Vær simpel test. Skriv samme budskab polsk på oversat side (til polsk). Så gør det igen, men denne gang skriver at være på IKKE oversat side. Sig gør, er der nogen forskel på indholdet sende til Twitter for de 2 indlæg.
Beklager Michal Jeg forstår ikke, og IM ikke poleres, så jeg ikke kan skrive på polsk
Du kan - du allerede har en sådan meddelelse bare kopiere det
Højre Michal, jeg har skrevet 2 indlæg både på polsk, den ene med det polske flag (test indlæg 1) og én med det engelske flag (test indlæg 2) de fik begge tweeted som polsk du kan se tweets her Kodeksen Cage (thecodecagecom) på Twitter og den oprindelige indlæg her:
Test Post til translation1 - The Code Cage Forum
Test indlæg for oversættelse 2 - The Code Cage Forum
Jeg har brug for dem til at være udstationeret på engelsk - er det muligt?
Det lader til, at MOD som sender indlæg til diskant scrubs bbcoder fra meddelelse. Venligst kontrollere den for nogle standard bbcoder - tilføj besked med bbcdes for fed, CODE, QUOTE. Gør det, og tjekke, hvordan det ser ud i Twitter.
Hvis, hvis der krat fra evalueret BBkode i stedet for, så kan vi ikke gøre noget. bbcoder fungerer kun hvis evalueringen udløses, og hvis de findes ... I sådanne tilfælde kan du kontakte mod ejeren for Twitter eksport og bede ham om ændringer, eller hvis det er tilladt at gøre ændringer i twitter mod koden selv.
Bare tjekket med min VBA tags, og de var strippet fra Tweet. Må ikke bekymre dig om det, er det ikke meget vigtigt, kan jeg leve med det