Vigtigt: Denne side bruger cookies (cookies). Brug af denne website uden at slukke cookies i browseren, betyder det, at du accepterer for at bruge det.
Køb nu! Egenskaber Downloads

Tjen med os!

Hvis du vil begynde at tjene penge med vBET join til Affiliate Program.
Side 1 af 2 12 SidsteLast
Resultater 1 til 10 af 11

Tråd: Din 5, der kræves for at flytte til Vbulletin 5 rigtige?

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Jun 2010

Default Din 5, der kræves for at flytte til Vbulletin 5 rigtige?

Kører din 492BF i øjeblikket på vbulletin 4.2.5 men ønsker at opgradere til nyeste 5xx vbulleting til at droppe mit brugerdefinerede mobile skabeloner og bruge et responsive design. Er der meget i vejen for at opgradere din til 5 så godt?

Bare at få min ænder linet op tidligt.

Thanks

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Jun 2010

Hmm, er der også en opgradering fra 4,2 til 5?

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Jun 2010

Havde håbet at have en vis indsigt. Som jeg forsøger at flytte til VB5, primært for responsive skabeloner kan jeg opgradere (bevare) oversættelser fra VB4?

Michał Podbielski (vBET ansatte) vBET's Avatar
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Hej og undskyld for svar tid.

For at opgradere din form 4.x til 5.x du bare lave standard opdatering. Bemærk venligst, at vBulletin 5 plugin-mekanisme er meget mere begrænset, at der i vBulletin 4, og på grund af de begrænsninger der er nogle steder i vBulletin 5, hvor vi ikke er i stand til at begrænse antallet eller brugernavne oversættelser.
    Senest redigeret af vBET; 27-10-1816:47.

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Jun 2010

Jeg kan se, at VB5 vil ikke længere bruge post #'s, vil de oversættelser, blive tabt på opgraderingen?

Tak-

Så meget for at prøve at blive klar til VB5 bare for at gøre området reaktiv :/

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Jun 2010

Undskyld fik et sidespor mig selv og har ikke regnet ud, hvor stor en katastrofe, der flytter til vb5 dette kan være

Tilmeldings dato
    Oktober 2009

din støtte vB5 (du kan se det på vores test-forum - linket på toppen af siden). Masser af fora ikke opgradere fra vB4 at vB5, men det er en individuel beslutning. I øjeblikket vi arbejder på din nye version til at håndtere nogle af ændringer i nyeste vB5 versioner (som ny paging). Stadig vBET5.x er OK for vB5. Oversættelser vil ikke være tabt under opgraderingen, så længe ingen vil fjerne din tabeller fra databasen.

PS.
    Lige nu fokuserer vi på at vB5.4.5 ikke vB5.5.0 da det sidste kræver PHP7 og efter vores mening er der ikke mange brugere, der vil opdatere snart. Naturligvis vil vi holde op til dato, stadig første vi ønsker at håndtere alle kendte problemer med vB5.4.5
    Senest redigeret af vBET; 06-02-1921:56.

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Jun 2010

OK, som jeg sagde im i et problem hvor jeg skal bruge vb5 primært for at gøre stedet for reaktiv moobile brugere

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Jun 2010

med vb5 dens hjælp af bootstrap så er det bare den skærm, der er mobile freindly

Tilmeldings dato
    Oktober 2009

I sådanne tilfælde bør der ikke være nogen problemer. En ting, jeg kan tænke er, at flagene kan tage for mange rum, hvis du understøtter mange sprog, men det er noget, hvad kan håndteres af skabelon ændringer.

Bemærk venligst:
    din blev ikke testet for mobile del af vB5. Næste udgave vil bringe en masse ændringer, og vi kan ikke udsætte det mere. Så mobil bliver nødt til at vente. Vi har ikke teste for din mobil, vi ikke kender, vil det fungere fint eller ikke. Opret en anmodning om ændring eller en fejlrapport for vBET5 hvis du finder nogen problemer med mobil. Men det er bedst at vente til næste udgivelse, og derefter se resultater. Vi håber at gøre udgivelse i denne eller næste weekend.

Side 1 af 2 12 SidsteLast

Tags til dette emne

Udstationering Tilladelser

• Du måske ikke oprette nye tråde
  • Du måske ikke skrive svar
  • Du måske ikke vedhæfte filer
  • Du måske ikke redigere dine indlæg
  •