Vigtigt: Denne side bruger cookies (cookies). Brug af denne website uden at slukke cookies i browseren, betyder det, at du accepterer for at bruge det.
Køb nu! Egenskaber Downloads

Tjen med os!

Hvis du vil begynde at tjene penge med vBET join til Affiliate Program.
Side 3 af 3 FirstFørste 123
Resultater 21 til 26 af 26

Tråd: Titel oversættelse forkortet i vBadvanced (seneste emner)

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Kan du ikke give mig nogle andre løsninger? Jeg vil gerne DoItMyself, således at jeg i fremtiden vil vide hvad jeg skal gøre uden at bekymre sig alle på hver opdatering.

Som jeg sagde alt, hvad jeg skal gøre for at rette fejlen er at klikke på Rediger (røre ved noget), så gem for at få titlen fungerer korrekt.

Michał Podbielski (vBET ansatte) vBET's Avatar
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Quote Oprindeligt indsendt af mario06 View Post
    Jeg vil gerne selv løse det, giv mig nogle muligheder, så jeg kan prøve, når jeg klikker edit tråd (jeg ved ikke røre ved noget) og derefter trykke på Gem alt fungerer fint, hvilket betyder, at det viser højre.
    Hvis jeg forstået det korrekt - når titlen er brudt, og du har lavet redigere og gemme uden at ændre noget, så er det rettet? Og hvordan det ser ud til ny tråd - der er brudt eller OK?

Også - Jeg venter stadig for adgang detaljer at være i stand til at løse dette problem. I dette øjeblik du holder det selv. Venligst PM adgang til oplysninger, så vi vil være i stand til at løse problemet og lukke den.

Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Quote Oprindeligt indsendt af mario06 View Post
    Kan du ikke give mig nogle andre løsninger? Jeg vil gerne DoItMyself, således at jeg i fremtiden vil vide hvad jeg skal gøre uden at bekymre sig alle på hver opdatering.

Som jeg sagde alt, hvad jeg skal gøre for at rette fejlen er at klikke på Rediger (røre ved noget), så gem for at få titlen fungerer korrekt.
    Endnu en gang - vi har brug for adgang til dit forum. Vi er nødt til først at finde årsagen til problemet for at kunne ordne det. Og vi vil lede efter løsning, som vil indgå i næste udgave - så fylder vi finde for løsning, der ikke kræver nogen ændringer i hver opdatering.

På nuværende tidspunkt kan vi ikke give dig DoItYourself løsning, fordi vi ikke har løsningen, og du holder os for at finde det. Hvis du vil have det løst - bedes du give os adgang. Hvis du er bevidst om sikkerhedsspørgsmål, så vær venlig at lave midlertidige regnskaber for os, eller ændre adgangskoder til nogle midlertidige eller oprette teste forekomst af dit forum med gengives problem.
    Senest redigeret af vBET; 10-08-1000:10. Årsag: typo

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Quote Oprindeligt indsendt af vBET View Post
    Hvis jeg forstået det korrekt - når titlen er brudt, og du har lavet redigere og gemme uden at ændre noget, så er det rettet? Og hvordan det ser ud til ny tråd - der er brudt eller OK?

Også - Jeg venter stadig for adgang detaljer at være i stand til at løse dette problem. I dette øjeblik du holder det selv. Venligst PM adgang til oplysninger, så vi vil være i stand til at løse problemet og lukke den.

For at gøre det arbejde.

1. Klik på rediger
    2. Ikke gøre noget
    3. Bare gem
    = Virker 100%, hvilket betyder, at intet er brudt!
    Senest redigeret af kamilkurczak; 19-08-1008:52.

Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Så måske er det allerede løst, og hvad du ser, er det kun cachede dårligt resultat fra tidligere versioner. Fortæl hvordan det virker for helt ny tråd - er resultaterne er OK så (uden at gøre dette dummy redigere trin). Hvis OK, så tror jeg, at spørgsmålet ikke længere eksisterer, og vi kan lukke dette spørgsmål

vBulletin Enterprise Oversætter (vBET) Personale
    Tilmeldings dato
    Maj 2010

intet svar - så jeg forstår det er løst. Hvis ikke så skriv her og jeg vil åbne denne tråd igen.

Side 3 af 3 FirstFørste 123

Tags til dette emne

Udstationering Tilladelser

• Du måske ikke oprette nye tråde
  • Du måske ikke skrive svar
  • Du måske ikke vedhæfte filer
  • Du måske ikke redigere dine indlæg
  •