PDA

View Full Version: Kätköt ja tietokannan käyttö



Simon Lloyd
12-10-10, 11:47
Hei, katsot minun tietokanta tänään huomaan Minulla on monia monia uusia pöytiä, on olemassa 3 erilaista vBET välimuisti, normaali, keskipitkän ja lyhyen, miksi minulla on 3 erilaista taulukoita? Täytyykö kaikki pöydät?

Huomaan, että se kestää 1.3gb tilaa ******, uskoin, että välimuisti on tyhjennetty melko usein:
Käytä cache = Kyllä
Cache Time To Live (TTL) = 5
Käytä täysversiot välimuisti vierasta (BETA!) = Ei
Cache clearing strategia (Database Cache) = Normaali
Cache clearing timelap (Database Cache) = 0
Lopeta huolehtiminen x epäonnistumisia (Database Cache) = 15

Kaikki liput ovat käytössä.

Terveisin,
Simon

kamilkurczak
12-10-10, 13:06
Kyllä, tarvitset tämän taulukoita. Tämä on optimoida vBET.
:)

moman
26-10-10, 02:42
Selaimeni kasvaa yli 20GB aikana viikko (joka on minun TTL tällä hetkellä), ja olen aivan varma, että suhde osumia piti välillä on melko suuri:)

Olisin yksi ehdotus kuitenkin, olisi kiva jos olisi mahdollisuus siirtää välimuisti taulukoita ulkoiseen tietokantaan, jotta se on helpompi ajaa TE varmuuskopiointi ilman tyhjentää välimuistin.

vBET
27-10-10, 02:15
Meillä on jo niin muutospyyntö:) En muista nyt sitä ottaen huomioon valtion tai hyväksytty, mutta me työtä.

Myös jos palvelin voi olla enemmän välimuistia on parasta asettaa TTL korkeampi. Se nopeuttaa käännetty sivu sukupolvi, koska nyt useammin käännettyä sisältöä on otettava Google. Tiedämme, että välimuisti voi olla iso koko - se on normaalia, kun olet iso koko foorumi ja nyt moninkertaistaa sen sisältö 52 kertaa:)

Olemme cache spitted niin monta pöytää, koska se toimii paljon nopeammin sitten ja selvitys on turvallisempi (tekee voinut antaa palvelimelle aikaa levätä välissä taulukko). Tämä kaikki on tarkoitus ja menimme tätä seikkaa kokemusta edelliseen lähestymistapoja. Joten nyt on kypsä ratkaisu.

Myös jos ei kärsivät puutetta kiintolevytilaa, suosittelemme kääntämään Guest välimuisti. Se vie vielä enemmän tilaa, mutta se tulee olemaan HD ei tietokannassa ja sen avulla voidaan vastata heti vieraille (ilman tietokantakyselyitä).

moman
07-11-10, 07:45
Miten vieras välimuisti toimii? Olen tällä hetkellä käytössä 3.3.3 joitakin koodi muutoksia korjata vikoja, etkä ole päivittänyt vuoksi vakautta. Vain utelias! Onko koko sivua välimuistissa, vai tiedostot yksinkertaisesti sisältävät sanakirjan sanat ja niiden käännökset kyseisen sivun?

vBET
14-11-10, 06:03
Miten vieras välimuisti toimii? Olen tällä hetkellä käytössä 3.3.3 joitakin koodi muutoksia korjata vikoja, etkä ole päivittänyt vuoksi vakautta. Vain utelias! Onko koko sivua välimuistissa, vai tiedostot yksinkertaisesti sisältävät sanakirjan sanat ja niiden käännökset kyseisen sivun?

Kokonaisten sivujen välimuistiin kiintolevylle ja suoratoistettavina selaimella, kuten staattinen HTML-tiedostoja (tarkistuksen jälkeen ei pyyntö on välimuistissa).

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations supported by vBET 4.10.1