Vigtigt: Denne side bruger cookies (cookies). Brug af denne website uden at slukke cookies i browseren, betyder det, at du accepterer for at bruge det.
Køb nu! Egenskaber Downloads

Tjen med os!

Hvis du vil begynde at tjene penge med vBET join til Affiliate Program.
Side 2 af 6 FirstFørste 1234 ... SidsteLast
Resultater 11 til 20 af 52

Tråd: vBSEO integration

Junior Member
    Tilmeldings dato
    Apr 2010

Text automatically translated from: Polish to: Danish
    Translated text
    I begyndelsen var det en grundlæggende omskrivninger af lighttpd vBSEO ser nogenlunde sådan her:

Code:
    $HTTP["host"] == "DOMENA" {
    server.document-root = "SCIEZKA DO /HTML/"
    url.rewrite-once = (
    "^/(sitemap.*\.(xml|txt)(\.gz)?)$" => "/vbseo_sitemap/vbseo_getsitemap.php?sitemap=$1",
    "^(/(admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images|customavatars)/.*)$" => "$1",
    "^(/favicon\.ico|/robots\.txt|.*clear\.gif)$" => "$1",
    "^/(.+)\?(.*)$" => "/vbseo.php?$2",
    "^/(.+)$" => "/vbseo.php"
    )
    }
    Jeg så dette forum og i øjeblikket HELE omskriver ser sådan ud:
    Code:
    $HTTP["host"] == "SCIEZKA DO STRONY" {
    server.document-root = "SCIEZKA DO /HTML/"
    url.rewrite-once = (
    "^/(sitemap.*\.(xml|txt)(\.gz)?)$" => "/vbseo_sitemap/vbseo_getsitemap.php?sitemap=$1",
    "^/(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/$" => "/vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=",
    "^/(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/(.*)?$" => "/vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=$2",
    "^(/(admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images|customavatars)/.*)$" => "$1",
    "^(/favicon\.ico|/robots\.txt|.*clear\.gif)$" => "$1",
    "^/(.+)\?(.*)$" => "/vbenterprisetranslator_seo.php?$2",
    "^/(.+)$" => "/vbenterprisetranslator_seo.php"
    )
    }
    Naturligvis virker ikke - viser en tom side ved indgangen til indekset fungerer kun på polsk forum.php resten af krzaczy

På forhånd tak for støtte,
    Med venlig.
    Original text

Michał Podbielski (vBET ansatte) vBET's Avatar
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Translated text
    Hvad er adressen til dit forum? - Jeg har brug for at vide, om forummet bruger en undermappe i adressen, og som så, hvad
    Original text

Junior Member
    Tilmeldings dato
    Apr 2010

Hej,

Sendt via PM

Med venlig hilsen

Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Translated text
    Jeg kan se, at det manglende '/' i slutningen af reglerne. Brug denne:
    PHP Code:
    $HTTP["host"] == "PATH TO FORUM" {
    server.document-root "PATH TO /HTML/"
    url.rewrite-once = (
    "^/(sitemap.*\.(xml|txt)(\.gz)?)$" => "/vbseo_sitemap/vbseo_getsitemap.php?sitemap=$1",
    "^/(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/$" => "/vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/",
    "^/(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/(.*)?$" => "/vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/$2",
    "^(/(admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images|customavatars)/.*)$" => "$1",
    "^(/favicon\.ico|/robots\.txt|.*clear\.gif)$" => "$1",
    "^/(.+)\?(.*)$" => "/vbenterprisetranslator_seo.php?$2",
    "^/(.+)$" => "/vbenterprisetranslator_seo.php"
    )

Original text

Junior Member
    Tilmeldings dato
    Apr 2010

Translated text
    Desværre, med / uden - fungerer ikke på samme måde den opfører sig.

Måske denne kode må gå forud for vBSEO regel?
    Original text

Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Quote Oprindeligt indsendt af precylnet View Post
    Translated text
    Desværre, med / uden - fungerer ikke på samme måde den opfører sig.

Måske denne kode må gå forud for vBSEO regel?
    Original text
    Translated text
    Nej - vBSEO regel kan ikke være, før det. De er ikke længere nødvendige - vBET omdirigeringer nedenunder til vBSEO. Venligst lidt tålmodighed - przyglądnę sig til denne tilgang, og til hvad der sker i vbenterprisetransaltor_seo.php fil (det kan udstede nogen zminenych).

EDIT:
    Din forum er nu deaktiveret, så jeg kan ikke helt sige, hvad der sker. Den side med det budskab oversat korrekt, og sendte mig en 2. adresse i PM er forkert (i stedet forum.php bør være / forum /) - plasteret også og det virker ordentligt med oversættelser. Er du sikker på det er stadig et problem, eller måske disse regler er korrekte?
    Original text
    Senest redigeret af vBET; 26-04-1003:34.

Junior Member
    Tilmeldings dato
    Apr 2010

Translated text
    Hej,

Fortsat et problem, oplysninger om LP.

Med venlig.
    Original text

Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Quote Oprindeligt indsendt af precylnet View Post
    Translated text
    Hej,

Fortsat et problem, oplysninger om LP.

Med venlig.
    Original text
    Går der.

Banned
    Tilmeldings dato
    Apr 2010

Smile VBSEO integration

Jeg har den gratis version på min test vb3.8 forum fungerer fint, og vil gerne købe denne for VB4.02 vigtigste forum, hvor VBSEO er installeret.

Et af de spørgsmål, jeg har bemærket, er, du har brug hjemmeside aliaises sat til blanke hvorimod jeg har i øjeblikket forum / index.php og forum / index.php? som CMS er i det domæne roden og forummet er i www-example-com/forum biblioteket.

Det er meget nemt at skrue op VBSEO og har plugins vælter hele forummet, så ...

Hvorfor er aliaises tomme? - Du bruger VBSEO her og har portalen i roden - hvad er dine indstillinger?

Skål

roy

Er den præcise integration vejledningen her, så vi kan gennemgå før download?

Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Quote Oprindeligt indsendt af roymogg View Post
    Jeg har den gratis version på min test vb3.8 forum fungerer fint, og vil gerne købe denne for VB4.02 vigtigste forum, hvor VBSEO er installeret.

Et af de spørgsmål, jeg har bemærket, er, du har brug hjemmeside aliaises sat til blanke hvorimod jeg har i øjeblikket forum / index.php og forum / index.php? som CMS er i det domæne roden og forummet er i www-example-com/forum biblioteket.

Det er meget nemt at skrue op VBSEO og har plugins vælter hele forummet, så ...

Hvorfor er aliaises tomme? - Du bruger VBSEO her og har portalen i roden - hvad er dine indstillinger?

Skål

roy

Er den præcise integration vejledningen her, så vi kan gennemgå før download?
    Bemærk venligst, at hjemmesiden aliaser IKKE er nødt til at være tom mere - det er da flere versioner siden

Hvis du stadig ser sådanne oplysninger i hvilket som helst sted på out forum - bedes du give os link og vi vil rette op på det

Side 2 af 6 FirstFørste 1234 ... SidsteLast

Tags til dette emne

Udstationering Tilladelser

• Du måske ikke oprette nye tråde
  • Du måske ikke skrive svar
  • Du måske ikke vedhæfte filer
  • Du måske ikke redigere dine indlæg
  •