PDA

View Full Version: Upgrade / uudelleen asentaa Service.

contemptx
14-03-11, 12:59
Hei,

Haluan Upgade vBSEO on vBSEO 3.6.0 (GOLD)
Plus Upgrade vBET uusimpaan vesion.

Ovatko ne yhteensopivia?

Jos kyllä, tee tarjous Upgrade Service / Re-Install Service? kuten vBSEO 3.6.0 vaatii nollata asetuksia uusia ominaisuuksia.

Jos sinulla ei tarjota Upgrade palvelun uudelleen integroida vBET osaksi vBSEO Kerrothan kuinka paljon ja missä voin maksaa.

Kuten sen elintärkeitä minun blogi pysyy verkossa ja haluan olla vähiten seisokkeja kuin mahdollista.

Kiitos

kamilkurczak
14-03-11, 13:53
hello,

Emme ole testannut tämän version vBSEO vielä.
Testasimme integrointi vBSEO 3.6.0 RC2 ja kaikki toimii hyvin.
(Tärkein foorumi toimii tässä versiossa vBSEO).

Minulla ei ole mahdollisuutta testata tätä versiota koska Michał on lomalla ja vain hänellä on pääsy näihin vBSEO pakkauksissa.

vBSEO 3.6.0 RC2 versio toimii oikein ohjeiden integraatio kuvattu readme.html tiedostoon. Mielestäni mikään ei ole muuttunut tältä osin.

Voit myös ostaa Integraatiopalvelujen tässä (http://www.vbenterprisetranslator.com/purchase.php?do=integration). Se maksoi 30 $

cormee
07-04-11, 14:54
Hei,

Olen hyvin kiinnostunut päivittää / asentaa Service liian - Olen hiljattain päivittänyt minun vBulletin ja vBSEO uusimpiin versioihin ja minun vBET ei toimi.

Tarvitsen jonkun kanssa paljon enemmän asiantuntemusta korjata se minulle!

vBET
07-04-11, 15:10
Hei,

Olen hyvin kiinnostunut päivittää / asentaa Service liian - Olen hiljattain päivittänyt minun vBulletin ja vBSEO uusimpiin versioihin ja minun vBET ei toimi.

Tarvitsen jonkun kanssa paljon enemmän asiantuntemusta korjata se minulle!

Ole hyvä vain tehdä tilauksen ja sitten lähettää pyydetyt tiedot vastauksena Mail. Voit lähettää tilata täältä: http://www.vbenterprisetranslator.com/upgrade-service.php

cormee
07-04-11, 15:18
OK, se on tehty, kippis!

Muuten sinun pitäisi päästä eroon, on optio ostaa '0 'päivityksiä teidän pudotusvalikosta:)

Jouduin täyttää lomakkeen kahdesti, koska en nähnyt sitä ensimmäistä kertaa.

kamilkurczak
07-04-11, 18:37
ok, huomasin maksu. Aion tehdä sen sinulle. Kiitos

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Languages translations supported by vBET 4.10.1