Vigtigt: Denne side bruger cookies (cookies). Brug af denne website uden at slukke cookies i browseren, betyder det, at du accepterer for at bruge det.
Køb nu! Egenskaber Downloads

Tjen med os!

Hvis du vil begynde at tjene penge med vBET join til Affiliate Program.
Resultater 1 til 6 af 6

Tråd: Mobile Device Style Overdragelse, og anderledes stil, der bruges af forskellige brugergrupper

Medlem
    Tilmeldings dato
    Maj 2010

Default Mobile Device Style Overdragelse, og anderledes stil, der bruges af forskellige brugergrupper

Det er faktisk om forskellige stil, der bruges af forskellige brugere, så hvis en stil, der er gemt i vbet Fuld Fil Cache For gæster (for eksempel grønne stil), og andre bruger åbne forum med forskellige stil som default (for eksempel blå stil), den anden bruger vil stadig få den første person, stilen er gemt i den stil (den grønne stil, ikke den blå stil)

Der er en af de mest populære i mod vb.org Mobile Device Style Assignment

dens autodetect, hvis brugeren ved hjælp af mobiltelefon (ikke PC) til brug Mobile super lys hud / style, Ikke bruger standard

det er ikke arbejdet siden bruger vbet Fuld Fil Cache For gæster, fordi den stil, der er gemt i filer ved hjælp af standard stil, så bruger, der anvender Mobiltelefon åbne stil gemt i filerne er det også normalt den standard stil (til PC-stil)

der mod at arbejde igen, når jeg deaktivere vbet Fuld Fil Cache For gæster, slette chace, og chmod 755 igen vbet_guestcache mappen

Jeg prøver stadig kan dette mod (eller anden stil bruges af forskellige brugere), der arbejder, men fuld chace arbejder også, så måske gøre gemte filer chace via stil for, kun brugt af bruger med samme stil

Hvis der stadig ikke svært at forstå, så lad mig det vide, så vil jeg prøve at gøre det mere klart

Michał Podbielski (vBET ansatte) vBET's Avatar
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Bemærk venligst, at i de sidste udgivelse vBET appropriatelly arbejder med diffetenr stilarter aind Gæst Cache. Gæst Cache tilføjer style id til filnavnet ant det er sådan, vi giver gæsterne mulighed for at skifte stil, selv når Gæst Cache er slået til.

Så først skal du kontrollere, har du sidst vBET release installeret.

Hvis ja, så sørg venligst for, at din plugin vil arbejde før din bestemmer, hvilke Gæst Cache-fil, der skal anvendes. Dette er alt, hvad der er nødvendigt - dit mod ændringer style-id og thich ændring skal gøres, før din kontrol. din bruger styleid til at bestemme Gæst Cache-fil i krog global_start

Medlem
    Tilmeldings dato
    Maj 2010

hi Michał

- jeg tjekkede i admincp --> Produkt --> det er din 3.3.6 så det er den seneste

- Her er nogle eksempler på i vbetchace, er dette allerede indeholdt stil id?
    _showthread_php_t_8458210.html
    _showthread_php_t_8808510.html
    _showthread_php_t_8811110.zip
    _showthread_php_t_1989110.zip

- Michał kan du fortælle mig, hvilken plugin netop at oprette og læse den fulde chace fil, vil jeg skrive betinget af kode for dette mod i plugin til at udelukke nogle stil fra med fuld chace fil. For eksempel, hvis brugeren ved hjælp af style id nr.1 han / hun hjælp af den fulde chace, men hvis du bruger style id nr.2 han / hun ikke bruger den fulde chace

Michał Podbielski (vBET ansatte) vBET's Avatar
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Gæst cache kode er medtaget i fil / Includes / vbenterprisetranslator_finctions_guestcache.php og funktion vbet_getGuestCacheFile bestemmer cache-fil navn. Som du kan se - stil ID bruges i slutningen af filnavnet, og det er læses fra
    Code:
    $vbulletin->userinfo['styleid']
    Fuld af fil-cache er ved at læse i din krog global_start og skrevet i Hook global_complete eller global_shutdown.

Medlem
    Tilmeldings dato
    Maj 2010

Ok jeg allerede gjort dette mod at arbejde eller til andre stilarter, som du vil udelukke vbet, dont know, hvis andre mennesker få dette problem, men hvis ja du kan bruge denne løsning også

Gå til admincp -> Plugins & Produkter -> plugin manager

Søg i dette 3 plugins
    vB Enterprise Translator
    Skriv gæst cache
    vB Enterprise Translator - Flag

åbne og wrap de koden tilfreds med dette, hvis betingede

if (STYLEID! = 10)
    {
    / / Koden indhold
    }

ændre 10 med din egen stil id-nummer, som ønsker at udelukke fra at bruge din og ikke med fuld chace, for eksempel denne stil : Mobile super lys hud / style at brugen af Mobile Device Style Assignment som jeg bruger nu

Nb. At vide, hvad er din stil id-nummer, skal du gå til phpMyAdmin -> gå til Tabel: Style -> Du kan se antallet i styleid kolonne
    Senest redigeret af basketmen; 14-09-1013:51.

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Jeg har bare unistalled den mobile enhed stil, jeg mistede omkring ** en dag omsætning, men jeg har ikke tid til at lege, og jeg har ikke tænkt mig at betale en fyr 10 **** i timen i at gøre det.

Thats hvorfor jeg købe "færdig" produkter, jeg ønsker ikke at være en beta-tester for nogen.

Din gør et godt stykke arbejde i at dele, og jeg sætter stor pris på det.

Cheers Mate ...

Tags til dette emne

Udstationering Tilladelser

• Du måske ikke oprette nye tråde
  • Du måske ikke skrive svar
  • Du måske ikke vedhæfte filer
  • Du måske ikke redigere dine indlæg
  •