Vigtigt: Denne side bruger cookies (cookies). Brug af denne website uden at slukke cookies i browseren, betyder det, at du accepterer for at bruge det.
Køb nu! Egenskaber Downloads

Tjen med os!

Hvis du vil begynde at tjene penge med vBET join til Affiliate Program.
Side 1 af 2 12 SidsteLast
Resultater 1 til 10 af 15

Tråd: Kun oversætte nye tråde

Hybrid Visning

Tidligere Indlæg Previous Post   Next Post Næste Indlæg
  1. #1
    Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Dec 2009
    Indlæg
    276

    Default Kun oversætte nye tråde

    Jeg vil gerne foreslå en funktion til kun at tilføje oversættelse links til tråde nyere end en bestemt periode. Hvis tråde er ældre end den angivne periode, men er blevet oversat til et bestemt sprog, giver oversættelsen link.

    Som det er, Google og andre bots besøger hver side af anlægget, unødigt oversætte alt går 10 år tilbage (i mit tilfælde). Dette viser sig at være meget dyrt.

  2. #2
    Medlem
    Tilmeldings dato
    Dec 2012
    Indlæg
    42

    Default

    Text automatically translated from: Portuguese to: Danish
    Translated text
    Excelente sugestão ******
    Original text

  3. #3
    Michał Podbielski (vBET ansatte) vBET's Avatar
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009
    Indlæg
    3,037

    Default

    På dette tidspunkt kan du gør noget som dette. Ikke af dato sted men ved. Det du har alle meget gamle tråde i nogle særlige sted, så du kan tilføje i vBET konfiguration sted at ignoreret-, så den ikke bliver oversat.

    Der bør være noget problem med at tilføje alder filtrere og ikke oversætte meget gamle tråde. Vi vil ikke undersøge, er de allerede oversat eller ej - det ville være for dyrt for ydeevne (vi kan tænke efter at tilføje den senere som en anden indstilling).

    Anmodningen accepteres

  4. #4
    Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Dec 2009
    Indlæg
    276

    Default

    Jeg formoder, at der findes fora, at jeg har der indeholder gamle arkiv kun tråde. Det eneste problem er, jeg ikke vil slå oversættelser helt, hvis de allerede har gjort (så jeg ville bare spilder penge) oversættelser. Dette ville ikke være et problem hvis jeg gjorde en ny installation af vBET.

    Tak for din behandling.

  5. #5
    Michał Podbielski (vBET ansatte) vBET's Avatar
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009
    Indlæg
    3,037

    Default

    Vi vil tænke på dette. Stadig - skal du overveje at for dine brugere, at det ville være bedre hvis det vil være deaktiveret helt eller oversat helt, ellers bliver forvirrende - derfor dem, og disse ikke...

  6. #6
    Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Dec 2009
    Indlæg
    276

    Default

    I mit tilfælde, de fleste brugere ikke gå tilbage forbi 5 år og læse tråde - er kun søgemaskiner

  7. #7
    Michał Podbielski (vBET ansatte) vBET's Avatar
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009
    Indlæg
    3,037

    Default

    Stadig bringer denne søgemaskiner dig ny trafik fra virkelige brugere søgninger. Anyway - som jeg allerede skrev vi vil arbejde på den

  8. #8
    Banned
    Tilmeldings dato
    Aug 2012
    Indlæg
    481

    Default

    Oversætte ikke tråd, efter en angiven tid efter datoen for at skabe en tråd eller datoen for den sidste post i tråden?

  9. #9
    Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Dec 2009
    Indlæg
    276

    Default

    Dato for seneste indlæg vil sandsynligvis fungere bedre. Hvis en post er stadig relevant og bliver besvaret, så det skal nok oversættes.

  10. #10
    Banned
    Tilmeldings dato
    Aug 2012
    Indlæg
    481

    Default

    Tak for dit forslag. Vi vil arbejde på denne funktion.

Side 1 af 2 12 SidsteLast

Tags til dette emne

Udstationering Tilladelser

  • Du måske ikke oprette nye tråde
  • Du måske ikke skrive svar
  • Du måske ikke vedhæfte filer
  • Du måske ikke redigere dine indlæg
  •