PDA

View Full Version: Hylätty käyttäen Geolocation tai ip2location ja muita ehdotuksia



yahoooh
13-12-09, 23:39
Olen palo Fox arabiaksi niin kun käyn sivustosi se ohjaa minua Arabia lang>> tämä on ok
mutta olen myös käyttäen eli Englanti versio ja se käyttää sivustosi Englanti versio
Onko pois lisätä abilit tehdä lisätekijä tähän käyttämällä geololcation tai ip2location että lisää myös paras oletuksena lang valinta vistor että ensimmäistä kertaa vierailla Pääsivusto

toinen asia:
Olen requist on highlite kuvan käytetty kieli käännetty sivu

Lisäksi mikä on tärkeää minulle:
kun käyttäjä valitsee oletuksena alkukielen sivuston
hänen pitäisi saada oletus, kun käytetään sivuston ilman kääntämistä ja hän haluaa vastata tai lisätä kierre: kieli vaihtoehto on oletuksena hänelle: Älä lisää kieltä BBCodes

yahoooh
13-12-09, 23:45
myös:
pikavastausta ryhmässä disscussion nähdäkseni ole tukea

ja joitakin bugeja i kirjoitti siitä:
http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/bug-reporting/220-group-disscussion-bug-url.html

vBET
15-12-09, 02:20
Kiitos mielipiteitä ja ehdotuksia. Pidä jokaista ehdotusta / Vikailmoituksen erillisen säikeen - se tekee niiden hoitamiseksi paljon helpompaa. Ja ei tarvitse kohta muista teidän ketjut - näemme ne ja luemme jokaisen keskustelun avannut:)

Tietoja ehdotuksia:
- Geologinen sijainti: Kuten jo huomattava käytämme selaimen asetuksia ja me juttu ne sopivat paremmin, koska ihmiset voivat olla pois kotoa ja jos olet menossa 2 viikon muussa maassa se ei tarkoittaa, että olet automaattisesti tietää heidän kieltä; ) Myös se vaikuttaa paitsi suorituskykyyn, mutta myös mietitään, miten se voisi vaikuttaa robotit indeksoinnin sivusi. Kuten tiedämme robotit eivät käytä kieltä evästeitä, mutta IP: n, joka viittaa johonkin suuntaan. Oletko varma että haluat robotti suunnataan uudelleen?
- Korosta kuvia: lisätään TODO lista:)
- Oletuskielen sama kuin foorumin kieli: tällöin vaihtoehtoja lisätä BBCode on nyökkäys näy lainkaan (se ei ole järkevää, koska hänen kieli on sama ad foorumi kieli) - joten en ymmärrä kysymystä. Voisitko kuvailla sitä enemmän?
- Nopea vastausta ryhmäkeskustelu: lisätty TODO lista. Mielestäni se olisi jo mahdollista, mutta siellä voi olla joitakin bugi tai menetämme jossain ryhmässä keskustella. Tulee OK 3.3.0.

vBET
24-12-09, 09:45
Aktiivinen merkki valitse Valmis - sisällytetään 3.3.0

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translated to other languages supported by vB Enterprise Translator 4.10.1