PDA

View Full Version: Ratkaistu Ei näy Original Version käännettyinä.

gareth
02-06-11, 22:05
Otsikko pitäisi lukea "Ei näy Original Version käännettyinä

Kun lähetän Englanti, sitten Näytä viesti Walesin se ei näy alkuperäisessä ei käännetty versio eikä kuvat osoittavat, että viesti on käännetty

Se pitäisi näkyä näin:

Kun lähetän Englanti, sitten katsella työn Walesin, se ei näytä alkuperäisen version tai ei käännetty kuvat osoittavat, että työ on käännetty

Olen sitä asetettu käyttämään Javascript niin vieras ja rekisteröidyille käyttäjille. Olen kokeillut muita keinoja kuin hyvin, mutta ei heistä ovat työskennelleet.

Olen yrittänyt katsella post Kun olet kirjautunut sisään ja kun kirjautui ulos (Yritin jopa toiseen tietokoneeseen), jossa samaa asiaa.

Olenko jäänyt asetus?
Vai pitääkö minun muokata mallia?

Sivusto on Pohjois-Wales foorumi - foorumi Isle of Anglesey, Gwynedd, Conwy, Flintshire, Wrexham, Denbighshire (http://northwalesforums.co.uk)

vBET
02-06-11, 22:52
Otsikko tätä säiettä korjattu kun oli pyytänyt:)

Huomaa, että alkuperäinen viesti näkyy vain viestit kirjoitetaan muulla kielellä, että foorumi default (aivan kuten esimerkiksi sinä liitteenä). Joten jos joku kirjoittaa in your forum kieli sitten kääntämisen jälkeen hän on juuri käännetty sivu ilman alkuperäistä tekstiä, koska alkuperäinen teksti on saatavilla alkuperäinen foorumi URL. Mutta kun joku kirjoittaa muulla kielellä kuin foorumi oletuksena sitten alkuperäinen viesti voidaan lisätä kertoa ihmisille, mitä oli alkuperäinen sisältö (1. Ehkä käyttäjä tietää tällä kielellä; 2. Muuten miten tietää mikä oli alkuperäisen viestin).

Koska your forum on Englanti sen ei pitäisi näkyä alkuperäisen viestin kun käännetään viestiä kirjoitettu Englanti. On vain viestit on kirjoitettu eri kielellä. Näet sama ongelma foorumissa.

Joten mikäli en erehdy, ei ole kysymys. Vahvista tämä tieto auttaa tai oletteko vielä joitakin apua tässä?

PS.
Huomaa, että tämä voitaisiin tehdä, jos jokainen viestisi on läpinäkymätön vuonna [lang = fi] viesti [/ Lang] BBCode (ilman välilyöntejä), mutta vBET ei automaattinen läpinäkymätön vain viestit kirjoitetaan muulla kielellä kuin foorumin oletusarvo. Ensin löysimme ei ole mitään järkeä tehdä se kaikki viestit (useimmat ovat in your forum oletuskielellä). Toiseksi se vaikuttaa suorituskykyyn, koska jokainen viesti on jäsentää BBCode jäsennin aikana kullekin näytölle.
Täällä on esimerkiksi:
Tämä on vain testi

gareth
03-06-11, 01:30
Oikea OK nyt ymmärrän.

Vain testanneet sitä ja se toimii aivan kuten sanot.

Ongelma ratkaistu. Vai pitäisikö sanoa, ei ollut ongelma aloittaa.

gareth
03-06-11, 01:53
Hmm, mitä tapahtui minun muita kierre suhteen ongelmaa saada vBET työskennellä vbadvanced linkit hakemistossa: confused:

vBET
03-06-11, 13:49
Ei ole aavistustakaan - olen tarkistanut kaikki viestit omassa jäsen sivulla, mutta ei löytänyt viestiketju vbadvanced tehnyt sinulle. Meillä oli kerran palvelimeen liittyvä ongelma ja viestit yhdestä päivästä katosi (johtuen vahingossa varmuuskopio palauttaa) - se oli kuvattu ilmoitus, joten ehkä tämä on syy. Anyway - vain luoda uusi säie sinulle ongelma vbadvanced ja me tarkistamme sen:)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translated to other languages thanks to vB Enterprise Translator 4.10.1