Vigtigt: Denne side bruger cookies (cookies). Brug af denne website uden at slukke cookies i browseren, betyder det, at du accepterer for at bruge det.
Køb nu! Egenskaber Downloads

Tjen med os!

Hvis du vil begynde at tjene penge med vBET join til Affiliate Program.
Side 4 af 5 FirstFørste ... 2345 SidsteLast
Resultater 31 til 40 af 50

Tråd: Besked fra webmaster værktøjer angående forkert rel-suppleant tags

Banned
    Tilmeldings dato
    Aug 2012

Udførelse for ændringer i rækkefølgen af plugins inden for rammerne af en krog. Udførelse for ikke ændre rækkefølgen af kroge. På vores test-forum denne krog fungerer korrekt. vB licens har ingen tidsbegrænsning, så du kan gøre opgraderingen. Din version vB har længe været ude af dato, så vil jeg anbefale udførelse opgradering. Jeg tror, at dette vil løse problemet, hvis det ikke virker, så vil vi se nærmere.

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Dec 2009

så i 4.2 udførelse af parse_templates krog er forskellige?

Desværre opdatere til 4.2 er en enorm opgave, da det ville bryde flere andre addons, som jeg bruger.

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Dec 2009

Jeg tjekkede class_bootstrap.php og parse_templates krogen er på samme sted i filen på begge 4.1.12 og 4.2.2. Kan du uddybe hvad der er årsag til problemet med, at krogen og det fuldbyrdende alt for tidligt?

Banned
    Tilmeldings dato
    Aug 2012

Vi støtter de nyeste versioner, og din er tilpasset til den nyeste version. Hver version indeholder en masse ændringer. Hvis du gør opdatere, og du stadig har dette problem, så vi vil være glade for at hjælpe dig.

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Dec 2009

Jeg har ikke tænkt mig at opdatere vbulletin, og bruger en masse tid på at gøre det, medmindre jeg ved, at opdatering vil løse problemet med flag. Du sagde, at du "tænk" det vil løse problemet. Jeg har brug for en bekræftelse på, præcis hvad der er årsag til problemet, og at det VIL løse problemet.

Banned
    Tilmeldings dato
    Aug 2012

Vi støtter den seneste version. VB4 er en lifetime licens, så skal du opdatere. Hvis spørgsmål vil forblive, så kan vi hjælpe, fordi nu ser det ud til, at fejl af den gamle, ikke-understøttet version.

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Dec 2009

Quote Oprindeligt indsendt af Marcin Kalak View Post
    Vi støtter den seneste version. VB4 er en lifetime licens, så skal du opdatere. Hvis spørgsmål vil forblive, så kan vi hjælpe, fordi nu ser det ud til, at fejl af den gamle, ikke-understøttet version.
    Okay, kan du fortælle mig hvad der er galt med den gamle version?

Michał Podbielski (vBET ansatte) vBET's Avatar
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Quote Oprindeligt indsendt af tavenger5 View Post
    Okay, kan du fortælle mig hvad der er galt med den gamle version?
    Det er gamle, og adskilte sig, at nye, og ikke understøttet da vBET4.x er testet den nyeste vB4 version. Når du vil have nyeste vB4 version, og problemet stadig eksisterer, vil vi gerne hjælpe dig.
    I dette øjeblik kan vi antage, at der er noget galt med din, da spørgsmålet ikke kan gengives på nyeste vB version.
    Der er ingen fejl i vBET4.x - du er bare bruge det på en ikke-kompatibel gamle vB4 version. Forkert brændstof for forkert motor - ingen problem, bare forkert brug af spørgsmål.

Husk at opdatere vB4 til nyeste vB4 version.

Hvis der ikke er nogen fejl på understøttede vB version, vi vil overveje dette spørgsmål lukket, da der ikke er nogen problem med din, blot med forkert brug, og du allerede har fået løsning for dette.

Marcin - luk billet, hvis der vil være nogen nye input i næste par dage (fejl findes på nyeste vB4 version).

Vi har allerede givet dig den støtte - hvis du ikke ønsker at bruge det, det er dit valg. Vi respekterer vores kunder, vi respekterer også, at du foretrækker at have det problem i stedet for ved hjælp af vores support, som allerede var givet.
    Dette er ikke en chat-rummet, og vores personale vil lukke denne ticket, da løsningen var allerede givet, og som til nu har vi en bekræftelse på, at den nyeste vB4 version, det er alt OK.

Tak for dit input.
    Håber, at du vil beslutte at bruge den støtte, du anmodede om.
    Det ikke - stadig tak for forståelse for, at der er ikke noget at tilføje i dette område, indtil du kan bruge den støtte, i stedet for at gentage hele tiden, at du vil støtte, og ikke bruge det, når det er givet.

Marcin vil fortsætte med at støtte denne billet i næste par dage, og svar kun, når vi vil have din feedback på nyeste (understøttet) vB4 version problemet også eksisterer. Hvis ikke, vil den blive lukket.
    Senest redigeret af vBET; 05-12-1300:25.

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Dec 2009

Jeg beder dig ikke om at løse problemet med en ikke-understøttet version af vBulletin. Jeg beder dig om at fortælle mig, hvor problemet er, og bekræfte det er faktisk et problem med 4.1.12 så Jeg kan ordne det. Du har kun fortalt mig, at det måske være et problem med 4.1.12. Jeg har brug for at ved at det er et problem, før jeg går ud af min måde at opdatere vBulletin.

Som sagt, jeg har ikke tænkt mig at gå gennem besværet med at opgradere vbulletin, hvis jeg ikke har det. Det ville koste mig en betydelig mængde af tid og penge til at opdatere andre brugerdefinerede mods. Har du login til min side. Det skal være nemt for dig at fortælle mig hvad der er galt med parse_templates krog. For eksempel, x-fil der er forskellige mellem 4.1.12 og 4.2.2. Eller parse_templates behov for at udføre, før x-krog.

Jeg har haft dit produkt siden begyndelsen, og jeg har lige fornyet min licens. Jeg ville forvente, at du ville behandle en lang tradition for kunden med lidt mere respekt.

Igen, jeg har brug for, er at være opmærksom i den rigtige retning. Jeg beder ikke til at omskrive hele mod at arbejde med 4.1.12. Jeg ærligt tror ikke, det er en absurd anmodning især i betragtning af, at jeg i lang tid kunde.
    Senest redigeret af tavenger5; 05-12-1320:32.

Banned
    Tilmeldings dato
    Aug 2012

Vores produkt er blevet tilpasset til den nyeste version af vB, er det umuligt at tilpasse produktet til alle versioner.

Side 4 af 5 FirstFørste ... 2345 SidsteLast

Tags til dette emne

Udstationering Tilladelser

• Du måske ikke oprette nye tråde
  • Du måske ikke skrive svar
  • Du måske ikke vedhæfte filer
  • Du måske ikke redigere dine indlæg
  •