikkaa sivuillamme tai foorumilla vBET 3.x on yhteensopiva vB4 ja siellä on paljon nauhoja, joissa se on kirjoitettu, että se ei ole. Jopa vbulletin.org ovat kommentteja ihmiset kirjoittaa, että ei voi odottaa, kunnes maksettu versio on yhteensopiva. Ei ollut mitään mainonta kertoo että vBET 3.x on yhteensopiva vB4. Jos uskot eri tavalla - Osoittakaa meille, mitä olet kirjallisesti me korjaamme sen välttämiseksi tulevaisuudessa sekaannuksia.
Vapautuminen vBET 4.0, joka on yhteensopiva vB4 on tarkoitus järjestää maaliskuussa.
Matt Olieman
11-01-10, 21:59
Ei ole paikkaa sivuillamme tai foorumilla vBET 3.x on yhteensopiva vB4 ja siellä on paljon nauhoja, joissa se on kirjoitettu, että se ei ole. Jopa vbulletin.org ovat kommentteja ihmiset kirjoittaa, että ei voi odottaa, kunnes maksettu versio on yhteensopiva. Ei ollut mitään mainonta kertoo että vBET 3.x on yhteensopiva vB4. Jos uskot eri tavalla - Osoittakaa meille, mitä olet kirjallisesti me korjaamme sen välttämiseksi tulevaisuudessa sekaannuksia.
Vapautuminen vBET 4.0, joka on yhteensopiva vB4 on tarkoitus järjestää maaliskuussa.
Olen vihainen, koska olen viettänyt rahalla ja aikaa en voi käyttää. Oma päätös perustui näytön siitä vB.org. Se sano, mitä sinulla on tarjottavana 3,8 ei ole loistava, koska mielestäni se on.
Näytät minulle missä lukee teidän kirjoittaa ylös (alustava esitys vB.org) että se ei ole yhteensopiva ******!! kanssa vB4. sitten minä anteeksi ja kiinni-up.
Matt Olieman
Untitled Document (http://www.mycockpit.org)
rauhoittua Dude - olemassa 3 eri versioiden - se selvästi, mikä versio kukin on siitä vb.org. Premium-versio 3.x, joka on käytettävissä vain täällä eikä vb.org, ei ole pois vielä vb4 koska kirjoittaja aiemmin todennut. Olen varma, että hän hyvittää jos vain kysyä.
Matt Olieman
11-01-10, 23:19
rauhoittua Dude - olemassa 3 eri versioiden - se selvästi, mikä versio kukin on siitä vb.org. Premium-versio 3.x, joka on käytettävissä vain täällä eikä vb.org, ei ole pois vielä vb4 koska kirjoittaja aiemmin todennut. Olen varma, että hän hyvittää jos vain kysyä.
Ajattelin tein kysyä, että .... Olen rauhallinen:)
Matt Olieman
mycockpit.org
Olen vihainen, koska olen viettänyt rahalla ja aikaa en voi käyttää. Oma päätös perustui näytön siitä vB.org. Se sano, mitä sinulla on tarjottavana 3,8 ei ole loistava, koska mielestäni se on.
Näytät minulle missä lukee teidän kirjoittaa ylös (alustava esitys vB.org) että se ei ole yhteensopiva ******!! kanssa vB4. sitten minä anteeksi ja kiinni-up.
Matt Olieman
Untitled Document (http://www.mycockpit.org)
Ymmärrän, että olet vihainen - olet maksanut jotain mitä et voi käyttää välittömästi. Monet ihmiset olisivat vihaisia jonkin aikaa tällaista tilannetta.
Me vain lisätä nämä tiedot ilmainen versio sivu välttää tällaisia sekaannuksia tulevaisuudessa. Se ei koskaan aiomme tehdä kenellekään sekava ja olemme erittäin pahoillamme, että se tapahtuu. Me vain haluamme antaa ilmainen lahja kaikille, jotka haluavat käyttää sitä.
Kuten kirjoitin - maksettu versio on yhteensopiva vB4 ja se on jo meidän aikataulun. Voit muistuttaa meitä tästä ongelmasta jälkeen vBET 4.0 Release (vB4) ja me korjaamme päivämäärä lisenssin aloittaa, niin et menetä mitään päivä vuotesi vapaa pääsy uusista julkaisuista.
Onko tämä ratkaisu on OK sinulle?
Matt Olieman
12-01-10, 02:59
Ymmärrän, että olet vihainen - olet maksanut jotain mitä et voi käyttää välittömästi. Monet ihmiset olisivat vihaisia jonkin aikaa tällaista tilannetta.
Me vain lisätä nämä tiedot ilmainen versio sivu välttää tällaisia sekaannuksia tulevaisuudessa. Se ei koskaan aiomme tehdä kenellekään sekava ja olemme erittäin pahoillamme, että se tapahtuu. Me vain haluamme antaa ilmainen lahja kaikille, jotka haluavat käyttää sitä.
Kuten kirjoitin - maksettu versio on yhteensopiva vB4 ja se on jo meidän aikataulun. Voit muistuttaa meitä tästä ongelmasta jälkeen vBET 4.0 Release (vB4) ja me korjaamme päivämäärä lisenssin aloittaa, niin et menetä mitään päivä vuotesi vapaa pääsy uusista julkaisuista.
Onko tämä ratkaisu on OK sinulle?
Kiitos, arvostan ja hyväksyä tarjouksesi.
Pahoitteluni siitä, että jyrkkä. Minusta sinulla ihana tuote ja odotan laittaa se huomioon, kun vB4 yhteensopiva versio on saatavilla.
Vilpitön kiitos ja onnea,
Matt Olieman
mycockpit.org
Ajattelin tein kysyä, että .... Olen rauhallinen:)
Matt Olieman
mycockpit.org
Sorry - en ymmärtänyt sitä. Ajattelin, että haluat nopeasti vastauksen tai palautusta.
Haluaisin vastauksen nopeasti tai lähetä rahani takaisin.
Katso Edellinen viesti kanssa esityksestä ratkaisua tähän ongelmaan ja tyhjentää selvitys tilanteesta.
Olemme iloisia voidessamme tehdä asiakkaillemme onnellinen ja meidän tarkoituksenamme on tehdä heidät onnellisiksi:)
EDIT:
juuri näin, että olet jo vastannut:) Olen iloinen, että tapaamme win-win-tilanne! Ja toivon, että tunnet olosi voittaja ottaa vBET teidän foorumi:)
Ennen vBET 4.0 tullaan julkaisemaan voit vBET 2,4 - sivusi wil olla jo indeksoitu, ja vapautumisen jälkeen voit tehdä päivityksen ottaa paremman suorituskyvyn ja antaa käyttäjille mahdollisuuden kirjoittaa viestiä eri kielillä.
Vain varmista, että:
Tällä hetkellä minulla on hetkellisesti pois käytöstä cache clearing koska minun palvelin melkein mennä alas päivitettäessä välimuistia "Normaali poisto". Eli päivityksen jälkeen mod muutaman päivän, voin vain asettaa sen "Normaali poisto" ja sujuvalle?
Vain varmista, että:
Tällä hetkellä minulla on hetkellisesti pois käytöstä cache clearing koska minun palvelin melkein mennä alas päivitettäessä välimuistia "Normaali poisto". Eli päivityksen jälkeen mod muutaman päivän, voin vain asettaa sen "Normaali poisto" ja sujuvalle?
Voit käyttää välimuistin selvitys juuri nyt - on muitakin strategioita tehdään erityisesti tällaisia tapauksia varten.
Myös vBET 3.3.0 välimuisti on muuttunut - on erillinen taulukko kullekin kielelle, joten indeksit on 52 kertaa pienempi ja poisto on paljon nopeampi.
Emme voi kertoa se on nopea tarpeeksi your forum käyttää normaalia poisto - se riippuu siitä, kuinka monta riviä joudut taulukoissa. MySQL uusinnat indeksit kun tiedot poistetaan. Ja tämä on syy ottaa aikaa - vBET voi vain tarjota sinulle muita tapoja poistaa tietoja (ja se tarjoaa strategioita tähän). Loput on MySQL käsissä.
Ole hyvä vain tarkistaa se ja jos sittenkään tulee antaa se tarkoittaa, että MySQL ei pysty käsittelemään poistamalla 1 / 15 välimuistiin tallennetun käännöksen normaaliin tapaan. Tällaisessa tapauksessa vain tarkistaa muihin strategioihin.
Voimme harkita lisätä strategiaa, jos se on tarpeen - nopea poistaminen ilman uusinta indeksit. Juuri nyt 2 strategioita käyttäen nopeaa poistamista ja sen jälkeen uudelleen indeksit - tämä on tietenkin aikaa vievin osa. Voimme lisätä strategia, jossa tehdään nopea poisto ilman index uudelleen - tämä tehnyt indeksit kasvamaan, joten uusinta on tarpeen aika ajoin, mutta voit tehdä sen manuaalisesti parasta aikaa palvelimellesi (jotkut säilyttäminen aikaa ).
Ei ole muuta tapaa voimme tehdä (se tarkoittaa, ettemme näe muita ratkaisuja juuri nyt;)) - kuten olen kirjoittanut se on MySQL, joka teki selvitys.
Voit käyttää välimuistin selvitys juuri nyt - on muitakin strategioita tehdään erityisesti tällaisia tapauksia varten.
Myös vBET 3.3.0 välimuisti on muuttunut - on erillinen taulukko kullekin kielelle, joten indeksit on 52 kertaa pienempi ja poisto on paljon nopeampi.
Emme voi kertoa se on nopea tarpeeksi your forum käyttää normaalia poisto - se riippuu siitä, kuinka monta riviä joudut taulukoissa. MySQL uusinnat indeksit kun tiedot poistetaan. Ja tämä on syy ottaa aikaa - vBET voi vain tarjota sinulle muita tapoja poistaa tietoja (ja se tarjoaa strategioita tähän). Loput on MySQL käsissä.
Ole hyvä vain tarkistaa se ja jos sittenkään tulee antaa se tarkoittaa, että MySQL ei pysty käsittelemään poistamalla 1 / 15 välimuistiin tallennetun käännöksen normaaliin tapaan. Tällaisessa tapauksessa vain tarkistaa muihin strategioihin.
Voimme harkita lisätä strategiaa, jos se on tarpeen - nopea poistaminen ilman uusinta indeksit. Juuri nyt 2 strategioita käyttäen nopeaa poistamista ja sen jälkeen uudelleen indeksit - tämä on tietenkin aikaa vievin osa. Voimme lisätä strategia, jossa tehdään nopea poisto ilman index uudelleen - tämä tehnyt indeksit kasvamaan, joten uusinta on tarpeen aika ajoin, mutta voit tehdä sen manuaalisesti parasta aikaa palvelimellesi (jotkut säilyttäminen aikaa ).
Ei ole muuta tapaa voimme tehdä (se tarkoittaa, ettemme näe muita ratkaisuja juuri nyt;)) - kuten olen kirjoittanut se on MySQL, joka teki selvitys.
Tällä hetkellä lyhyellä ja keskipitkällä välimuistit on noin 3 miljoonaa riviä kutakin 12 kielellä. Mielestäni kaikki meni hyvin kunnes pääsin noin 600.000 kussakin. Sanotte siis, että pöydät nyt 3m/12 = 300.000 euroa uuden taulukon kullekin kielelle? Onko tämä laskelma järkeä? Oletan sama määrä työtä on pitää tehdä tästä lähtien, mutta sitten "serial" tavalla työskentelevät jokaisessa pöydässä kerrallaan yhden sijasta iso pöytä ... Ehkä jos siellä missä timelap muutaman minuutin välillä kunkin taulukon päivitys olisi parempi?
Myös oletan, kun installig uusi mod sen on poistaa nykyisen kivijalat ja rakentaa uudet taulukot tyhjästä asennuksen aikana, eikö? (Yrittää hajoamiseen kivijalat pienempiin asennuksen aikana olisi liian palvelin intensiivinen)
Tällä hetkellä lyhyellä ja keskipitkällä välimuistit on noin 3 miljoonaa riviä kutakin 12 kielellä. Mielestäni kaikki meni hyvin kunnes pääsin noin 600.000 kussakin. Sanotte siis, että pöydät nyt 3m/12 = 300.000 euroa uuden taulukon kullekin kielelle? Onko tämä laskelma järkeä? Oletan sama määrä työtä on pitää tehdä, mutta sitten "serial" tavalla työskentelevät jokaisessa pöydässä kerrallaan yhden sijasta iso pöytä ... Ehkä jos siellä missä timelap muutaman minuutin välillä kunkin taulukon päivitys olisi parempi?
Myös oletan, kun installig uusi mod sen on poistaa nykyisen kivijalat ja rakentaa uudet taulukot tyhjästä asennuksen aikana, eikö?
Omat laskelmat pitävät paikkansa tällä hetkellä. Mutta muista, että juuri nyt olet poistanut selvitys, niin sinulla on enemmän tietoa olemassa, että yleensä joudut kanssa metsäaukioon.
Sinulla on hyvä kohta noista timelaps - se on hyvä idea - Lisäsin sen TODO lista, mutta ei voi taata, että otamme mukaan sen 3.3.0 Sen on määrä sunnuntaina. Jos ei me sisällyttää sitä seuraavan julkaisun jälkeen:)
Lisäksi en usko että se on samalla rakentaa yksi iso indeksi ja 12 pienempää, joilla on summa sama määrä rivejä. Se riippuu monimutkaisuuden algoritmin (se olisi sama, jos se on lineaarinen). Esimerkiksi on paljon helpompi järjestellä 12 lista ottaa 2 krs kuin 1 luettelossa on 24 riviä ... Tietenkin rehellisesti - Minulla ei ole aavistustakaan mitä on tarkka MySQL algoritmi tällaisessa tapauksessa, mutta kuten jo huomannut ottaa pienin taulukot antaa meille mahdollisuuden erilliset pienet tehtävät timelaps mitä tehdään koko parempi palvelin:)
Ja kyllä - vBET poistaa automaattisesti vanhat välimuisti taulukoita päivityksen aikana.
Tuo kuulostaa erittäin hyvältä:) Mielestäni sellaiselle keskustelualueelle jossa on palvelin, joka on tarpeeksi vahva käsittelemään kääntämättömät foorumi pitäisi todellakin pystyä käsittelemään normaalin päivittäminen välimuisti vähintään yhtä kieltä ilman ongelmia. Joten annetaan muutaman minuutin välillä kummallakin kielellä taulukon päivitys tyhjentää que kyselyjä käyttäjiltä ja indexbots, mielestäni tämä ratkaisu toimisi kaikki foorumit kertaheitolla ja jopa isolla marginaalilla. Toivon onnistut puristetaan tässä päivityksessä;)
Ollakseni rehellinen olen dont mielessä odottaa muutaman päivän ylimääräistä, jotta tämä olisi toteutettu, ja I dont ajatella Muut jäsenet mieli ... se ei ehkä ole ongelma ... mutta sen parempi odottaa ylimääräistä päivää, joka on varman päälle:)
Relax - Toteutamme tätä varmasti:) jos ei 3.3.0 sitten 3.4.0 - pitävät valmis! : D
Ok Yritän rentoutua ... : P: D
Älä yritä - vain tehdä se: P: D
Koska olen sitoutunut VB 4 alustan jo, olen tietysti toivonut, että toiminnot ja ominaisuudet 3.3.0 ja 3.4.0 on jo sisällytetty vB 4 yhteensopivuus. Mutta arvostavat huomiota annat nykyinen asiakaskunta. Aivan älä anna vBET 4.0.0 Julkaisupäivä lipsahdus liikaa yli helmikuun lopussa ...
Olemme jo päättäneet, että aloitamme työstää vBET 4,0 heti vBET 3.3.0.
Monet ihmiset kysyvät asiasta, niin me annamme sitä niin nopeasti kuin pystymme:)
Ehkä jos siellä missä timelap muutaman minuutin välillä kunkin taulukon päivitys olisi parempi?
Timelap lisätty vBET 3.3.0 beta toiminnallisuutta (ei testattu suuri tietomäärä).
vBET, milloin 3.4.0 julkaistaan?
vBET, milloin 3.4.0 julkaistaan?
Kun seuraavan 2 versioissa vBET 4.x (meidän täytyy lisätä siellä tukea blogi, CMS vBSEO ja sivukartta generaattori) Toteutamme uusia asioita Booth linjat vBET 3.x ja vBET 4.x
Arvioimme, että sitä tarvitaan 1 kuukausi niille vBET 4.x asioita, mutta joiden todellinen kokemus VB 4 On todella turvallista sanoa 2 kuukautta. Se johtuu paljon muutoksia, jotka kussakin tapahtuu BB 4 version ja voi vaikuttaa meidän mod (eli muuttuu välillä vB 4.0.1 ja 4.0.2 kustannuksia kuin useita päiviä).
Toteuttamalla uusia asioita 3.4.0 kestää jotain välillä 1-1,5 kuukauden. Joten on optimistinen 3.4.0 voi esiintyä 2 kuukautta, mutta on realistisempi se voi olla 3-4 kuukautta.
Hope on hyväksyttävää sinulle:) Kun me julisti - Booth linjat vBET 3.x ja 4.x tuetaan. Ymmärrämme, että se on enemmän aikaa välillä 3.x Tiedotteet kuin ennen, mutta se on tämän yhden kerran ja kun 4.x on vakaa Booth rivit threated yhtä ja uusia toimintoja ilmestyy Booth linjojen (niin kauan kuin se ei perusta vB 4 erityispiirteitä).
Joten olla rauhallinen:) Sinun vBET linja tuo teille uusia leluja:)
Entä kunnossapito julkaisuista 3.x-sarjassa selvittää ilmoitetuista vioista?
Entä kunnossapito julkaisuista 3.x-sarjassa selvittää ilmoitetuista vioista?
Tällä hetkellä on vain pieniä asioita. Jos jotain suurta tai kriittinen ilmestyy tulemme luonnollisesti tehty ylläpitojulkaisu ASAP:) Anteeksi en maininnut sitä ennen - Oletin, että oli selvää (myös me puhui uusia toiminnallisuuksia siellä). Oma virhe:)
Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®,
Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):