Viktigt: Denna sida använder cookies (cookies). Genom att använda denna webbplats utan att stänga av cookies i webbläsaren, innebär att du samtycker till att använda det.
Köp nu! Funktioner Nedladdningar

Tjäna med oss!

Om du vill börja tjäna pengar med vBET koppling till Affiliate Program.
Sida 1 av 2 12 SenasteLast
Resultat 1 till 10 av 11

Ämne: Vbet 5 som krävs för att flytta till Vbulletin 5 rätt?

Senior Member
    Reg.datum
    Jun 2010

Default Vbet 5 som krävs för att flytta till Vbulletin 5 rätt?

Kör vbet 492BF för närvarande på vbulletin 4.2.5 men vill uppgradera till senaste 5xx vbulleting att släppa mina egna mobila mallar och använda en responsiv design. Är det mycket i vägen för uppgradering vbet till 5?

Att bara få mina ankor uppradade i början.

Tack

Senior Member
    Reg.datum
    Jun 2010

Hmm, är det även en uppgradering från 4,2 till 5?

Senior Member
    Reg.datum
    Jun 2010

Var i hopp om att få lite insikt. När jag försöker flytta till VB5, främst för lyhörda mallar kan jag uppgradera (behålla) översättningar från VB4?

Michał Podbielski (vBET Personal) vBET's Avatar
    Reg.datum
    Oktober 2009

Hej och förlåt för svar.

Att uppgradera vBET form 4.x 5.x du bara göra vanliga uppdateringen. Observera att vBulletin 5 plugin system är mycket mer begränsat som i vBulletin 4 och på grund av de begränsningar det finns några platser i vBulletin 5 där vi inte har möjlighet att begränsa antalet eller användarnamn översättningar.
    Senast redigerad av vBET; 27-10-1816:47.

Senior Member
    Reg.datum
    Jun 2010

Jag ser att VB5 kommer det inte längre att använda inlägg #'s, kommer de översättningar som förlorade på att uppgradera?

Tack-

Så mycket för att försöka få redo för VB5 bara för att göra plats reaktiva :/

Senior Member
    Reg.datum
    Jun 2010

Tyvärr fick ett sidospår själv och har inte listat ut hur stor en katastrof att flytta till vb5 detta kan vara

Reg.datum
    Oktober 2009

vBET är att stödja vB5 (du kan se det på vår test-forum - länken finns överst på sidan). Många forum inte uppgradera från vB4 att vB5, men detta är individuellt beslut. I denna stund är vi som arbetar på nya vBET version för att hantera några av förändringar i nyaste vB5 versioner (som ny personsökning). Fortfarande vBET5.x är OK för vB5. Översättningar kommer inte att gå förlorade under uppgraderingen så länge ingen kommer att ta bort vBET tabeller från databasen.

PS.
    Just nu fokuserar vi på vB5.4.5 inte vB5.5.0, eftersom den förra kräver PHP7 och i vår mening inte många användare kommer att uppdatera snart. Vi kommer naturligtvis att hålla dig uppdaterad, fortfarande första vi vill hantera alla kända problem med vB5.4.5
    Senast redigerad av vBET; 06-02-1921:56.

Senior Member
    Reg.datum
    Jun 2010

OK, som sagt im i en fråga där jag behöver vb5 främst för att göra plats för reaktiv moobile användare

Senior Member
    Reg.datum
    Jun 2010

med vb5 dess hjälp av bootstrap så det är bara skärmen som är mobil-vänlig

Reg.datum
    Oktober 2009

I sådana fall bör det vara inga problem. En sak som jag kan tänka är att flaggorna kan ta för mycket utrymme om du stöder många språk, men detta är något som kan hanteras av mall förändringar.

Observera:
    vBET inte testats för mobila delen av vB5. Nästa utgåva kommer att medföra många förändringar och vi kan inte skjuta det mer. Så mobile kommer att få vänta. Vi har inte testa vBET för mobil, vi vet inte kommer det att fungera bra eller inte. Vänligen skapa förändring begäran eller felrapporter för vBET5 om du upptäcker något problem med mobil. Men det är bäst att vänta tills nästa release och sedan se resultat. Vi hoppas att utgåvan i denna eller nästa helg.

Sida 1 av 2 12 SenasteLast

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •