Vigtigt: Denne side bruger cookies (cookies). Brug af denne website uden at slukke cookies i browseren, betyder det, at du accepterer for at bruge det.
Køb nu! Egenskaber Downloads

Tjen med os!

Hvis du vil begynde at tjene penge med vBET join til Affiliate Program.
Resultater 1 til 2 af 2

Tråd: Frie med begrænset funktionalitet eller prøveversion?

  1. #1
    Junior Member
    Tilmeldings dato
    Maj 2012
    Indlæg
    2

    Default Gratis Version

    Inden jeg købe, er vi nødt til at sikre dette vil fungerer bag min selskaber Firewall. Vi blokere mange oversættelse værktøjer, fordi brugere kan bruge disse værktøjer til at komme til websteder, der normalt er blokeret.

    Er der en version, der har begrænset funktionalitet, eller havde en prøveperiode, der jeg kan teste i min QA miljø? Hvis det fungerer, vil jeg presse det til min produktionsmiljø.

    Et andet spørgsmål, jeg behøver en licens til min QA miljø hvis jeg kører det i produktion samt?

    Thanks

    Drew

  2. #2
    Michał Podbielski (vBET ansatte) vBET's Avatar
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009
    Indlæg
    3,037

    Default

    Vi havde gratis version, da oversættelse i Google og Microsoft var frie. Efter de gjort det betalt stoppede vi støtte gratis version siden betalte tjenester behov optimering, som vi har i betalt version.



    vBET licens er pr. installation. Hvis du har brug at installere det på forskellige fora skal du forskellige licenser. Én pr. hver forum, du kører. Hvis du har test miljø, som ikke er tilgængelig for udenforstående kan derefter efter informere os du installere vBET på dit testmiljø. Du skal naturligvis have licens først.

Tags til dette emne

Udstationering Tilladelser

  • Du måske ikke oprette nye tråde
  • Du måske ikke skrive svar
  • Du måske ikke vedhæfte filer
  • Du måske ikke redigere dine indlæg
  •