Vegeu exemple aquí: Problemes de V'mail w / V3 desbloquejat a * * *
Els enllaços de bandera en el fons són gonna / * * * / t194603-v'
Tot després l ' està sent tallat
Vegeu exemple aquí: Problemes de V'mail w / V3 desbloquejat a * * *
Els enllaços de bandera en el fons són gonna / * * * / t194603-v'
Tot després l ' està sent tallat
bé, una mica estrany està passant. Des de la paraula m otorola (sense l'espai) es filtra en aquest lloc, l'url s'està redirigint. Sobre la redirecció de l ' està convertint en el % 27. Amb un 27% en les coses url funcionarà bé. Si reemplaceu % 27 amb un "veuràs a què em refereixo. El mateix passa en aquest fòrum, estic endevinant que perquè la configuració d'URL per vbSEO no estan permetent caràcters especials.
vBSEO hauria de reduir o substituir caràcters especials. No he trobat un enllaç al seu lloc amb caràcters especials. Fer vBSEO no substituït caràcters especials en algun lloc en l'enllaç?
Núm. Donem suport a la configuració de vBET, no vBSEO.
Els enllaços amb " apareixerà en el lloc? Provoqui que el problema que és necessari introduir " manualment?
Vostè pot intentar inserir una norma en la AdminCP->vBSEO->Plafó de control->General Setings->Substitució de Caràcter.
La substitució de caràcter no funcionarà si no suprimir/reemplaçar caràcters no anglesos a URLs és en. Si està activada llavors, naturalment, els caràcters no anglesos són llavors treia/substituïdes
He provat afegir una norma a Definir el seu costum caràcter substitucions en AdminCP->vBSEO->Plafó de control->General Setings->Substitució de Caràcter?
Els enllaços amb "apareixerà en el lloc? Això provocar assumpte necessita introduir ' manualment?
Sí he afegit aquesta regla: ' & #039;'= > "però no té cap efecte. També he intentat canviar "Impossibilitar"urlencoding"a URLs?" però això no funciona correctament.
L'única raó que em vaig adonar d'això és perquè Google agrada prendre URL codificat i canviar la codificació al personatge. En l'exemple anterior % 27 es canvia per "i llavors Google indexa les diferents llengües amb" en l'URL. Però en aquest cas la URL estan sent obturador. Si canvieu % 27 a ' manualment no redirigirà al % 27.