Du slår vBET og Deaktiver (ikke Vis) flag. Brugerne vil ikke kunne oversætte siderne og se ikke spørgsmålet. vBSEO er ikke korrekt konfigureret vBSEO sitemap generator ikke tilføjes forkert URL-adresse.Oprindeligt indsendt af Matt Olieman
Du slår vBET og Deaktiver (ikke Vis) flag. Brugerne vil ikke kunne oversætte siderne og se ikke spørgsmålet. vBSEO er ikke korrekt konfigureret vBSEO sitemap generator ikke tilføjes forkert URL-adresse.Oprindeligt indsendt af Matt Olieman
Du sende ikke mig PM adgang detaljer til FTP (server host navn, brugernavn, adgangskode) og vBSEO CP (adgangskode).
Hvis jeg kontrollere en situation, som skal køre og integreret system. Det kan ikke arbejde, fordi du har lavet dårlig integration. Start systemet, skal du gøre integrationen og skrive om det virker. Hvis du vil have os til vi vil gøre denne integration er en service betalt $ 30 (købe opgraderinger). Jeg vil gerne minde Dem om, at alle udsagn er beskrevet i detaljer i vBET/do-not-upload/readme.html og du kan gøre det selv gratis. Hvis problemet opstod, kan du finde den.
Intet svar - betragtede spørgsmålet er væk. Hvis ikke Skriv venligst her.
Jeg har ERR_TOO_MANY_REDIRECTS problem på min PC.
På hvilken side du har dette spørgsmål? Vær venlig at oprette et nyt emne med en detaljeret beskrivelse af problemet.