Vigtigt: Denne side bruger cookies (cookies). Brug af denne website uden at slukke cookies i browseren, betyder det, at du accepterer for at bruge det.
Køb nu! Egenskaber Downloads

Tjen med os!

Hvis du vil begynde at tjene penge med vBET join til Affiliate Program.
Resultater 1 til 4 af 4

Tråd: Ikke oversætte alt andet nye tråde, men holde links til alt der er oversat

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Dec 2009

Default Ikke oversætte eventuelle nye tråde, men holde links til alt der er oversat

Giver mulighed for at sige jeg har x antal tråde oversat, men jeg ønsker ikke at oversætte noget overhovedet længere. Der er ingen måde at slukke oversættelser uden at fjerne alle kæder til disse sider.

I dette tilfælde ville jeg gerne bevare flag links hvor oversættelserne findes, men slå flag links, så intet nyt er oversat.

Dette er en sag, hvor en intern parameter at sige "Hvis denne tråd er fuldt oversat i dette sprog, display flag link"

Hvis nogen stillinger på et andet sprog, skal der stadig oversættes til standardsproget.

Jeg er klar over dette er i modsætning til den andre funktion anmodning jeg oprettet, men jeg gætte den bedste løsning ville være at kunne angive et datointerval for hvornår tråde er oversat.
    Senest redigeret af tavenger5; 19-02-1314:38.

Michał Podbielski (vBET ansatte) vBET's Avatar
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Datointerval er muligt at gøre. Vi er ikke i stand til at genkende does tråd er allerede oversat eller ikke - selvom vi ville angive nogle flag og opdatere det med hver ændring, dette ville ikke være muligt, fordi én tråd kan være i flere sider og konfiguration om hvor mange stillinger på én side er kan ændres helst. Kort - kan ikke vi fortælle hvilken side er oversat i 100% indtil vi vil forsøge at oversætte den.

Vi kan stadig bruge filtre og oversætte kun tråde i nogle tidsperiode. Så alt for gamle ikke oversættes. Nyeste også. Kun dem, der defineres i tidsperiode. Hvis nogle tråde fra denne periode ikke oversættes fuldt ud vil de. Men i så fald bør vi se på tråden oprettelsestidspunkt ikke på sidste responstid. Så svar på sådanne tråde bliver oversat når vises.
    BBCodes evalueres i separate måde så skriver i andre sprog vil stadig tillade for at oversætte til standardsproget. Vil vi kontrollere det for problemer, men det synes at være gennemførligt.

Hvad synes du om sådan løsning?

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Dec 2009

at ville arbejde også!

Michał Podbielski (vBET ansatte) vBET's Avatar
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

OK - så vi vil gennemføre det på denne måde, og medtage i næste udgivelse.

Tags til dette emne

Udstationering Tilladelser

• Du måske ikke oprette nye tråde
  • Du måske ikke skrive svar
  • Du måske ikke vedhæfte filer
  • Du måske ikke redigere dine indlæg
  •