Vigtigt: Denne side bruger cookies (cookies). Brug af denne website uden at slukke cookies i browseren, betyder det, at du accepterer for at bruge det.
Køb nu! Egenskaber Downloads

Tjen med os!

Hvis du vil begynde at tjene penge med vBET join til Affiliate Program.
Side 1 af 2 12 SidsteLast
Resultater 1 til 10 af 11

Tråd: Strange kode

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Nov 2009

Default Strange kode

Fandt dette i vbet_functions_hooks filen:

PHP Code:
    if (THIS_SCRIPT == 'index' && !isset($_REQUEST['language'])) {
    $vbulletin->templatecache['footer'] .= '
    <span style=\'visibility: hidden;\'>aminiwerting</span>'
    ;

Hvad er det godt for? Alt det gør, er at tilføje en ekstra linjeskift nedenfor dit forum.

Michał Podbielski (vBET ansatte) vBET's Avatar
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

De fleste muligvis det er bivirkning af nogle af vores interne test (måske for kredit link - virkelig svært at sige nu ), Blev der i stedet for at blive slettet af coder bare skjult i stilarter.

Du bare fjerne det - som du skrev - det gør ikke noget

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Nov 2009

Det er præcis, hvad jeg gjorde

BTW, godt job på den seneste udgivelse, ser det ud til, at selv i myldretiden med en 3 Gb cache udførelsen er fantastisk! Min server belastning ikke gå forbi 3,0 længere! (Det er med 1200 online på 8 core Nehalem!)

Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Quote Oprindeligt indsendt af moman View Post
    Det er præcis, hvad jeg gjorde

BTW, godt job på den seneste udgivelse, ser det ud til, at selv i myldretiden med en 3 Gb cache udførelsen er fantastisk! Min server belastning ikke gå forbi 3,0 længere! (Det er med 1200 online på 8 core Nehalem!)
    Det er virkelig dejligt at høre, at vores kunder er tilfredse for vores produkt Vi har stadig optimering planer (ligesom file cache og cache motorer støtte), men først nødt til at gennemføre nogle funktioner henvendelser fra vores brugere

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Nov 2009

FYI denne kode er stadig til stede i 3.3.3.

Tilmeldings dato
    Oktober 2009

LOL Jeg lukkede spørgsmål som i tilfælde af fejlfinding, så vi savner det i produktionen. Jeg er åbne det nu for at håndtere det korrekt næste gang.

Vær bare fjerne ligesom sidste gang. Sorry for problemer

Junior Member
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Kan du fortælle mig hvordan man fjerne dette fra min BF-version 3,33??? Jeg har også sendt dig en pm

<span style='visibility: hidden;'> aminiwerting </ span>

Nevermind jeg fandt det
    Senest redigeret af chick; 12-05-1020:49.

Tilmeldings dato
    Oktober 2009

OK - vi har løsningen til det. Det vil blive medtaget i næste udgave. Ifølge koden noter denne del er nyttigt for os med henblik på diagnose (hjælper nogle gange i tilfælde af problemer at finde ud af gør det, er skabeloner ting eller ej). Så kode vil blive, men vil have ændret stil (til: display: none;) Og vil have absolut ingen indflydelse på layout

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Nov 2009

Du bør gøre koden helt usynlig for slutbrugeren for SEO og båndbredde-besparende formål. Noget langs den linje i en PHP betinget kontrol for en global debug variabel ville være meget mere professionelt.

Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Ja, men vi har ofte problemer, da blev at lade os ind på kundens server. Ikke alle ønsker at dele adgang til detaljer - hele er løst 10 gange længere dengang, og så videre.

Bemærk venligst, at de faktiske løsning vil ikke påvirke din SEO på alle - denne lille ting er kun anvendes til forum forsiden. Og som beskrevet allerede hjulpet flere gange med klienter, der ikke er standard layouts og nogle problemer.

Vi vil stadig tænke på en anden løsning, som ville hjælpe os i diagnostisk vores brugeres spørgsmål uden behov for at bede om adgang til oplysninger. Hvis du har nogle hints vi vil gerne overveje det

Side 1 af 2 12 SidsteLast

Tags til dette emne

Udstationering Tilladelser

• Du måske ikke oprette nye tråde
  • Du måske ikke skrive svar
  • Du måske ikke vedhæfte filer
  • Du måske ikke redigere dine indlæg
  •