Vigtigt: Denne side bruger cookies (cookies). Brug af denne website uden at slukke cookies i browseren, betyder det, at du accepterer for at bruge det.
Køb nu! Egenskaber Downloads

Tjen med os!

Hvis du vil begynde at tjene penge med vBET join til Affiliate Program.
Side 1 af 2 12 SidsteLast
Resultater 1 til 10 af 17

Tråd: Fix for dem af jer der kører Tweet plakat

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Dec 2009

Default Fix for dem af jer der kører Tweet plakat

Jeg fandt, at efter opgradering til vBET 3.3.2 tweet plakaten stoppede automatisk opdatering. Jeg fik en fejl på den linje, der er føjet til functions_vbseo_createurl.php ved manuel kører tweet plakaten opgaven.

Her er hvad du skal redigere, for at få tingene at fungere igen ... (Eller en MOD, der bruger vbseo URL'er)

i functions_twitterposter.php EFTER
    Code:
    require_once(DIR . '/includes/functions_vbseo.php');
    Tilføj
    Code:
    require_once(DIR . '/includes/vbenterprisetranslator_functions_vbseo.php');
    re-uploade filen

Michał Podbielski (vBET ansatte) vBET's Avatar
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Great Vi tænkte ikke over det.

Det vil være bedre, hvis du lægger:
    PHP Code:
    require_once(DIR '/includes/vbenterprisetranslator_functions_vbseo.php'); 
    indersiden af valgte fil functions_vbseo_createurl.php - et eller andet sted i begyndelsen. Tak, at alle plugins ved hjælp af valgte Webadresser vil arbejde (også Sitemap Generator integration vil være lettere). Bemærk venligst - vi vil inddrage det i integration instruktioner til reden udgivelse.

Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Det ser ud til, at der er en endnu bedre løsning - fordi det ikke vil kræve yderligere filer udgave. Vi vil tilføje dette require_once ind init_startup krog. Det vil arbejde for alle plugins Dette vil blive medtaget i næste udgave.

Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Sep 2010

Er der en måde at stoppe tweets fra tweet plakat blive tweeted på plakater originalsproget?

Jeg virkelig har brug for tweets indsendt på engelsk, er der nogen har en idé?

Regards,
    Simon

Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Jeg kender ikke detaljerne, hvordan dette mod virker. Generelt vBET gør det muligt at definere, tekster, som ikke vil blive oversat. Hvis det er inkluderet i skabelonen, så kan du bare sætte den indvendige side af ikke oversat område, så mellem <-! VBET_SNTA -> og <-! VBET_ENTA ->. I tilfælde af beskeder (så indlæg, PM etc.) kan du bruge tekst indeni notranslate BBCode.

Fortæl hjælper det.

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Sep 2010

Takket Michal, men det hjælper ikke de tweet plakaten tweets (indlæg på Twitter) automatisk, men tweets det på det sprog, på plakaten ikke det oversatte sprog.

Her er en tweet på polsk, men burde have været englsih http://twitter.com/thecodecagecom/status/26576603442 men det ser ud på min hjemmeside som englsh http://bit.ly/cNJukU
    Senest redigeret af Simon Lloyd; 11-10-1002:41.

Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Jeg forstår ikke hvordan det virker. Forklar venligst. Du vise indholdet af dit forum om ekstern applikation? Eller det modsatte? Hvordan indholdet er importeret / eksporteret? ...

Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Også som jeg ser det er skrevet på polsk (sandsynligvis - kan ikke kontrollere andre oversættelser, fordi overskredet maksimale antal viste stillinger). Vær bare gå der og klikke på Rediger på post - vil du se, hvad der er virkeligt sprog der.

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Sep 2010

Quote Oprindeligt indsendt af vBET View Post
    Jeg forstår ikke hvordan det virker. Forklar venligst. Du vise indholdet af dit forum om ekstern applikation? Eller det modsatte? Hvordan indholdet er importeret / eksporteret? ...
    Den tweet Plakaten er en mod på vbulletin.org (jeg kan lade dig have mod, hvis du ønsker det), når en stilling er foretaget på mit forum så stillingen er tweeted (sendt til Twitter) automatisk af MOD, hvis en anden stilling er Derefter gjorde det igen vil blive tweeted.

Kort sagt indholdet er ikke importeres eller eksporteres rigtig, er det faktisk sendt som et indlæg til Twitter.

Side 1 af 2 12 SidsteLast

Tags til dette emne

Udstationering Tilladelser

• Du måske ikke oprette nye tråde
  • Du måske ikke skrive svar
  • Du måske ikke vedhæfte filer
  • Du måske ikke redigere dine indlæg
  •