Vigtigt: Denne side bruger cookies (cookies). Brug af denne website uden at slukke cookies i browseren, betyder det, at du accepterer for at bruge det.
Køb nu! Egenskaber Downloads

Tjen med os!

Hvis du vil begynde at tjene penge med vBET join til Affiliate Program.
Resultater 1 til 6 af 6

Tråd: Tak for vbet men jeg konstaterer, nogle mærkelige problemer med cmps_index side

Banned
    Tilmeldings dato
    Dec 2009

Default Tak for vbet men jeg konstaterer, nogle mærkelige problemer med cmps_index side

Tak for vbet men jeg konstaterer, nogle mærkelige problemer med cmps_index side.
    Jeg har min cmps_index.php pag omdøbt til bindex.php. Men når jeg forsøger at klikke på trnalstor for eksempel arabisk, det viser et snit link som

der er angiveligt at være

Og det er ens for alle oversættelse. Hvad skal jeg gøre for at rette fejlen. tak på forhånd.

Michał Podbielski (vBET ansatte) vBET's Avatar
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

vBET nedskæringer index.php fra URL - det er derfor, du har dette problem. For hurtigt fix venligst:
    1. Rediger fil / Includes / vbenterprisetranslator_functions_url.php
    2. Find:
    PHP Code:
    if (false !== strpos($address'index.php') && false === strpos($address'/archive/')) {
    $address str_replace('index.php','',$address);

2. Erstat med:
    PHP Code:
    if (false !== strpos($address'/index.php') && false === strpos($address'/archive/')) {
    $address str_replace('/index.php','/',$address);

Bekræft venligst hjælper det. Vi vil inkludere det i næste udgave, så du vil være rolig om det under opdateringer

Banned
    Tilmeldings dato
    Dec 2009

Tager jeg fejl. Det er den originale index.php omdøbt til bindex.php og min cmps_index.php at være index.php.
    Min oversætter i index.php (oprindeligt cmps_index.php) synes fungerer fint, men bindex.php (oprindeligt index.php) virker ikke.

Og jeg kan ikke finde denne koderne i / includes / vbenterprisetranslator_functions_url.php
    if (falsk! == strpos ($ adresse, 'index.php') & & falsk === strpos ($ adresse, '/ arkiv /')) {
    $ Address = str_replace ('index.php','',$ adresse);
    }
    Dette er hvad jeg har i / includes / vbenterprisetranslator_functions_url.php
    if ($ index = strpos ($ adresse, 'index.php')) {
    $ Address = str_replace ('index.php','',$ adresse);
    }
    Bedes du besvare ASAP.

Tilmeldings dato
    Oktober 2009

OK - denne kode, som du har fundet, er den ene. Jeg gav dig koden fra version ikke er frigivet endnu. Men du skal ikke bruge det - fordi emnet er noget andet, som du beskrev i første omgang.

Om virkelige problem. Først - sørg for at det ikke er gjort af nogle vBSEO indstillinger (som brugerdefinerede omskrive eller noget).

Når du vil være sikker på at det ikke er vBSEO, så vær venlig PM dit forum URL og få adgang til oplysninger for Admin CP, vBSEO CP og FTP - vi bliver nødt til at kontrollere det på plads.

Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Fordi det gik til PM - at bekræfte, kan udstede lukkes?

Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Ingen bekræftelse - afsluttende spørgsmål. I tilfældet, hvis den stadig er aktiv bedes du svare her, og det vil blive genåbnet.

Tags til dette emne

Udstationering Tilladelser

• Du måske ikke oprette nye tråde
  • Du måske ikke skrive svar
  • Du måske ikke vedhæfte filer
  • Du måske ikke redigere dine indlæg
  •