Vigtigt: Denne side bruger cookies (cookies). Brug af denne website uden at slukke cookies i browseren, betyder det, at du accepterer for at bruge det.
Køb nu! Egenskaber Downloads

Tjen med os!

Hvis du vil begynde at tjene penge med vBET join til Affiliate Program.
Side 4 af 5 FirstFørste ... 2345 SidsteLast
Resultater 31 til 40 af 43

Tråd: vBET 3.3.4 frigivet

Medlem
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Quote Oprindeligt indsendt af Taurus View Post
    Ja, jeg klar over dette. Jeg håber virkelig, at Michael kan sortere dette.
    Ingen probs. Jeg var bare foreslå det, fordi når jeg løber ind i et lignende problem i går, blev jeg mødt med tavshed her. Jeg gætter på community-medlemmer at hjælpe hinanden? Jeg personligt ville ikke forsøge en større opgradering, hvis jeg vidste, at støtte ikke ville være til rådighed for de næste 6 eller 8 timer eller mere.

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Maj 2010

Thanks Steve mand! Jeg virkelig sætter pris på det!

Michał Podbielski (vBET ansatte) vBET's Avatar
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Quote Oprindeligt indsendt af Taurus View Post
    Jeg har hårdt brug for hjælp. Efter opgraderingen har jeg denne fejl på toppen af mit forum:

Advarsel: array_merge () [function.array-merge]: Argument # 1 er ikke et array i [sti] / global.php (400): eval () 'd code on line 1153

Hele min forum er helt rodet op. Af en eller anden grund dette kun sker, hvis ikke logget ind Så for gæster. Hvis der er logget ind, alt er fint.

EDIT: OK, jeg indså, at efter at jeg har deaktiveret Brug 'Fuld Fil Cache For gæster (BETA!)' alt er i orden. Så der må være noget galt der. (Og jeg gjorde CHMOD 777-R vbet_guestcache)
    Skal du åbne ny tråd for dette i fejlrapporter. Vi vil være i stand til at håndtere denne her.

Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Quote Oprindeligt indsendt af steve View Post
    Ok, jeg havde brug for at undertrykke PHP fejl, blev cachen kontrol af filen alder på filer, som ikke eksisterede og var aflytning ud. Filen cache er en awesome Desuden, hvis du kan bruge det du plejer fortryde det.
    Dette er i formålet - at vi ikke kontrollerer ikke filen findes, for at undgå unødvendige IO operationer. Ifølge PHP manual (PHP: filemtime - Manual) Funktion filemtime returnerer falsk for ikke eksisterende filer. Vi var ikke klar over om nogen fejlmeddelelser - ifølge manualen denne funktion bør ikke sende nogen fejl i tilfælde af ikke eksisterende fil. Kan du venligst åbne nye tråd i Troubleshoting og fejlrapporter til at med eksempel på din fejlmeddelelser?

Til alle - skal du ikke behandle denne tråd, som eneste sted om denne vBET version. For problemer eller bugs - så skriv i passende sektioner. Vi vil ikke være i stand til at håndtere dine spørgsmål, hvis de vil være her.

Medlem
    Tilmeldings dato
    Mar 2010

Text automatically translated from: Vietnamese to: Danish
    Translated text
    Jeg har opgraderet fra 3.3.4 op i 2 dage. På første link på google Indsendt ikke så meget som hver dag, og i dag så falder. Jeg forstår ikke, hvorfor trods af alle indlæg emner og stadig vokser normalt. Hvem er ligesom mig?
    Jeg faldet fra 145.000 til 139.000 links på Google
    Original text

Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Quote Oprindeligt indsendt af haiduongbk View Post
    Translated text
    Jeg har opgraderet fra 3.3.4 op i 2 dage. På første link på google Indsendt ikke så meget som hver dag, og i dag så falder. Jeg forstår ikke, hvorfor trods af alle indlæg emner og stadig vokser normalt. Hvem er ligesom mig?
    Jeg faldet fra 145.000 til 139.000 links på Google
    Original text

Eneste grund til at det kunne gøres ved vBET (men ikke på så kort tid) er, hvis nogle oversatte sider ikke ville generere. Hvis du opdager, at nogle sider ikke er kontakt - bemærk det til os. Du kan finde den i webmasterværktøjer.

Medlem
    Tilmeldings dato
    Mar 2010

Translated text
    Tak Michal. Jeg vil følge det mere tid. og lære årsagen.
    Original text

Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Quote Oprindeligt indsendt af haiduongbk View Post
    Translated text
    Tak Michal. Jeg vil følge det mere tid. og lære årsagen.
    Original text
    Mest almindelige er, at folk har glemt, at de foretagne ændringer i robots.txt 2-3 måneder tidligere (ja Google reagerer i en sådan tid - det kan være hurtigere, hvis du har super høj Page Rank). Også nogle gange folk ser på resultater i Google-søgning - hvor er vises kun tilnærmet antallet af indekserede sider, ikke den rigtige. Så tilnærmelse kunne skifte til en bedre en og det betyder ikke, at nogen af dine sider blev fjernet fra indekset. Også - Google er enorm og har masser af databaser, som fra tid til anden opdateres, replikeret og så videre - dette kan kun være effekt af at arbejde Googles database algoritmer. Også Google er ved at ændre det indekserings algoritmer og IE er det muligt, at nogle af dine allerede indekserede sider nu betragtes som en gentagelse af indholdet (dvs. de fleste medlemsstater sider er i 99% samme) og fjernet fra indekser.

Så længe du ikke kan se stort antal fejl i jeres webmaster værktøjer, du kan antage, at det er netop, hvordan Google fungerer. Men hvis du ser fejl - så er det på din side, og så skal du reagere.

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Dec 2009

Quote Oprindeligt indsendt af vBET View Post
    Der må ikke være sådan noget som en negativ indflydelse på ydeevnen på grund af fil cache. Det er fordi Fil cache ikke vokser ... Vi skaber separat fil for hver anmodning webadresse. Så hver cache-fil er blot statisk HTML-fil (cached udgang til anmodning). Når din server cacher mere og mere vBET blot skaber flere og flere filer. Så hver gang, når en sådan fil er læst:
    1. Det er kun læsbar resultat for denne webadresse
    2. Vi har endda ikke læse det til hukommelsen - simpelthen streame det til klienten ved hjælp af PHP funktion: readfile

På grund af, at selv hvis dit resultat side er meget stor - så cache-fil er også store, vil det have nogen negativ indflydelse på ydeevnen, fordi det bare vil streame denne ene fil, endda uden at læse hele den i hukommelsen. Så vil du se fordele ikke ulemper.
    Hrmm, jeg kan lide tanken om at caching oversat data, men ville det ikke være mere effektiv, hvis den bruges noget memcache? I stedet for at læse data fra disken ville læse den fra hukommelsen.

Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Quote Oprindeligt indsendt af tavenger5 View Post
    Hrmm, jeg kan lide tanken om at caching oversat data, men ville det ikke være mere effektiv, hvis den bruges noget memcache? I stedet for at læse data fra disken ville læse den fra hukommelsen.
    Støtte af eksisterende cache biblioteker er på ud TODO liste. Desuden findes alle fil cache for gæster være virkelig store for store fora. For store til at holde det helt i hukommelsen - vi vil lede efter løsninger, som gør det muligt at kombinere fordelene ved at holde cache i hukommelsen og på disken.

Side 4 af 5 FirstFørste ... 2345 SidsteLast

Tags til dette emne

Udstationering Tilladelser

• Du måske ikke oprette nye tråde
  • Du måske ikke skrive svar
  • Du måske ikke vedhæfte filer
  • Du måske ikke redigere dine indlæg
  •