Se eksempel her: V mail problemer w/ låses op V3 på*********
Flag links i bunden kommer til at/********/t194603-v'
Alt efter " er ved at blive skåret
Se eksempel her: V mail problemer w/ låses op V3 på*********
Flag links i bunden kommer til at/********/t194603-v'
Alt efter " er ved at blive skåret
okay, der er noget mærkeligt sker. Da ordet m otorola (uden mellemrum) er filtreret på dette site, url ' er ved at blive omdirigeret. På omdirigering ' er ved at vende i %27. Med %27 i url tingene til at fungere fint. Hvis du erstatter %27 med et " vil du se, hvad jeg henviser til. Det samme sker ikke på dette forum, jeg gætte fordi URL indstillinger for dyr, er ikke at tillade specialtegn.
dyr skal skære eller erstatte specialtegn. Jeg har ikke fundet et link på din hjemmeside med specialtegn. Gør valgte ikke udskiftet et eller andet sted specialtegn i link?
Nej. Vi støtter konfiguration af din, ikke dyr.
Er de links, med ' vises på webstedet? Ikke at forårsage problem, du skal indtaste ' manuelt?
Du kan prøve at indsætte en regel i den AdminCP->dyr->Control Panel->Generelt Setings->Karakter Udskiftning.
Karakter udskiftning virker ikke, medmindre Fjern/Udskift ikke-engelske tegn i url ' er på. Hvis den er tændt, så naturligvis er det ikke-engelske tegn derefter fjernes/udskiftes
Har du prøvet at tilføje en regel Angiv din Brugerdefineret Tegn Udskiftninger i AdminCP->dyr->Control Panel->Generelt Setings->Karakter Udskiftning?
Links med " vil blive vist på sitet? Ikke at forårsage spørgsmål er du nødt til at indtaste manuelt?
ja jeg har tilføjet denne regel: '''=>", men det har ingen effekt. Jeg har også prøvet at ændre "Deaktivere "urlencoding" i url ' er ?" men dette fungerer ikke korrekt.
Den eneste grund til at jeg bemærkede det er fordi Google gerne tage kodet URL ' s og ændre kodningen karakter. I eksemplet ovenfor %27 er ændret til", og så Google indekserer de forskellige sprog, med ' i URL ' en. Men i dette tilfælde er URL ' er under cutoff. Hvis du ændrer %27 " manuelt at det ikke omdirigere til %27.