Vigtigt: Denne side bruger cookies (cookies). Brug af denne website uden at slukke cookies i browseren, betyder det, at du accepterer for at bruge det.
Køb nu! Egenskaber Downloads

Tjen med os!

Hvis du vil begynde at tjene penge med vBET join til Affiliate Program.
Side 2 af 2 FirstFørste 12
Resultater 11 til 13 af 13

Tråd: Problemer med 3.1.0 lige købt!

Michał Podbielski (vBET ansatte) vBET's Avatar
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Quote Oprindeligt indsendt af Cybershaolin View Post
    Test et forum lokalt betyder i sig selv, at det ikke er vist til nogen!
    Det er fantastisk

Som jeg sagde, jeg er ikke i stand til at se muligheder på vBet Main i mit admincp når teste den på mit lokale forum. Om at sætte dit hack på min Live-forum, jeg godt ved ikke længere hvad jeg skal gøre med dette, da jeg ikke rigtig sætte pris på den slags svar, du gav mig her.
    Igen er svaret - jeg vil håndtere dette. Venligst PM mig alle detaljerne, og du behøver ikke at sætte den på din rigtige forum, før bare PM mig adgang detaljer til din test board
    Jeg er ked af at du ikke sætter pris på det svar, jeg vil hjælpe dig på denne måde. Desværre ved jeg ikke, hvad der er årsagen til dette problem og jeg har brug for adgang til at blive i stand til at undersøge det for dig og løse det for dig. Sorry for problemer og venter for PM med detaljer.

Uden mulighed for at kontrollere det, er vores eneste råd for nu igen - sørg for at du har adgang til internettet. Og af dig jeg mener din server. Jeg ved, at din computer har adgang til, men det virker som om din server er blokeret for at kommunikere med uden ord. Anden årsag kan være, at du ikke har installeret CURL php bibliotek. Jeg kan ikke fortælle noget mere uden mulighed for at tjekke det ud.
    Senest redigeret af vBET; 06-11-0902:28.

Medlem
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

lol Det er ikke muligt at logge på et lokalt forum (ligesom at bruge EasyPHP, XAMPP eller hvad, med lokale IP er), dvs:

hxxp: / / 127.0.0.1/forum/index.php.). Du skal vide om det. Men alligevel, glemme alt om det. Jeg har ikke brug for det længere.

Jeg fik mine svar om andre ting, så, Nevermind.

Michał Podbielski (vBET ansatte) vBET's Avatar
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

lol Det er ikke muligt at logge på et lokalt forum (ligesom at bruge EasyPHP, XAMPP eller hvad, med lokale IP er), dvs:

hxxp: / / 127.0.0.1/forum/index.php.). Du skal vide om det. Men alligevel, glemme alt om det. Jeg har ikke brug for det længere.

Jeg fik mine svar om andre ting, så, Nevermind.
    Det er, hvis du har din egen IP på WAN (ikke kun LAN). 127.0.0.1 er det samme som localhost og det betyder, at du ønsker at forbinde med faktiske maskine. Men du har stadig din egen IP-adresse. Og selv om det kun er i de lokale netværk, kan du stadig indstille din test forum på samme maskine, hvor man har en reel forum. Ifølge vBulletin licens, du har ret til at fastsætte sådanne forum i testvb bibliotek, men det skal ikke være tilgængelig for offentlig visning.

I tilfældet i eventuelle fremtidige problemer bare skrive. Vi er her for at hjælpe dig

Side 2 af 2 FirstFørste 12

Tags til dette emne

Udstationering Tilladelser

• Du måske ikke oprette nye tråde
  • Du måske ikke skrive svar
  • Du måske ikke vedhæfte filer
  • Du måske ikke redigere dine indlæg
  •