PDA

View Full Version: Ratkaistu Default Language Käyttäjätunnus Profile

Lissa
10-12-09, 22:23
En tiedä onko jotain minun pitäisi asettaa tähän tai jos se on bugi lol

Olen vain huomannut tänään, että eräs jäsenistä kun ottaa hänen oletuskielen asetettu portugali (nähtävissä admin) näkyy Englanti oletusarvona kieli profiilia ... onko tämä bugi?

Profile: lissaedesignz.com / forum / jäsentä / Kelly-Regina / toivon että toimii ilmeisesti voin lähettää linkin kunnes olen 15 viestiä lol

vBET
10-12-09, 22:27
Kyllä se on bugi ja se on jo huomannut - käyttäjän nähdä se oma lippua sijaan lipun käyttäjän hän etsii.

Se korjataan seuraavassa versiossa. Pahoittelemme ongelmia.

Lissa
10-12-09, 22:31
Ei hätää, thanx varten nopean vastauksen:)

tsak76
16-02-10, 22:50
miten poistaa kokonaan oletuskielen käyttäjän profiilia. Tarkistin vuonna templatesd ja couldnt löytää mitään

tsak76
16-02-10, 22:56
piti poistamalla plugin "Lisää oletuskielen info osaksi jäsen kuvaus"

vBET
17-02-10, 17:32
Kyllä:) Yritämme antaa kuvaavia nimiä, jos joku haluaa muokata vBET vieläkin:) hienoa, että olet löytänyt sen ja pahoillani, ettemme vastaus aiemmin: O

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translated to other languages thanks to vBET Translator 4.10.1