Vigtigt: Denne side bruger cookies (cookies). Brug af denne website uden at slukke cookies i browseren, betyder det, at du accepterer for at bruge det.
Jeg har den gratis version på min test vb3.8 forum fungerer fint, og vil gerne købe denne for VB4.02 vigtigste forum, hvor VBSEO er installeret.
Et af de spørgsmål, jeg har bemærket, er, du har brug hjemmeside aliaises sat til blanke hvorimod jeg har i øjeblikket forum / index.php og forum / index.php? som CMS er i det domæne roden og forummet er i www-example-com/forum biblioteket.
Det er meget nemt at skrue op VBSEO og har plugins vælter hele forummet, så ...
Hvorfor er aliaises tomme? - Du bruger VBSEO her og har portalen i roden - hvad er dine indstillinger?
Skål
roy
Er den præcise integration vejledningen her, så vi kan gennemgå før download?
Jeg har den gratis version på min test vb3.8 forum fungerer fint, og vil gerne købe denne for VB4.02 vigtigste forum, hvor VBSEO er installeret.
Et af de spørgsmål, jeg har bemærket, er, du har brug hjemmeside aliaises sat til blanke hvorimod jeg har i øjeblikket forum / index.php og forum / index.php? som CMS er i det domæne roden og forummet er i www-example-com/forum biblioteket.
Det er meget nemt at skrue op VBSEO og har plugins vælter hele forummet, så ...
Hvorfor er aliaises tomme? - Du bruger VBSEO her og har portalen i roden - hvad er dine indstillinger?
Skål
roy
Er den præcise integration vejledningen her, så vi kan gennemgå før download?
Bemærk venligst, at hjemmesiden aliaser IKKE er nødt til at være tom mere - det er da flere versioner siden
Hvis du stadig ser sådanne oplysninger i hvilket som helst sted på out forum - bedes du give os link og vi vil rette op på det