Vigtigt: Denne side bruger cookies (cookies). Brug af denne website uden at slukke cookies i browseren, betyder det, at du accepterer for at bruge det.
Køb nu! Egenskaber Downloads

Tjen med os!

Hvis du vil begynde at tjene penge med vBET join til Affiliate Program.
Side 2 af 2 FirstFørste 12
Resultater 11 til 16 af 16

Tråd: Sådan arbejder vbet i litespeed?

Banned
    Tilmeldings dato
    Dec 2009

Default Forsøgte googletest

Jeg prøvede googletest også, og jeg fik nogle fejl. Min vært fortalte mig, at forbindelsen til Google er okay. Faktisk har jeg google sitemap, som fungerer fint.
    Da jeg kører googletest, nogle gange jeg fik netværksfejl skærmen, og nogle gange dette:
    Start oversættelse test
    Test resultat:
    Test fejl: Kunne ikke forbinde til værten
    Tilslutning tid (ms): 3003,3449707031

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Maj 2010

Quote Oprindeligt indsendt af symbianist View Post
    Jeg prøvede googletest også, og jeg fik nogle fejl. Min vært fortalte mig, at forbindelsen til Google er okay. Faktisk har jeg google sitemap, som fungerer fint.
    Da jeg kører googletest, nogle gange jeg fik netværksfejl skærmen, og nogle gange dette:
    Jeg havde det samme problem for et par dage siden. Jeg foreslår du kontakter din hosting selskab og bede dem om at tjekke din tilladelse, og firewall-indstillinger. Giv dem linket til din googletest.

Banned
    Tilmeldings dato
    Dec 2009

Default Please help admin

Please help admin om dette emne.

Michał Podbielski (vBET ansatte) vBET's Avatar
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Hi Sorry for forsinkelser - Bare kom tilbage fra ferie, og jeg er her for at serv dig med vores support

Se her for litespeed diskussion med svar, hvordan man bruger det: http://www.vbenterprisetranslator.co...litespeed.html - Ikke testet endnu, bare baseret på brugerens svar, men er du velkommen til at teste det med gratis version. I tilfælde af spørgsmål - så skriv det præcise spørgsmål beskrivelse, og vi vil arbejde på dette

Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Sådan arbejder vbet i litespeed? Jeg bemærker vbet virker ikke på litespeed. Det viser
    Ugyldig specificeret Forum. Hvis du fulgte et gyldigt link, bedes du underrette administratoren
    Bedes om hjælp.
    Bare brug påkrævet. Htaccess regler

Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Dette er problem mellem din server og Google. Vi skrev Google test præcist at afgøre sådanne situationer. Det har intet fælles med vBET - din server bare har problemer med Google-forbindelser - du bør være opmærksom på det til din udbyder.

Side 2 af 2 FirstFørste 12

Tags til dette emne

Udstationering Tilladelser

• Du måske ikke oprette nye tråde
  • Du måske ikke skrive svar
  • Du måske ikke vedhæfte filer
  • Du måske ikke redigere dine indlæg
  •