Vigtigt: Denne side bruger cookies (cookies). Brug af denne website uden at slukke cookies i browseren, betyder det, at du accepterer for at bruge det.
Køb nu! Egenskaber Downloads

Tjen med os!

Hvis du vil begynde at tjene penge med vBET join til Affiliate Program.
Resultater 1 til 3 af 3

Tråd: Hvad ville forårsage bogføring flagene * ikke * til at vise?

Medlem
    Tilmeldings dato
    Mar 2010

Default Hvad ville forårsage bogføring flagene * ikke * til at vise?

Jeg kører vBulletin V4.2PL2 og VBET 4.4.6.

Jeg * tror * jeg har arbejdet omkring min proxy problem, ydeevne er langsom, men det vil i sidste ende oversætte siden, hvis du klikker på et af flagene i toppen.

Jeg * ikke * se de normale sprog flag på de posteringer dog. Jeg formoder en indstilling, men efter at gå over mine indstillinger flere gange, kan jeg ikke finde, hvad jeg mis-sat for at gøre disse OFF.

Hjælp!

Michał Podbielski (vBET ansatte) vBET's Avatar
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Hej. Bemærk venligst at ydeevnen er bedre, når cache-hukommelsen er fyldt. I dette øjeblik din server har vente for nye oversættelser, indtil de kommer fra oversættelsesudbyder - når dem, cachelagres er meget hurtigere

Om spørgsmålet - hvad du mener med normale flag? Alle flag indstillinger finder du i Admin CP - > SATSE - > flag. Der er mulighed for dropdown menuen og flag i en række (dem, der måske er normale) - så lokationen for dem i en række af parameter Flag Place.

Fortæl hjalp det

Michał Podbielski (vBET ansatte) vBET's Avatar
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Ingen reaktion - anset problemet er væk. Hvis ikke bedes du skrive i denne tråd

Tags til dette emne

Udstationering Tilladelser

• Du måske ikke oprette nye tråde
  • Du måske ikke skrive svar
  • Du måske ikke vedhæfte filer
  • Du måske ikke redigere dine indlæg
  •