Important: Aquesta pàgina està utilitzant galetes (cookies). Utilitzant aquesta pàgina web sense apagar galetes dins navegador, significa que acordes per utilitzar-lo.
Comprar ara! Característiques Descàrregues

Guanya amb nosaltres!

Si t'agradaria començar guanyant diners amb vBET uneix a Afiliar Programa.
Resultats 1 a 3 de 3

Tema: Què causaria el posting banderes no* per mostrar?

Membre
    Data d'ingrés
    Març 2010
    Missatges
    34

Default Què causaria el posting banderes no* per mostrar?

Estic corrent vBulletin V4.2PL2 i VBET 4.4.6.

Penso que* he treballat al voltant del meu proxy problema, l'actuació és lenta, però finalment tradueixi la pàgina si et clic damunt un de les banderes dalt de tot.

No veig* les banderes de llengua normals en el postings tanmateix. Sospito un enquadrament, però després d'anar sobre els meus enquadraments temps múltiples, no puc trobar què jo mis-posat per apagar aquests.

Ajuda!

Michał Podbielski (VBET Personal) vBET's Avatar
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Hola. Si us plau nota que l'actuació és més ben quan cache és emplenat. A aquest moment el vostre servidor ha d'esperar per traduccions noves fins que vénen de proveïdor de traducció - quan aquells són cached és molt més ràpid

Sobre l'assumpte - què signifiques per banderes normals? Tots enquadraments de banderes trobaràs dins Admin CP -> APOSTAT -> Banderes. Hi ha opció per dropdown carta i per banderes en una fila (potser aquells són normals) - tan ubicació per aquells en una fila és posada per paràmetre Posar banderes.

En què l'ajuda

Michał Podbielski (VBET Personal) vBET's Avatar
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Cap resposta - va considerar l'assumpte és anat. Si no si us plau escriure en aquest fil

Etiquetes per aquest tema

Permisos

• Vostè no pot crear nous temes
  • Vostè no pot enviar respostes
  • Vostè no pot Arxius adjunts
  • Vostè no pot editar els teus missatges
  •