Vigtigt: Denne side bruger cookies (cookies). Brug af denne website uden at slukke cookies i browseren, betyder det, at du accepterer for at bruge det.
Køb nu! Egenskaber Downloads

Tjen med os!

Hvis du vil begynde at tjene penge med vBET join til Affiliate Program.
Resultater 1 til 2 af 2

Tråd: Det er muligt at andre betalinger end paypal? Hvis opdateringen er inkluderet i prisen?

Junior Member
    Tilmeldings dato
    Maj 2011

Default Det er muligt at andre betalinger end paypal? Hvis opdateringen er inkluderet i prisen?

Text automatically translated from: Polish to: Danish
    Translated text
    Jeg overvejer at købe vBET. Men jeg har brug for oplysninger:
    -er det muligt at betale paa anden maade end ved paypal? Jeg har ikke et kreditkort, og jeg er fra England på samme måde som du. Kan jeg overføre til en konto?
    -Dette giver mulighed for betaling $ 230, som opdateringen er inkluderet i prisen?
    Original text
    Senest redigeret af Marcin Kalak; 11-05-1508:10. Årsag: reparation bbcode

Banned
    Tilmeldings dato
    Aug 2012

Text automatically translated from: Polish to: Danish
    Translated text
    Du kan overføre beløbet til din konto. Udfyld formularen som normale, men betaler ikke bruger Paypal-systemet vil vise dig beløbet skal betales (i dollars, beregne for en sorteper på den gennemsnitlige vekselkurs NBP på overførsel). Efter udfyldelsen af skemaet bedes du sende mig en PM på de data, du har angivet, og jeg vil sende dig data til overførsel. Efter godkendelse af overførsel vil du modtage licenser.
    Ved at købe licenser, du har et års gratis opgraderinger, kan du senere udvide licenser og opdateringer til endnu et år.
    Original text
    Senest redigeret af Marcin Kalak; 11-05-1519:36.

Tags til dette emne

Udstationering Tilladelser

• Du måske ikke oprette nye tråde
  • Du måske ikke skrive svar
  • Du måske ikke vedhæfte filer
  • Du måske ikke redigere dine indlæg
  •