Brug vbSEO. Screenshot vedlagt.
Jeg vil finde en løsning på dette i vBSEO funktion, der håndterer dette.
Brug vbSEO. Screenshot vedlagt.
Jeg vil finde en løsning på dette i vBSEO funktion, der håndterer dette.
I functions_vbseo_vb.php:
find
erstattePHP Code:
vbseo_thread_seotitle($getnextoldest);
PHP Code:
vbseo_thread_seotitle($getnextoldest);
if (strpos($getnextoldest['title'], '[/langtitle]')) {
require_once('vbenterprisetranslator_functions_bbcode.php');
$getnextoldest['title'] = vbet_parseTitle($getnextoldest['title']);
}
$vbseo_gcache['thread'][$getnextoldest['threadid']] = $getnextoldest;
Dette bør ikke være nødvendigt. Har du integreret din med dyr, som det er beskrevet i readme.html fil? Hvilken version af din bruger du? Sidste har globale langtitle parsing funktionalitet.
Ja, og jeg bruger den nyeste version, 3.3.3.
Strange. Fortæl os, hvordan man genskabe problemet - vi vil arbejde på en mere elegant løsning, som ikke vil kræve yderligere vBSEO filer forandring.
Kan du reproducere det på ud-server? Dvs. i testmeddelelser område?
Nej, kan det ikke påvises her, fordi du ikke bruger vBSEO mulighed for at inkludere tråd titler i næste / forrige links (dem, der vises direkte under det hurtige svar editor). Du vil først nødt til at aktivere indstillingen.
OK så - vi ved nu, hvordan at reproducere det. Vi vil kontrollere det på vores test instans og søge efter anden løsning. Stor tak!
Beklager, men vi kan ikke reproducere dette problem.
Vi har testet den på 3.5.0 vBSEO og 3.3.3 vBET. Hvilke versioner har du?
Sørg for at du har installeret den nyeste version vbet (hvis du har brugt det)
Hvad med opdateringen product_vbenterprisetranslator.xml fra gør-ikke-upload mappe?
Jeg bruger vBET 3.3.3 og vBSEO 3.3.2. Min langtitle tags er ikke analyseres i profilen statistiksiden enten nu, ser det ud. Helt mærkeligt!
Du kan løse parsing af langtitle under profilen "statistik" fane (hvor der står "sidste indlæg: ..."), Jeg lavede denne ændring i class_userprofile.php:
Find:
Erstat:PHP Code:
$this->prepared['lastposttitle'] = $getlastpost['title'];
Der er ingen måde tags bliver globalt parset, som ellers denne ændring ville ikke være nødvendig. Der er heller ingen kroge i denne klasse fil.PHP Code:
$this->prepared['lastposttitle'] = $getlastpost['title'];
if (strpos($this->prepared['lastposttitle'], '[/langtitle]'))
{
require_once('vbenterprisetranslator_functions_bbcode.php');
$this->prepared['lastposttitle'] = vbet_parseTitle($this->prepared['lastposttitle']);
}