Vigtigt: Denne side bruger cookies (cookies). Brug af denne website uden at slukke cookies i browseren, betyder det, at du accepterer for at bruge det.
Køb nu! Egenskaber Downloads

Tjen med os!

Hvis du vil begynde at tjene penge med vBET join til Affiliate Program.
Resultater 1 til 4 af 4

Tråd: vbseo og. htaccess

Medlem
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Default vbseo og. htaccess

Jeg bruger vbseo for de forskellige SEO-funktioner, bortset fra jeg ikke skrive noget webadresser med vbseo

Så gør jeg stadig nødt til at tilføje:
    RewriteRule vbenterprisetranslator_seo.php? vbet_lang = $ 1 & omdirigeret = / index.php [L, QSA]
    RewriteRule vbenterprisetranslator_seo.php? vbet_lang = $ 1 & omdirigeret = / $ 2 [L, QSA]

RewriteCond% {REQUEST_URI}! (Admincp / | modcp / | vbseo_sitemap / | cron)
    RewriteRule ^ ((arkiv /)?(.* \\. Php (/.*)?))$ vbenterprisetranslator_seo.php [L, QSA]

RewriteCond% {REQUEST_FILENAME}!-F
    RewriteCond% {REQUEST_FILENAME}!-D
    RewriteCond% {REQUEST_FILENAME} ^! (Admincp | modcp | clientscript | cpstyles | billeder) /
    RewriteRule $ vbenterprisetranslator_seo.php [L, QSA]
    eller kun:
    RewriteRule index.php? language = $ 1 [L, QSA]
    RewriteRule $ 2? Language = $ 1 [L, QSA] [/ Lang] [/ Lang] [/ lang]
    - Når det ikke omskrive webadresser med vbseo

(Også kan du muligt sende din htaccess fil her -. For at se et eksempel på, hvordan det ser ud til vbseo + vbet)
    Senest redigeret af krisp; 04-11-0915:01.

Michał Podbielski (vBET ansatte) vBET's Avatar
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Hvis du bruger vBSEO du nødt til at bruge regler skabt til fora med vBSEO - ellers vBSEO virker ikke på alle. Disse regler gør det muligt vBET samarbejder med vBSEO.

Hvis du bruger reglerne for fora uden vBSEO, så anmodning vil ikke gå af vBSEO og vBSEO vil gøre noget for denne anmodning.

Medlem
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Bemærk venligst, at jeg har nogen. Htaccess overhovedet. Siden I dont omskrive webadresser med vbeso det ikke er nødvendigt. Jeg kun bruge forskellige funktioner som = nofollow, udvidet metatags osv. Alle disse vbseo funktioner arbejder fint uden. Htaccess overhovedet.

Det andet jeg importere vbet produktet både admincp og forummet går completly tomt og jeg har ingen adgang til formularen overhovedet.

Oprettelse af en htaccess med enten.:

RewriteEngine On

RewriteRule vbenterprisetranslator_seo.php? vbet_lang = $ 1 & omdirigeret = / index.php [L, QSA]
    RewriteRule vbenterprisetranslator_seo.php? vbet_lang = $ 1 & omdirigeret = / $ 2 [L, QSA]
    eller

RewriteEngine On
    RewriteRule index.php? language = $ 1 [L, QSA]
    RewriteRule $ 2? Language = $ 1 [L, QSA] [/ Lang] [/ Lang] [/ lang]

- Gør ingen forskel. Stil ikke muligt at kommunikere med forum overhovedet.

Michał Podbielski (vBET ansatte) vBET's Avatar
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Quote Oprindeligt indsendt af krisp View Post
    Bemærk venligst, at jeg har nogen. Htaccess overhovedet. Siden I dont omskrive webadresser med vbeso det ikke er nødvendigt. Jeg kun bruge forskellige funktioner som = nofollow, udvidet metatags osv. Alle disse vbseo funktioner arbejder fint uden. Htaccess overhovedet.

Quote Oprindeligt indsendt af krisp View Post
    Det andet jeg importere vbet produktet både admincp og forummet går completly tomt og jeg har ingen adgang til formularen overhovedet.
    http://www.vbenterprisetranslator.co...faq.html # post8

Også sørg for, at du laver alle installation og integration trin korrekt.
    I så fald vil du ikke håndtere denne PM mig adgang detaljer til din Admin CP og FTP.
    Senest redigeret af vBET; 05-11-0900:25.

Tags til dette emne

Udstationering Tilladelser

• Du måske ikke oprette nye tråde
  • Du måske ikke skrive svar
  • Du måske ikke vedhæfte filer
  • Du måske ikke redigere dine indlæg
  •