Vigtigt: Denne side bruger cookies (cookies). Brug af denne website uden at slukke cookies i browseren, betyder det, at du accepterer for at bruge det.
Køb nu! Egenskaber Downloads

Tjen med os!

Hvis du vil begynde at tjene penge med vBET join til Affiliate Program.
Resultater 1 til 9 af 9

Tråd: Unsuccess Story?

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Default Unsuccess Story?

I betragtning af at vBET holder server CPU load temmelig højt og ud af 350K stillinger kun 2% af trådene er ved at blive indekseret i forskellige sprog, er det virkelig det værd?

Du har vBSEO installeret, så er dette et must for at gøre vBET gøre det job fuldt ud?

Er | var dette mod afprøvet på et ikke vBSEO bord?

Hvor stor en procentdel er givet til vBSEO og vBET for indeksering?

I succeshistorier meget få oplysninger Givin gøre tingene lidt uklart for mig.
    vBSEO installeret | indstillinger?
    Server-indstillinger?
    vBET indstillinger?
    vBSEO indstillinger?
    vBulletin indstillinger?
    Google PR?
    etc?
    Senest redigeret af mario06; 14-07-1004:31.

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Daglig op

Junior Member
    Tilmeldings dato
    Apr 2010

Jeg må ikke have dyr, der er installeret, og så vidt jeg kan sige, at jeg næsten ikke kan se en forøgelse af besøgende. Ok, måske nogle flere engelske, polske eller andre sprog besøgende, men i tal, vi taler fra måske 500-1000 ekstra besøgende i en måned. Daglig måske 30 ekstra besøg i procent er det en stigende på 1%.
    Så jeg tror, den bedste virkning vil kun forekomme, hvis vbseo er installeret.

Medlem
    Tilmeldings dato
    Apr 2010

Hej,
    Jeg bruger ikke VBSEO.
    Jeg begyndte at bruge vbet den 5. i denne måned. På 10 dage besøg vokser. I%:

(15,79%)
    besøg: 24,813
    Før: 21,429
    Jeg har ting jeg vil have mere end 1000 ekstra besøgende om dagen i få tid.
    Men jeg har ikke alle mine web oversættes, kun fora. Dette produkt (vbet) er en god (ok. .. fantastisk ...) idé, men det driver mig til vanvid med mange problemer. På kort tid er det nemt at sige, det er ok, men lad os se hvad der sker i nogle måneder ...
    Senest redigeret af pepito69; 16-07-1020:43.

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Jeg kan ikke se en forskel på flere brugere, da mit forum er steget støt i de seneste år, og min adsense indtægter er forblevet den samme desuden er jeg overvåge alting tæt sammen med Google Analytics, er jeg overbevist om, at vBSEO med Webadresseomskrivning er et must at se nogle store resultater, bemærk venligst, at jeg ejer vBSEO men afinstalleret det, fordi det føjer mere stress til serveren, og siden jeg har været oppe i mange år har jeg helt sikkert kan ikke tilføje Webadresseomskrivning så på dette punkt, som jeg synes, det er ubrugelig

Den virkelige løsning til succes er kvalitet, indhold og høj PR backlinks dette er min personlige mening, men jeg anbefaler vBET simpelthen for sin oversættelse funktion, som er et værdifuldt aktiv

Medlem
    Tilmeldings dato
    Apr 2010

Den virkelige løsning til succes er kvalitet, indhold og høj PR
    Dette er det vigtigste selvfølgelig.

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Quote Oprindeligt indsendt af pepito69 View Post
    Hej,
    Jeg bruger ikke VBSEO.
    Jeg begyndte at bruge vbet den 5. i denne måned. På 10 dage besøg vokser. I%:

(15,79%)
    besøg: 24,813
    Før: 21,429
    Jeg har ting jeg vil have mere end 1000 ekstra besøgende om dagen i få tid.
    Men jeg har ikke alle mine web oversættes, kun fora. Dette produkt (vbet) er en god (ok. .. fantastisk ...) idé, men det driver mig til vanvid med mange problemer. På kort tid er det nemt at sige, det er ok, men lad os se hvad der sker i nogle måneder ...
    Da dit forum er ny dette kan være en tilfældighed eller måske mit forum er større, så det tager længere alligevel vil tiden vise. Men at kende opsætninger og tweaks af succeshistorierne ville gøre ondt enten.

Med venlig hilsen

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Quote Oprindeligt indsendt af Ramses View Post
    Jeg må ikke have dyr, der er installeret, og så vidt jeg kan sige, at jeg næsten ikke kan se en forøgelse af besøgende. Ok, måske nogle flere engelske, polske eller andre sprog besøgende, men i tal, vi taler fra måske 500-1000 ekstra besøgende i en måned. Daglig måske 30 ekstra besøg i procent er det en stigende på 1%.
    Så jeg tror, den bedste virkning vil kun forekomme, hvis vbseo er installeret.
    Men som jeg sagde ovenfor, det gør tilføje yderligere forespørgsler og uden Webadresseomskrivning det ville ikke være effektiv som med Webadresseomskrivning og vi ved alle, at på et medium / stor forum er det ikke anbefales, så jeg har ramt en blindgyde, og foretrækker i ikke at installere det.

Michał Podbielski (vBET ansatte) vBET's Avatar
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Quote Oprindeligt indsendt af mario06 View Post
    I betragtning af at vBET holder server CPU load temmelig højt og ud af 350K stillinger kun 2% af trådene er ved at blive indekseret i forskellige sprog, er det virkelig det værd?

Du har vBSEO installeret, så er dette et must for at gøre vBET gøre det job fuldt ud?

Er | var dette mod afprøvet på et ikke vBSEO bord?

Hvor stor en procentdel er givet til vBSEO og vBET for indeksering?

I succeshistorier meget få oplysninger Givin gøre tingene lidt uklart for mig.
    vBSEO installeret | indstillinger?
    Server-indstillinger?
    vBET indstillinger?
    vBSEO indstillinger?
    vBulletin indstillinger?
    Google PR?
    etc?
    Bemærk venligst, at vBET gør intet for normal sider - hvis din CPU-belastning vokser op, betyder det, at dine oversatte sider bliver besøgt - så du får succes ved at have ekstra trafik til oversatte sider. Nye trafik vil altid tage flere ressourcer fra din server uanset har du det ved at vBET eller anden måde.

Også bemærk venligst, at din er meget konfigurerbar ant du kan simpelthen formindske dit CPU-belastning - bare se performance tips: http://www.vbenterprisetranslator.co...rformance.html
    Vores kunder bruger vBET med rigtig store fora uden nogen problemer med ydeevnen, hvis du har det så du har det på dit eget ønske. Du har enkel måde at fjerne det ved at bruge vores præstation hints.
    I eksempel deaktivere nogle sprog. Men jeg virkelig bare var på dit forum, og jeg kan se, at oversættelserne er forking hurtigt, så jeg anbefaler ikke at fjerne eventuelle oversættelser i sådanne tilfælde. Du skriver om mere CPU-forbruget - dette er ikke et problem. Så længe du stadig har nogle gratis CPU ressourcer og svar er hurtigt det betyder blot, at du bruger dine ressourcer.

vBET kan arbejde helt uden vBSEO - du bruger det på denne måde, så du allerede kender det. Og vBET betyder det job helt uden vBSEO - vbseo har intet til fælles med oversættelser og støtte flersproget samfund. Også vBulletin 4.x har sin egen SEO links støtte og vBET understøtter også sin oversættelse.

vBET er testet uden vBSEO og vi har masser af kunder, der bruger det på denne måde - inklusive dig. Så du kan se dig selv, at det fungerer. Jeg forstår virkelig ikke kilden til dette spørgsmål ... Hvis du finder ud af noget arbejde galt på dit bord - så bare opmærksom på det i bug rapportering sektion.

Procentdel i indeksering givet for standen dyr, og din er 0% - Ingen af disse gør indeksering. Og der er ikke noget redskab, som vil gøre indeksering til dig på dit forum. Indeksering sker ved Google edderkopper, der arbejder som gæster på dit forum.

Succes historier er givet ved vores brugere - du kan bare bede dem om detaljer. Men det er definitivt forkert sektion til dette - her vBET personale bistader støtte. Bare spørg dem ved PM - du se, hvem der skriver som historie. Vi gav nogle eksempler på succeshistorier, men det eneste forum ejer kan give dig oplysninger om dens konfiguration, hvis han ønsker.
    Senest redigeret af vBET; 20-07-1020:32.

Tags til dette emne

Udstationering Tilladelser

• Du måske ikke oprette nye tråde
  • Du måske ikke skrive svar
  • Du måske ikke vedhæfte filer
  • Du måske ikke redigere dine indlæg
  •