Vigtigt: Denne side bruger cookies (cookies). Brug af denne website uden at slukke cookies i browseren, betyder det, at du accepterer for at bruge det.
Køb nu! Egenskaber Downloads

Tjen med os!

Hvis du vil begynde at tjene penge med vBET join til Affiliate Program.
Resultater 1 til 5 af 5

Tråd: Mit websted er ikke indekseret X52?

  1. #1
    Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009
    Indlæg
    142

    Exclamation Mit websted er ikke indekseret X52?

    Hej Jeg bruger vbseo Sitemap Generator uden vbseo, jeg ville bare vide den bedste indstilling til det da jeg har bemærket, at min oversatte stillinger ikke bliver indekseret på google, og jeg har kontrolleret og fundet alle 52 sprog i databasen er fulde (oversættelse arbejder), bare mit forum modersmål dem der er indekseret på Google.

    Kan nogen hjælpe mig med at konfigurere den, da jeg måske for gjort noget forkert eller ikke skrive?

    Eller skal jeg har et problem andre steder, fordi jeg ikke forstår det?

    Med venlig hilsen

  2. #2
    Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009
    Indlæg
    142

    Default

    Ingen?

    Med alle disse succeshistorier, hvorfor er jeg så uheldig?

    Jeg har den udenlandske besøgende, der kommer (meget) og udenlandske Google tilføjer (meget), men jeg kan ikke se det sprog, der oversættes indeksering (ingen)?!?

  3. #3
    Medlem
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009
    Indlæg
    38

    Default

    Kan du sende din url, så nogle medlemmer kan tage et kig?

    For hvad er det værd, fandt jeg det bedre at oversætte de 10 eller deromkring mest populære sprog. Start med rige lande, der kan have en interesse i dit emne. F.eks. til en fodbold forum, jeg ville oversætte europæiske sprog (spansk og portugisisk er også tales i Sydamerika) Jeg vil også inkludere japanske og sydkoreanske.

    Overvej Filippinerne har et BNP per capita på omkring $ 1800 USD, sammenligne med Norge, der er omkring $ 94,000 USD. Mange afrikanske lande har et BNP per capita under $ 500 p / a.

    Hvilke lande er mere tilbøjelige til at indeholde brugere, der vil købe og annoncører, der bruger?

    Hvis Googlebot skulle kravle 1 millioner sider på dit website pr måned, ville du have den til at gennemgå din fransk eller norsk sider eller din filippinske eller afrikaans sider?

    Uden at se dit websted, regner jeg de fleste mennesker er gal forsøger at få 52 sprog indekseret. Smal det ned til et par velhavende økonomier og koncentrere sig om dem.

  4. #4
    Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009
    Indlæg
    142

    Default

    Mine sider om mobiler.
    Anyway denne succeshistorie har dem al den: http://www.vbenterprisetranslator.co...24200-day.html

    og da han sagde, at han gik til 12.000 URL'er indekseret i Google, og har nu over 130.000 & stadig klatring, jeg havde 59100 før vbet og har nu 61000 med 52x?!?

    http://www.vbenterprisetranslator.co...ess-story.html her, at ejeren er at have endnu en succeshistorie uden at bruge en sitemap (kan dette være problemet?), bruger jeg et sitemap, fordi så langt tilbage som min hukommelse rækker var det altid anbefales?!?

    PS. Kan yderligere opsætning detaljer sættes i disse succeshistorier, fordi alt er bare lidt for generisk til mig?

    Regards
    Senest redigeret af mario06; 28-06-1006:45.

  5. #5
    Michał Podbielski (vBET ansatte) vBET's Avatar
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009
    Indlæg
    3,037

    Default

    Bemærk venligst, at du spørger os, hvorfor Google ikke indekseret endnu flere af dine sider - det er spørgsmål til Google ...
    Alligevel kan vi give dig nogle hints:
    1. Sørg for, hvad er du blokerer i robots.txt, og tjekke, når sidste ændringer blev lavet der. Hvis du begyndte at blokere nogle websteder for nylig (i de sidste 2-3 måneder) - som medlem af sider, som vi anbefaler - så Google er ikke kun indekserer din nye sites, men fjerner også blokeret en fra indeks.
    2. Google gennemgår og indekserer sider med hans eget ikke kender algoritmer - stadig nogle tænker om disse er kendt. Dvs. din Page Rank vil afgøre, hvor hurtigt Google vil opdatere indekserer om dine websteder.
    3. Du har ikke officielt understøttes af din version af vBulletin - 3.6.x, og fordi af, at alle dine arkivsider blev brudt efter din installation. Vi løst dette problem for nylig - så arkivet arbejder igen på dit forum. Stadig på grund af vBulletin bug dine oversatte forum arkiv sider er ikke i orden, så vil Google ikke indeksere dem og vil heller ikke finde oversat tråde arkiv sider (fordi links til dem, der er på forum arkiv sider). Lige som påmindelse - se her for nærmere oplysninger: http://www.vbenterprisetranslator.co...bug-found.html

    Om Sitemap - bemærk venligst, at indlæg er skrevet af vores brugere er skrevet af vores brugere

    Om at sætte flere detaljer ind succeshistorier, igen: Indlæg skrevet af vores brugere er skrevet af vores brugere. Så spørg tråd forfattere om detaljer. Du kan PM dem eller spørge eller flere detaljer i tråden, som du er interesseret ca.

    Fortæl forventer du dig nogle flere oplysninger / hints / hjælp om dette problem eller kan vi lukke den.

Tags til dette emne

Udstationering Tilladelser

  • Du måske ikke oprette nye tråde
  • Du måske ikke skrive svar
  • Du måske ikke vedhæfte filer
  • Du måske ikke redigere dine indlæg
  •